Grieksegids nieuws     
Rouwende viervoeter in Nafpaktos
#1
Algemeen Dagblad schreef:In het westen van Griekenland wacht een hond al anderhalf jaar op de plaats waar zijn baasje bij een zwaar auto-ongeluk omkwam. Omwonenden van de stad Nafpaktos hebben voor de hond een hok gebouwd omdat het beestje de plek maar niet wil verlaten........

Lees hier het gehele artikel:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






en hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






En een mooi filmpje:

Quote
#2
Wat trouw en loyaliteit betreft kunnen mensen nog heel veel leren van dieren.
Quote
#3
(17 July 2019, 09:08)Ernst schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat trouw en loyaliteit betreft kunnen mensen nog heel veel leren van dieren.
Als je dat maar weet, ik heb mijn hele leven al honden en katten het zijn de dankbaarste wezens die er zijn en onvoorwaardelijk trouw.
Bijna iedereen kent de film, Hachi: A Dog's Tale met Richard Gere, het blijft een tranentrekker.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Had het ook al gezien. Wat een ongelooflijk verdriet moet dat beessie hebben...…..  Sad
Dat is pas onvoorwaardelijke trouw en liefde. Hou ik het echt niet droog van, ben een watje op dat gebied.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)