Tax violation
#41
(29 August 2019, 17:19)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat bergdorp met 40 inwners zegt mij niet zoveel, "mijn" bergdorp heeft ook 60 inwoners maar wel 1 miljoen(!)
bezoekers per zomerseizoen. Wie weet heeft dit dorp wel een of andere kerk of klooster in de buurt en komen daar
ook van die georganiseerde busreizen  t hele jaar door naar toe.
Tegenwoordig kan ook met een klik op de knop een "raar" geval wb
omzet/personeelsleden/ belasting etc eruitgepikt worden. Wie weet kwamen ze wel op die manier checken?
Maar ook wat Arthur zegt t kan ook afgunst zijn van een concurrent of zo.

Feit is dat er veel meer controle is. Zowel van belastingdienst als van de Efka.
Nanny mijn vraag is eigenlijk hoe zit dat met familie ,om een voorbeeld te geven ,onze buren runnen
een  kleine taverne me enkele appartementen en wat strandstoelen naast ons vakantie verblijf ,nu is het zo dat 
de oudste kinderen van de familie [ik schat zo 15 -16 jaar] als het nodig is  even bijspringen ,stel dat er op  dat
moment controle komt ,en naar ik mag aannemen dat die meisjes niet op de loonlijst staan , wat dan ?
Quote
#42
(30 August 2019, 09:57)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(29 August 2019, 17:19)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat bergdorp met 40 inwners zegt mij niet zoveel, "mijn" bergdorp heeft ook 60 inwoners maar wel 1 miljoen(!)
bezoekers per zomerseizoen. Wie weet heeft dit dorp wel een of andere kerk of klooster in de buurt en komen daar
ook van die georganiseerde busreizen  t hele jaar door naar toe.
Tegenwoordig kan ook met een klik op de knop een "raar" geval wb
omzet/personeelsleden/ belasting etc eruitgepikt worden. Wie weet kwamen ze wel op die manier checken?
Maar ook wat Arthur zegt t kan ook afgunst zijn van een concurrent of zo.

Feit is dat er veel meer controle is. Zowel van belastingdienst als van de Efka.
Nanny mijn vraag is eigenlijk hoe zit dat met familie ,om een voorbeeld te geven ,onze buren runnen
een  kleine taverne me enkele appartementen en wat strandstoelen naast ons vakantie verblijf ,nu is het zo dat 
de oudste kinderen van de familie [ik schat zo 15 -16 jaar] als het nodig is  even bijspringen ,stel dat er op  dat
moment controle komt ,en naar ik mag aannemen dat die meisjes niet op de loonlijst staan , wat dan ?
Je moet voor iedereen die voor je werkt IKA betalen, doe je dat niet wordt het als zwart werk beschouwd, zelfs als je zeg maar een pergola laat bouwen met alle vergunningen erbij moet je de IKA van de persoon betalen die het voor je maakt.
Correct me Nanny, if I am wrong.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#43
Het is nog veel gekker. Zit nu in een hotel op Thassos. Wilde de ontbijtbordjes naar de keuken brengen. Nee dat mocht niet, wanneer er een inspecteur kwam werd ik gezien als zwartwerker.?
Quote
#44
Voor zover ik weet, en dat staat ook in dat stukje over dat bergdorp waar de inspectie kwam, mag eerste rangs
( ben even vergeten hoe dat heet, maar neem aan dat ik begrepen word!!!!) familie elkaar helpen in het bedrijf.
Mijn dochters mogen dus bijspringen en mijn moeder ook. Maar daar houdt het dan op.
Schoonmoeder mocht dus niet helpen aardappalschillen in dat restaurant maar moeder had wel gemogen.....
En zo mocht Wim niet dat bordje naar de keuken brengen.....gaat inderdaad erg ver,
was t misschien een grapje?

Ik had verteld over het meisje van 15 dat bij mij in de winkel zou bijspringen deze zomer.
Keuring op papier aan t werk gegaan. Ik zou dan als werkgever na 2 maanden bericht krijgen voor
een soort lessen wb veiligheid personeel 2 x een dagdeel. Meisje komt vandaag voor laatste keer....
niks meer over die lessen gehoord.

Wat Arthur zegt over die pergola klopt wel ja. Of het overal gebeurt is natuurlijk iets anders.
Ook de betalingen worden steeds meer gecontroleerd, betalen naar een "businessrekening" van die timmerman,
in plaats van hem dat geld in de hand te drukken etc.
Quote
#45
Nanny bedankt voor de uitleg, maar stel dat die taverne nu op naam staat van zowel de man
als de vrouw ,wie mag dan de aardappels schillen ,ik mag aannemen allebei de [schoon ]
moeders  Wink
Quote
#46
Ha ha dat is een goeie Metaxa. Ja dat zal dan wel zo zijn ja....
Zit nu al een uur te denken over wat er fout was aan eersterangs familielid....
eerste graads.....moet het zijn.
Quote
#47
(31 August 2019, 06:30)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is nog veel gekker. Zit nu in een hotel op Thassos. Wilde de ontbijtbordjes naar de keuken brengen. Nee dat mocht niet, wanneer er een inspecteur kwam werd ik gezien als zwartwerker.?
Zouden ze ook controleren bij McDonalds en bij elke klant die zijn troep in de bak gooit en het blad er boven op zet een boete opleggen?  hmmm
Quote
#48
Geen idee Cors. Er is hier geen McDonalds en ook geen Lidl. Alleen mooie natuur en aardige mensen.
Quote
#49
Ze proberen van de ontduik moraal af te komen. Het is niet voor niks dat ondernemers verplicht zijn een pinapparaat te hebben zodat zwart geld lastiger is. Toeristen pinnen vaak omdat ze dat thuis gewent zijn. Opvallend vond ik ook dat ik dit jaar echt overal een bonnetje kreeg. Blijkbaar heeft het wel effect.
Quote
#50
Arnold schreef:Ze proberen van de ontduik moraal af te komen. Het is niet voor niks dat ondernemers verplicht zijn een pinapparaat te hebben zodat zwart geld lastiger is. Toeristen pinnen vaak omdat ze dat thuis gewent zijn. Opvallend vond ik ook dat ik dit jaar echt overal een bonnetje kreeg. Blijkbaar heeft het wel effect.

Die ontduikmoraal is nog volop aanwezig hoor. Laatst in Chania, als je zegt dat je iets te duur vindt, heb je de eerste 20% korting al te pakken door cash te betalen. Dan verder onderhandelen en je krijgt het mee zonder bonnetje. Rolleyes En bij twee op de drie taverna's nog altijd een geschreven kladje als rekening.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#51
De eerstegraadsregeling bestaat ook in België. Mijn gepensioneerde vader moest destijds zelfs een papier halen op het stadhuis ten gevolge van het feit dat hij gratis meehielp in de bouw van de woning van mijn schoonbroer en zus.
Ik help ook soms mijn Griekse vriend en dit effectief GRATIS als vriendendienst. Volgens de belastingsdienst en -controle kan dit ook niet, nochtans verdien ik ECHT geen rotte cent en is dit louter hulp.
Quote
#52
Belastinginspecteurs niet welkom op bruiloft  in Kerkini ,zo,n 50 a 60 bruiloftgangers hebben de twee 
inspecteurs min of meer hardhandig verwijdert van het feest ,met wat blauwe plekken en wat schaaf wonden
 kwamen ze er nog goed van af , voor de eigenaar van de taverne  heeft het wel een staartje ,een boete van
2500 euro en een maand op slot van zijn zaak zijn de gevolgen volgens Newsit
Quote
#53
Gaan controleren op een bruiloftsfeest. Waar halen ze het?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#54
Vorige week kwamen ze bij een restaurant hier in het dorp waar een grote georganiseerde groep ( via een reisorganisatie) zat te eten.
Daar zijn dan weer bepaalde regels voor met vouchers etc. Lijkt mij dat er ook zoiets moet zijn voor een bruiloft.
Dan is er toch ook van te voren vastgelegd hoeveel mensen er verwacht worden en wat ze te eten krijgen?
Als er dan wel ingekocht is voor een paar honderd man maar daar geen bonnen voor getoond kunnen worden
vind ik t eigenlijk wel ok, dat iemand bestraft wordt. Ik vind t te ver gaan om de bruiloftsgasten en het bruidspaar te storen.
Quote
#55
Het is ook niet erg duidelijk of het feest nog is door gegaan ,aangezien de politie is ingeschakeld
en zowel de eigenaar  van de taverne als enkele gasten zijn gearresteerd ,wie had kunnen denken
dat dit ooit in Griekenland zou plaats vinden ,het moet toch niet gekker worden Angry
Quote
#56
Maar is het niet juist dat ook zo iemand die dat soort feesten organiseert ook gecontoleerd wordt?
Nogmaals ik vind het niet juist om het feest te verstoren. Maar bij bruiloften praten we toch al gauw ook over flinke bedragen.
Hier in de buurt is zo n restaurant en het gaat toch vaak over een 400 gasten of zo. Dat gaat toch ook om flinke bedragen,
een bruiloft is toch met een flink bord eten en rijkelijk drank.

