Proeverij Griekse wijnen
#1
In navolging op de leuke avond in Oudenbosch in Noord-Brabant doen we nog wat meer proeverijen. Vanavond in Capelle a/d IJssel, maar die zit al helemaal stampvol.

18 november doen we Thalassa in Roosendaal. Dit nieuwe prachtige restaurant timmert hard aan de weg. Ik kom er graag. Hier is nog wel plaats.

23 november gaan we helemaal naar Valkenburg in Zuid-Limburg bij Charles en Kim van restaurant Davanti. Prachtige zaak, en nu is mijn gast Mattheos Argyros van het gelijknamige wijnhuis uit Santorini. Zijn wijnen staan ook centraal bij het 4-gangen diner.

24 november doen we het nogmaals in restaurant FYRA in Amsterdam, en op 25 november een inloop-proeverij in wijnspeciaalzaak Porte Reffe aan de Javastraat in Den Haag.

Mvg
Martin
Quote
#2
Ger, deze berichten blijven nog steeds reclame van het bedrijf van Martin.
Dit klopt dus echt niet!


(28 October 2010, 11:28)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In navolging op de leuke avond in Oudenbosch in Noord-Brabant doen we nog wat meer proeverijen. Vanavond in Capelle a/d IJssel, maar die zit al helemaal stampvol.

18 november doen we Thalassa in Roosendaal. Dit nieuwe prachtige restaurant timmert hard aan de weg. Ik kom er graag. Hier is nog wel plaats.

23 november gaan we helemaal naar Valkenburg in Zuid-Limburg bij Charles en Kim van restaurant Davanti. Prachtige zaak, en nu is mijn gast Mattheos Argyros van het gelijknamige wijnhuis uit Santorini. Zijn wijnen staan ook centraal bij het 4-gangen diner.

24 november doen we het nogmaals in restaurant FYRA in Amsterdam, en op 25 november een inloop-proeverij in wijnspeciaalzaak Porte Reffe aan de Javastraat in Den Haag.

Mvg
Martin

Quote
#3
Volgens mij maak ik alleen reclame voor allerlei restaurants, waar ik overigens niets voor betaald krijg en geen aandelen in heb, en noem ik nergens mijn bedrijf. Het is slechts mijn doel om mensen te informeren DAT er proeverijen zijn waarbij Griekse wijnen centraal staan, soms bij Griekse restaurants, soms bij Nederlandse. Ik noem mijn bedrijf niet, noem geen aanbiedingen of wat dan ook. Er mag door wie dan ook schaamteloos de aanbiedingen van Lidl worden geplaatst, zonder probleem, dat is dan blijkbaar geen reclame.

Ik word een beetje moe van dit soort opmerkingen. Ger, als je het met haar eens ben, zeg het gerust, dan ben ik hier weg, geen probleem.

Mvg
Martin
Quote
#4
Ik begrijp eerlijk gezegd ook niets van deze klacht. Ik weet best dat Martin een zaak heeft op het gebied van Griekse culinaire artikelen maar vind dat hij zich in de postings hier op het forum (en zeker in het nu gewraakte stukje) zeer terughoudend opsteld als het om reclame gaat.

Ik zie nergens ook maar één link naar z'n bedrijf staan maar enkel en alleen tips waar liefhebbers van de Griekse keuken terecht kunnen voor proeverijen en/of demonstraties.
In mijn optiek niets anders dan een bericht over een optreden van een Griekse artiest ergens in het land of een concertagenda of een aan te bevelen accommodatie in Griekenland.

Eerlijk gezegd ben ik zelfs blij dat Martin ons op de hoogte houdt van alles dat met de Griekse keuken te maken heeft en hoop dat hij dat ook in de toekomst voor ons blijft doen. Er is immers verder maar bar weinig op dit gebied op het internet te vinden.

Ik hoop dat mijn standpunt op enig begrip van de lezers kan rekenen.

Verder heb ik nog één verzoek: mocht iemand om wat voor reden dan ook bezwaar hebben tegen een bericht maak dat dan kenbaar door de blauwe button "Rapporteren" (onder elk bericht) te gebruiken. Dat hoort namelijk niet in een gewone posting.


Ger





Quote
#5
Martin, laat je niet gekmaken door al dat negatieve gedoe. Vooral op het Griekenland-prikbord zitten een stel zuurpruimen waar je soms niet goed van wordt. Ze zouden eens wat bourgondischer moeten worden en meer van het goede leven moeten genieten in plaats van dat oeverloze gezeur en gezoek naar iets om over te kunnen klagen.
Ik lees je stukjes met erg veel plezier en hoop dat je het zeker hier op het forum blijft doen.
En anders beginnen we gewoon een actiecomité Martin moet blijven
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zoete Wijnen uit Griekenland metaxa 2 2.341 06 May 2016, 23:08
Laatste bericht: Ger
  Proeverij martin 2 2.123 09 November 2015, 11:01
Laatste bericht: martin
  proeverij Griekse Wijnen martin 3 3.401 25 October 2015, 08:52
Laatste bericht: martin
  De opmars van Griekse Wijnen buiten Griekenland martin 16 8.902 16 July 2015, 13:04
Laatste bericht: Nanny
  Mooie en interessante site over griekse wijnen chris 17 10.202 05 February 2015, 23:06
Laatste bericht: corrys
  Griekse wijnen in Duitsland martin 0 2.190 27 February 2013, 10:07
Laatste bericht: martin
  Griekse wijnen in NRC martin 3 2.994 16 December 2012, 18:36
Laatste bericht: Ger
  proeverijen Griekse wijnen martin 8 6.463 07 November 2011, 13:08
Laatste bericht: martin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)