groot woordenboek Nederlands Grieks
Hallo,

Een tijdje niet geweest op het forum wegens te druk. Ik ben bezig
met een cursus Grieks. Ik kon eerst het groot woordenboek NL-Gr kopen. Later kon ik ook beide delen kopen en heb nu dus het Groot woordenboek Nederlands Grieks dubbel.
Hij mag weg voor € 25. (Heb ik er zelf voor betaald)

Vriendelijke groet
Debbie
(13 August 2019, 10:22)debbie schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Hallo,

Een tijdje niet geweest op het forum wegens te druk. Ik ben bezig
met een cursus Grieks. Ik kon eerst het groot woordenboek NL-Gr kopen. Later kon ik ook beide delen kopen en heb nu dus het Groot woordenboek Nederlands Grieks dubbel.
Hij mag weg voor € 25. (Heb ik er zelf voor betaald)

Vriendelijke groet
Debbie
Is het een van deze twee is, is het een koopje.

Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Arthur's signature Almost all old truckers survive cancer, I am still fighting against it.
Dag Debbie,

Als het inderdaad die linkse op de foto van Arthur is wil ik 'm graag van je overnemen; ben er al een tijdje naar op zoek.
ISBN: 9789027429308
(14 August 2019, 10:12)Ger schreef:

Dag Debbie,

Als het inderdaad die linkse op de foto van Arthur is wil ik 'm graag van je overnemen; ben er al een tijdje naar op zoek.
ISBN: 9789027429308
Ik heb ze alle 2 nog te koop voor de liefhebber.
Arthur's signature Almost all old truckers survive cancer, I am still fighting against it.
Ja het is de linker.
Oeps, ik was te voorbarig Debbie. Was namens een collega op zoek naar het boek. Heb haar zojuist even op jouw posting geattendeerd waarbij bleek dat ze het boek inmiddels al had gevonden.
Misschien dat iemand anders interesse heeft?
(14 August 2019, 14:17)Ger schreef:

Oeps, ik was te voorbarig Debbie. Was namens een collega op zoek naar het boek. Heb haar zojuist even op jouw posting geattendeerd waarbij bleek dat ze het boek inmiddels al had gevonden.
Misschien dat iemand anders interesse heeft?
vast wel, ik wacht af.

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Prisma groot woordenboek, twee maria kaptein 1 1.602 18 June 2016, 18:01
Laatste bericht: maria kaptein
Exclamation woordenboek Nieuwgrieks-Nederlands Anna-Maria 31 13.494 03 December 2015, 14:45
Laatste bericht: Jorik

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies