Extra forum-moderator: Eleni
#1
Sinds vandaag heeft dit forum een extra moderator: Eleni.

Toen ik een tijdje geleden aan dit forum begon had ik nooit kunnen dromen dat dit forum zo'n succes bleek te zijn en zó explosief zou groeien. Er gaat duidelijk véél meer tijd inzitten dan dat ik aanvankelijk had gedacht. Ik wil niet dat het forum lijdt onder mijn incidentele tijdgebrek dus maak ik graag gebruik van Eleni's aanbod om als moderator af en toe een handje te helpen.
Gezien haar geplaatste berichten tot dusver lijkt het me duidelijk dat we het hier met een enorme Griekenland-fan te maken hebben die bovendien leuk met de andere lezers om weet te gaan.
Ook kan zij aardig uit de voeten met forumsoftware zodat zij ook in staat is berichten te verplaatsen (indien per ongeluk in de verkeerde rubriek geplaatst), te splitsen of juist bij elkaar te voegen en, bijvoorbeeld in het geval van postings door spambots, te verwijderen.

Eleni, succes ( en soms sterkte Big Grin ) met je job als moderator.

Ger
Quote
#2
Veel succes met je nieuwe functie Eleni.
Quote
#3
Welkom Eleni,is toch weer wat anders, niks tegen jou Ger maar ik val toch meer op vrouwen en die hebben ook nog een andere kijk op dingen Static
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(30 October 2010, 15:19)wageral schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Sinds vandaag heeft dit forum een extra moderator: Eleni.

Toen ik een tijdje geleden aan dit forum begon had ik nooit kunnen dromen dat dit forum zo'n succes bleek te zijn en zó explosief zou groeien. Er gaat duidelijk véél meer tijd inzitten dan dat ik aanvankelijk had gedacht. Ik wil niet dat het forum lijdt onder mijn incidentele tijdgebrek dus maak ik graag gebruik van Eleni's aanbod om als moderator af en toe een handje te helpen.
Gezien haar geplaatste berichten tot dusver lijkt het me duidelijk dat we het hier met een enorme Griekenland-fan te maken hebben die bovendien leuk met de andere lezers om weet te gaan.
Ook kan zij aardig uit de voeten met forumsoftware zodat zij ook in staat is berichten te verplaatsen (indien per ongeluk in de verkeerde rubriek geplaatst), te splitsen of juist bij elkaar te voegen en, bijvoorbeeld in het geval van postings door spambots, te verwijderen.

Eleni, succes ( en soms sterkte Big Grin ) met je job als moderator.

Ger

bravo
Proficiat Eleni, het zal je best goed afgaan.
Neem wel aandelen, want wat als het zo groeit als Google of Facebook???hmmm

Grtz Wick
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#5
Ik zou de raad van Wick maar opvolgen Eleni en goed wat aandelen nemen want dit forum gaat ongeziene afmetingen aannemen !

[Afbeelding: 34xg8so.gif]
Quote
#6
Eleni veel succes en plezier op deze forum
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Eleni terug als moderator Ger 2 5.136 10 October 2015, 13:11
Laatste bericht: Eleni
  Nieuwe moderator: Yorgos Ger 33 26.352 09 July 2013, 14:40
Laatste bericht: Lejo

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)