Eerlijk gezegd denk ik dat er meer aan de hand is als er gasten gearresteerd worden, en de zaak paar dagen dicht gaat.
Quote
#57
(06 September 2019, 08:46)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar is het niet juist dat ook zo iemand die dat soort feesten organiseert ook gecontoleerd wordt?
Nogmaals ik vind het niet juist om het feest te verstoren. Maar bij bruiloften praten we toch al gauw ook over flinke bedragen.
Hier in de buurt is zo n restaurant en het gaat toch vaak over een 400 gasten of zo. Dat gaat toch ook om flinke bedragen,
een bruiloft is toch met een flink bord eten en rijkelijk drank.

Eerlijk gezegd denk ik dat er meer aan de hand is als er gasten gearresteerd worden, en de zaak paar dagen dicht gaat.
De eigenaar van de zaak en enkele feestgangers zijn gearresteerd voor ''geweld tegen staatsfunctionarissen '' en de zaak
gaat 30 dagen dicht plus een boete van 2500 euro
Quote
#58
(06 September 2019, 12:32)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(06 September 2019, 08:46)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar is het niet juist dat ook zo iemand die dat soort feesten organiseert ook gecontoleerd wordt?
Nogmaals ik vind het niet juist om het feest te verstoren. Maar bij bruiloften praten we toch al gauw ook over flinke bedragen.
Hier in de buurt is zo n restaurant en het gaat toch vaak over een 400 gasten of zo. Dat gaat toch ook om flinke bedragen,
een bruiloft is toch met een flink bord eten en rijkelijk drank.

Eerlijk gezegd denk ik dat er meer aan de hand is als er gasten gearresteerd worden, en de zaak paar dagen dicht gaat.
De eigenaar van de zaak en enkele feestgangers zijn gearresteerd voor ''geweld tegen staatsfunctionarissen '' en de zaak
gaat 30 dagen dicht plus een boete van 2500 euro
Elk geval is weer anders natuurlijk, en belastingbetalen is ook niet mijn hobby.
Maar die mensen doen hun werk, en als jij niet de benodigde papieren kunt tonen, tja....
Een van de eigenaressen van souveniersshop hier in t dorp vertelde me ook dat ze die belastinginspectie
maar eens flink uitgefoeterd had. Maar zij was fout, had een vaas verkocht en geen bonnetje gemaakt, 
waarom zou je dan die mensen gaan uitschelden. 

Maar nogmaals ik was er niet bij bij die bruiloft, en misschien waren die belastingmensen wel heel onbeschoft,
wie zal t zeggen.
Quote
#59
Als deze restaurant houder van fraude verdacht word ,is het natuurlijk hun goed recht om deze
man te controleren ,maar moet dat dan op een bruiloft [wat normaal de mooiste dag voor veel
mensen van hun leven is ] waar ze misschien jaren voor gespaard hebben. Met familie,  vrienden uit
heel het land en eventueel ver daar buiten. 
 Het speelt ook mee dat de vader
van de bruidegom hen vriendelijk heeft verzocht om het feest te verlaten,dat hebben ze geweigerd
en toen is het blijkbaar geëscaleerd
Quote
#60
Ben ik met je eens dat ze niet die bruiloft hoefden te verpesten.
ze hadden ook gewoon de boeken kunnen vragen.
Quote
#61
(06 September 2019, 18:33)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ben ik met je  eens dat ze niet die bruiloft hoefden te verpesten.
ze hadden ook gewoon de boeken kunnen vragen.
Welke van de 2 Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#62
dizzy
Van het ene uiterste in het andere !!!!!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#63
Te ver doorgeslagen waanzin.
Quote
#64
Weer een nieuwe truc ontdekt om de zaak te flessen.
De ober neemt de bestelling op van zijn klanten, en geeft de bestelling door via bluetooth of zo iets naar de keuken en bar. Het bonnetje dat ze daar gebruiken om de bestelling te verwerken bevat zowel de gerechten, drankjes en de prijs die daarvoor betaald moet worden. Let op, dit is dus geen kassabon, want er staat geen BTW nummer of telefoonnummer op vermeld. Dit bonnetje wordt later ook gebruikt bij de afrekening. Maar dit is dus geen officiele kassabon, er is dus op de kassa niets aangeslagen, dus weer een afrekening waar geen BTW over is afgedragen. Maar de nietsvermoedende klant ziet of weet niet dat dit geen kassabon is, en betaald dus gewoon. Zo zie je dat elk systeem dat door de overheid bedacht wordt omzeilt kan worden.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#65
Ja heel treurig dit. Wij kunnen er boos om worden, maar we moeten de Euro uit, dan hoeft er geen goed geld naar kwaad geld.
"ja maar dan komt er oorlog" wordt er geroepen. Nou toen we nog gewoon de BeNeLux waren hadden we ook geen honger en lagen de lijken ook niet op straat. (hier in Amsterdam nu wel)
Quote
#66
Het zal mij worst wezen, ben ik goed en vriendelijk bedient en heb ik lekker gegeten, dat vind ik belangrijker dan een bonnetje al dan niet met btw.
Quote
#67
Heel goed Ernst, na jouw de zondvloed. (bediend is met een D) Nou ja we hebben hier al eens vaker een aanvaring gehad.
No hard feelings, volgend jaar weer naar Lesbos.
Quote
#68
Inderdaad volgend jaar gewoon weer naar Lesbos, in mei en september en mijn vriendelijke dank voor de correctie.
Quote
#69
(23 September 2019, 18:39)Damiaatje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weer een nieuwe truc ontdekt om de zaak te flessen.
De ober neemt de bestelling op van zijn klanten, en geeft de bestelling door via bluetooth of zo iets naar de keuken en bar. Het bonnetje dat ze daar gebruiken om de bestelling te verwerken bevat zowel de gerechten, drankjes en de prijs die daarvoor betaald moet worden. Let op, dit is dus geen kassabon, want er staat geen BTW nummer of telefoonnummer op vermeld. Dit bonnetje wordt later ook gebruikt bij de afrekening. Maar dit is dus geen officiele kassabon, er is dus op de kassa niets aangeslagen, dus weer een afrekening waar geen BTW over is afgedragen. Maar de nietsvermoedende klant ziet of weet niet dat dit geen kassabon is, en betaald dus gewoon. Zo zie je dat elk systeem dat door de overheid bedacht wordt omzeilt kan worden.

Ik weet niet anders, is niets nieuws aan. Altijd zo geweest, zal nooit veranderen ook. Producten kopen zonder card, maar cash in het handje, duikt de prijs ineens giga naar beneden. Spreekt voor zich dat er dan geen kasaanslag is en dus ook geen bonnetje. Zit gewoon in de genen   Big Grin .  Niet druk om maken of anders niet naar Griekenland gaan  Wink .
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#70
(23 September 2019, 18:39)Damiaatje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weer een nieuwe truc ontdekt om de zaak te flessen.
De ober neemt de bestelling op van zijn klanten, en geeft de bestelling door via bluetooth of zo iets naar de keuken en bar. Het bonnetje dat ze daar gebruiken om de bestelling te verwerken bevat zowel de gerechten, drankjes en de prijs die daarvoor betaald moet worden. Let op, dit is dus geen kassabon, want er staat geen BTW nummer of telefoonnummer op vermeld. Dit bonnetje wordt later ook gebruikt bij de afrekening. Maar dit is dus geen officiele kassabon, er is dus op de kassa niets aangeslagen, dus weer een afrekening waar geen BTW over is afgedragen. Maar de nietsvermoedende klant ziet of weet niet dat dit geen kassabon is, en betaald dus gewoon. Zo zie je dat elk systeem dat door de overheid bedacht wordt omzeilt kan worden.
Ha ha ik zie dit als geautomatiseerd ontlopen van de belasting. Eigenlijk is er niks veranderd, alleen ipv handgeschreven 
bonnetje nu een geprint bonnetje.  Groot en heel goed lopend  restuarant naast mijn winkel werkt ook zo. Maar de belastingdienst staat wel elke 
zomer een paar keer op hun stoep.
Quote
#71
Ach ja en wij Nederlanders praten er maar over door hoe de Grieken creatief boekhouden tot een nationale sport hebben verheven.

Kijk eens wat er in Nederland gebeurt:
 Vorig jaar hebben in Nederland zo'n 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




mensen de belasting ontdoken  
door soms of geregeld hun werk niet op
te geven, schat het Centraal Bureau voor
de Statistiek. In totaal gaat er zeker 
zo'n 4 miljard euro om in die 'zwarte 
wereld', vooral in de schoonmaakbranche.
                                       
Daar wordt over 1,44 miljard euro per 
jaar geen loonbelasting betaald.In de 
bouw is het zo'n
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




miljoen.         
                                       
De Belastingdienst houdt niet bij hoe 
vaak er wordt gecontroleerd en hoeveel
boetes worden opgelegd. Staatssecretaris
Snel zegt dat er altijd meer kan worden
gedaan, maar dat hij er maar een beperkt
aantal mensen voor kan inzetten.  


En dan hebben we het nog maar over twee beroeps groepen
Quote
#72
Enwat moeten wij met ons zwart geld cornelis , heerlijk vakantie vieren in bv griekenland Big Grin
Quote
#73
Eerlijk gezegd zal het mij worst wezen of ik een bonnetje krijg of niet. Eender waar, in een taverna of een supermarkt of voor de aankoop van een brood. En als er dan zijn die zeggen dat ik daarmee medeplichtig ben aan belastingontduiking, wel dan is dat maar zo. Precies of een land bankroet gaat op de ontdoken belastingen van een bakker.
Multinationals frauderen (excuseer, gebruiken een creatieve boekhouding en allerlei mazen in het net) om  10-tallen miljoenen/miljarden te ontduiken.
Dus als een kleine zelfstandige enkele eurootjes gaat ontduiken ga ik hem echt niet met het vingertje wijzen en zeggen: “dat mag jij helemaal niet doen”.
Er zijn al genoeg azijnpissers en mierenneukers tegenwoordig en van beide clubjes wens ik nu eens helemaal geen deel uit te maken.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#74
Ik ben het helemaal met Cornelius en Patrick eens!
Quote
#75
Ook mij zal je niet horen of ik wel of geen bonnetje krijg, ik betaal en verder zoeken ze het maar uit.
Quote
#76
Toen wij in September in Naxos waren   hoorde ik nog een verhaal over een boer die in de zomer
ook een Taverne runde .Bij de belasting controle deden de controleurs moeilijk omdat er geen
facturen van  aardappels waren ,die de boer uiteraard van zijn eigen land haalde , ze lieten het
met een waarschuwing ,met  de mededeling in het vervolg alleen nog aardappelen  in zijn taverne
te serveren  waar hij een rekening  van kon overleggen . Of het verhaal klopt dat weet ik ook niet
maar het zou natuurlijk zo maar kunnen
Quote
#77
Je zou zeggen rekening laten zien van die pootaardappelen 
als bewijs dat er echt aardappelen op zijn land verbouwd werden.
Quote
#78
(18 November 2019, 16:47)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Je zou zeggen rekening laten zien van die pootaardappelen 
als bewijs dat er echt aardappelen op zijn land verbouwd werden.
Dat wordt dan moeilijk. oops
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#79
Onze  buren in ons vakantie verblijf op Naxos zijn ook boeren ,en runnen in de zomer ook een
taverne , naast aardappelen komt ook bijna alle groenten en fruit van hun boerderij , om maar iets
op te noemen ;bonen -komkommers -tomaten -eieren en zelfgemaakte wijn enz  enz
Quote
#80
(18 November 2019, 19:04)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Onze  buren in ons vakantie verblijf op Naxos zijn ook boeren ,en runnen in de zomer ook een
taverne , naast aardappelen komt ook bijna alle groenten en fruit van hun boerderij , om maar iets
op te noemen ;bonen -komkommers -tomaten -eieren en zelfgemaakte wijn enz  enz
Zolang geen van de buren, zeg maar andere taverna's minder gasten krijgen is er niks aan de hand, maar zoals overal in Griekenland is er haat en nijd, ze gunnen mekaar het licht in de ogen niet.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tax op huur inkomen en EOT Chrisn 8 6.363 31 August 2016, 22:26
Laatste bericht: Nanny
  Vakantiewerk: Part time tax inspectors gevraagd oPetros 7 4.447 08 March 2015, 14:10
Laatste bericht: Karel

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)