Op vakantie
#1
Voor het eerst sinds het overlijden van mijn meisie ga ik 6 dagen samen met mijn hondjes 6 dagen op vakantie in het westen van kreta.
Ik heb een appartementencomplexje gevonden waar mijn hondjes meer dan welkom zijn gerund door een Griekse familie. 

Het heet  Thavma apts in Maroulas 38 zuidelijk van Rhetymnon 
Het is een B&B en de hondjes zijn meer dan welkom maar geen ontbijt voor de hondjes ha ha
Kom je niet veel tegen dat Grieken hondjes toestaan in hun conplex
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: static_map.php?v=1018&osm_provider=2&siz...GB&scale=2]
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[/font]
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[url][/url]
Quote
#2
Geniet ervan Cornelius.
Quote
#3
(21 July 2019, 17:13)Ernst schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Geniet ervan Cornelius.
Ga ik zeker doen Ernst, weer een stap richting het nieuwe leven hoe simpel het ook is.
Quote
#4
Ik wens je een fijne vakantie Kees. Het zal vast even wennen zijn maar je bent er op die manier even lekker tussenuit.
Geniet ervan Smile
Quote
#5
(21 July 2019, 17:23)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik wens je een fijne vakantie Kees. Het zal vast even wennen zijn maar je bent er op die manier even lekker tussenuit.
Geniet ervan Smile

Dank je Ger gaat zeker lukken
Quote
#6
Prettige vakantie up
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Hele fijne vakantie, fijn dat je hondjes ook mee kunnen!
Quote
#8
Fijne vakantie. Misschien ook een tip voor andere leden die hun hond mee willen nemen op vakantie.
Idd lang niet overal welkom.
Quote
#9
Ook wij gaan regelmatig paar dagen op vakantie/ verkenning op Kreta zijn al in veel plaatsen paar dagen geweest boeken meestal via booking.com daar kan je filter instellen zodat je zoekt:huisdieren toegestaan, tot heden altijd gelukt, wij hebben 1 niet echt grote hond,fijne vakantie Kees
Quote
#10
(22 July 2019, 13:21)hpkuipers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook wij gaan regelmatig paar dagen op vakantie/ verkenning op Kreta zijn al in veel plaatsen paar dagen geweest boeken meestal via booking.com daar kan je filter instellen zodat je zoekt:huisdieren toegestaan, tot heden altijd gelukt, wij hebben 1 niet echt grote hond,fijne vakantie Kees

Hele goede tip. Wij gaan een keer per jaar even een ander Griekenland opsnuiven met onze honden (een middel, een klein) Tot nu toe via de zoekoptie altijd leuke adressen gevonden. Zorg wel dat je van te voren nog even contact opneemt om te checken of het echt goed is. Wij hebben nog nooit problemen gehad.

En Cornelius....een hele fijne tijd gewenst!
Quote
#11
Hele fijne vakantie gewenst Cornelius.
Fijn dat de hondjes mee kunnen.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)