Griekse muziek kopen in Nederland?
#1
Geia sas!
Weet iemand van jullie een goede website waarop ik Griekse muziek kan bestellen/kopen? Ik wil vaak CD's aanschaffen van mijn favoriete Griekse artiesten, maar kan die dan in Nederland nergens vinden. Alvast bedankt voor de reactie(s)! Efxaristo!

Alexia
Quote
#2
Hallo,
na even zoeken vond ik deze pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





In het zoekvak de artist ingeven. Er komt een waarschuwing voor vertraging door een script. Dit gewoon stoppen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Groet,
Yiannakis
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#3
Kijk ook eens op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Alexia. Aan de rechterkant van die pagina vindt je nog veel meer mogelijkheden.

Ger
Quote
#4
Ger, even off-topic, maar kan dit ook in de "linken" - pagina?
Ze hebben wel geen website, maar wel heel veel Griekse boeken, ook studieboeken en muziek, CD's en DVD's.


PERIPLE
Telefoon: 02-230.93.35
Wijk: Schuman - Europa
Adres: 115, Rue Froissart
1040 Etterbeek (Brussel)
België
Website: n/c
Openingsuren: Maandag - Vrijdag : 10-18u Zaterdag: 11-15u


Quote
#5
Bedankt voor de tip Prasoudi.

Omdat ze (nog) geen website hebben heb ik het maar even op een andere manier opgelost. Kijk je even of het zo goed is?

Mochten ze tzt toch een website krijgen passen we het gewoon weer aan.

Fijne werkweek,

Ger
Quote
#6
[Afbeelding: 2ue5mia.gif]

Wat betreft die website, ik denk niet dat die er zal komen! Ik kom al jaren bij Periple en niets wijst er op dat ze nu ineens een website gaan hebben.

Je kan er ook mooie Griekse geschenkjes en sieraden kopen.
Quote
#7
Wil je echt de orginele cd's kopen of mogen het ook downloads zijn?

Voor downloads kun je terecht op :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Als je wat naar beneden scrolt zie je de nieuwste albums, of je gebruikt de zoek optie.

Ook op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vind je nog weleens griekse artiesten/albums.
Quote
#8
Bedankt voor jullie reacties allemaal!

Yiannakis (Ellinas? :)), ik ken de Griekse Wereld al, maar het probleem is dat daar niet echt vaak nieuwe muziek op staat. Je kunt er voornamelijk goed terecht voor wat oudere, traditionele muziek.

Ger, ik zal eens een kijkje nemen op de link pagina!

Suzanne, ik geef wel de voorkeur aan originele CD's. Ik vind het leuk om een echte CD in mijn bezit te hebben! Maar wel bedankt voor je reactie :)
Quote
#9
Goee tip Suzanna, ken je deze ook ?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#10
Ik heb diverse keren cd's besteld bij
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




webshop. Je betaalt met je creditcard en een paar dagen later heb je je spullen in huis (hou wel rekening met de verzendkosten).
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oude muziek en muziek in totaal. papajani 0 2.987 23 May 2011, 11:04
Laatste bericht: papajani
  Griekse muziek uit Nederland Yorgos 0 2.431 26 March 2010, 10:25
Laatste bericht: Yorgos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)