Fodelianakis olijfolie
Turkse chantage
Als Turkije zijn zin niet krijgt en op zijn vingers wordt getikt, dan gaan ze gewoon chanteren!

Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Wat een stelletje sneuneuzen!
Turkije komt nog maar eens met een nieuw dreigement!!

Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

En nederlanders gaan nog steeds naar turkije vakantie vieren,al krijg ik 1000 euro toe zal ik nooit naar dit land willen,maar dat is mijn mening,turkije zal europa blijven zieken.
(05 August 2019, 13:20)Leo en Sonja schreef:

En nederlanders gaan nog steeds naar turkije vakantie vieren,al krijg ik 1000 euro toe zal ik nooit naar dit land willen,maar dat is mijn mening,turkije zal europa blijven zieken.

Zijn er ooit 2 weken geweest. Was constant aanklampen om (namaak-)spullen te kopen. Toen we zeiden dat we dat niet wilden werden we uitgescholden en zelfs bespuwd. Ook 3 maal bijna overvallen nabij het hotel. 3de keer had ik een mes bij en heb dat getrokken. Toen zijn ze gaan lopen. In het hotel ook constant vraag naar "bakshish" ofte een extraatje. En zelfs een manager van het hotel kwam ons aanklampen om garant te staan voor een visumaanvraag. Tot ik daar eens om lachte en 'neen' zei was de liefde bekoeld. Zelfs een goedemorgen kon er niet meer vanaf.
Bij een dagtrip vroegen we in het busstation bij aankomst wanneer en waar we een bus terug konden nemen: Bleek geen probleem, we moesten het enkel vragen aan zijn collega een paar uren later als we terugkwamen. Wel, door die werden we gewoon uitgescholden. De reden was blijkbaar omdat mijn vrouw westers gekleed was en we ons in een stad bevonden die hoofdzakelijk islamitisch was. Gelukkig vonden we toen iemand anders die behulpzaam was en ons de weg wees naar een bushalte.
Dus: Nooit meer.
Wat een verschil met de Griekse "filoxenia".
Turkije - nooit heen gegaan. Toen "buitenlandse" vacanties voor mij relevant werden, 50 jaar geleden, las ik
al in het vakbondblaadje dat Turkse arbeiders, die voor een (minimaal) recht op weet ik wat, meteen de gevangenis
in gegooid werden. Dus ook al voordat de grote leider Erdogan aan de macht kwam.
Intussen zijn de Arabieren en Turken in West-Europa wel de minst aangepaste personengroep, zelfs in de 3e generatie.
Detail, familielid was in leidende positie bij de (vroegere) Bayern-Hoechst, vertelde over de Turkse werknemers, dat
ze ongeveer 10 jaar nodig hadden tot ze het "aandurfden" zich regelmatig vanuit de vacantie in het geboorteland
met een ziektemelding hun verlof om 3 weken te verlengen - ze hadden de sociaalstaat ontdekt.  
Johannes

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De chantage gepleegd door Erdogan Ernst 0 515 22 April 2018, 18:41
Laatste bericht: Ernst

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies