Travel& Leisure
#1
Drie Cycladen eilanden gekozen door lezers van Travel  &  leisure als beste ter wereld
Milos als beste
Folegandros op 2
en Santorini op 13
Quote
#2
Beste in Wat?
Quote
#3
(11 September 2021, 12:56)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste in Wat?

Even door alle reclame scrollen. 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
(11 September 2021, 13:08)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(11 September 2021, 12:56)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste in Wat?

Even door alle reclame scrollen. 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ook Natascha Neefs van Parakalo heeft er   aandacht aan besteed  ,
Quote
#5
(11 September 2021, 12:15)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Drie Cycladen eilanden gekozen door lezers van Travel  &  leisure als beste ter wereld
Milos als beste
Folegandros op 2
en Santorini op 13

chris schreef:Beste in Wat?

Duidelijk dacht ik.

Niet dat ik het met die keuze eens ben maar smaken verschillen nu eenmaal.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Ik snap dit soort verkiezingen sowieso nooit. Het is inderdaad maar waar je van houdt en iedereen is nooit overal geweest, dus de eilanden zijn ook niet met elkaar te vergelijken. Ik ben zelf 3x op Milos geweest en 2x op Folegandros. Ik vind Milos een prachtig eiland, maar de laatste keer vond ik het er veel te druk geworden. Door al die publiciteit en 'nominaties' wordt het een soort tweede Santorini. Daar was ik trouwens deze zomer ook 12 uur, voor mijn overstap naar Anafi. Ik vond die 12 uur wel voldoende, ik heb niets met die commercie en drukte, en de bijbehorende prijzen.
Dus wat ik wil zeggen, het is allemaal zeer persoonlijk en ik ben blij dat ik op Milos en Folegandros ben geweest, het zijn mooie eilanden, maar ik zou er nu niet meer zo snel heengaan.
Hopelijk blijven de eilandjes waar ik graag kom, nog onbekend voor en onontdekt door het (massa)toerisme en de commercie, zodat de liefhebbers van rust en authenticiteit er nog even van kunnen genieten.
Quote
#7
Wij zijn eind Mei 2014 in Milos geweest ,het was er toen nog heel rustig ,in het vliegtuig zaten we met maar enkele
passagiers ,enin het appartemente complex waren we de enigste gasten ,ook nog een dagje naar Kimolos geweest
daar kwam je zo wie zo geen toeristen tegen maar helaas zien we op de Cycladen het steeds drukker worden ,en ja
Santorini is  inderdaad vreselijk druk  ,Folegandros nog niet geweest en als de plannen doorgaan om in Paros een
internationaal vliegveld aan te leggen zal het alleen maar drukker worden op de Cycladen
Quote
#8
Kimolos is (nog) heerlijk rustig, zelfs in het hoogseizoen eind juli. Ik ben er deze zomer voor de derde keer geweest en overdag zijn er wel 'dagjesmensen' vanaf Milos, maar die gaan vooral na het Prasa-strand. De toeristen die op Kimolos zelf verblijven, zijn voornamelijk Grieken en een enkele buitenlander.
Uiteraard zal het buiten het hoogseizoen overal een stuk rustiger zijn, maar ik ben voor mijn lange 'eilandhopvakantie' afhankelijk van de zomervakantie, maar dat vind ik geen probleem, want ik weet tenminste zeker dat het iedere dag warm en zonnig is. Smile
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)