Clean Blue Paros
#1
Paros plastic vrij? 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Volgens de laatste berichten zijn er plannen om  het plastic dat recyclebaar is te verkopen aan 
een speciaal bedrijf ,die er  tafels stoelen bankjes  ed van maakt ,is in ieder geval beter dan dat
het in de zee terecht komt ,hopelijk volgen meerdere eilanden dit mooie plan van Paros
Quote
#3
Mooi plan. op Kreta kreeg ik geen (weinig) plastic tasjes. Op Thassos keken ze me aan of ik van een andere planeet kwam, toen ik met mijn eigen tasje kwam.
Quote
#4
Ik vraag tegenwoordig of mensen een plastic tasje willen.
Maar ik vind dat er maar weinig mensen georganiseerd onderweg zijn met een tasje.
Daar komt bij dat de situatie hier op Kos zeker niet beter is geworden met al die coffee to go toestanden.
Waarom moet je een koffie perse uit een plastic wegwerpbeker drinken , met zo n deksel er ook nog op.......
Als ik alleen al op t plein bij mij kijk, wat de lokale winkeliers op die manier aan afval achterlaten......
Quote
#5
Of koffie on the go, makkelijk en goedkoop, €1.90. bijv. een diplo freddo expresso metrio heerlijk voor de zomer, maar in een plastic bekertje, plastic deksel, plastic rietje en een flesje water ook verpakt in plastic, dus heel veel plastic.
Dat miljoenen keren per dag over heel Griekenland geeft een flinke berg plastic.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
(23 August 2019, 09:18)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Of koffie on the go, makkelijk en goedkoop, €1.90. bijv. een diplo freddo expresso metrio heerlijk voor de zomer, maar in een plastic bekertje, plastic deksel, plastic rietje en een flesje water ook verpakt in plastic, dus heel veel plastic.
Dat miljoenen keren per dag over heel Griekenland geeft een flinke berg plastic.
En boven op deze flinke berg plastic komt ook nog  eens de vele afval emmertjes uit de toiletten Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Paros (en Naxos), ferry en verblijfplaats Piepa 2 1.106 30 April 2023, 21:07
Laatste bericht: Patrick
  Upgrade luchthaven Paros Patrick 3 1.921 29 April 2021, 18:54
Laatste bericht: Patrick
  Paros beste eiland. Arthur 0 3.824 12 August 2018, 11:58
Laatste bericht: Arthur
  Paros elleny 9 5.534 13 April 2018, 09:18
Laatste bericht: Ger
  Underground house Anti paros metaxa 2 5.232 31 January 2017, 13:15
Laatste bericht: Marian55
  Oppas gezocht, Huis/katten Paros eddyhopoulos 0 6.315 07 May 2015, 08:50
Laatste bericht: eddyhopoulos
  Welkom op Paros eddyhopoulos 4 8.339 16 April 2014, 08:21
Laatste bericht: Dirk

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)