gratis proefperiode e-book
#1
E-book nu gratis op proef

Gratis proefperiode van 2 dagen van het e-book Dàt is Grieks voor mij! via Grieksonline.
Ga naar
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en druk op de groene knop om 2 dagen alles gratis uit te proberen. Registreren niet nodig!

Probeer en ervaar nu zelf of het ook iets voor jou is!


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Feestelijke korting op het unieke online-book van www.grieksonline.nl petra mens-omtzigt 0 1.451 15 November 2019, 10:45
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Het e-book Dàt is Grieks voor mij! petra mens-omtzigt 0 1.408 02 November 2019, 17:48
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  en weer een uitbreiding van het online-book! petra mens-omtzigt 0 798 23 July 2019, 13:30
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  filmpje e-book Dàt is Grieks voor mij! petra mens-omtzigt 2 1.609 09 April 2019, 22:03
Laatste bericht: jacq1970
  E-book Dat is Grieks voor mij! petra mens-omtzigt 0 1.229 02 April 2019, 08:44
Laatste bericht: petra mens-omtzigt

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)