Exit Thomas Cook: 50000 toeristen gestrand in GR
#11
Die heb je inderdaad Nanny, maar zoals de Britten denk ik niet dat er veel anderen zijn. In Tslivi op Zakynthos heb je volgens mij meer eetgelegenheden die enkel Britse gerechten aanbieden dan je Griekse taverna's hebt.
Ik vraag me overigens af waarom sommigen (en niet Britten alleen voor alle duidelijkheid) eigenlijk naar een ander land reizen als ze willen dat eten, drank, gewoontes, enzovoort net hetzelfde zijn als bij hen thuis. Blijf dan thuis denk ik bij mezelf. Zelf ga ik in het buitenland niet op zoek naar Stella of biefstuk-friet. Ik ben telkens stomverbaasd wanneer ik toeristen in een taverne hoor zeggen dat het eten hier (in Griekenland) toch echt niet te vreten is.
Desondanks alles ben ik tijdens mijn vele trips door Griekenland ook telkens lieve Britse mensen tegen gekomen. Maar dan hoor je wel duidelijk aan hun taalgebruik dat er nog altijd een enorm klassenverschil is in Engeland.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
Exit Thomas Cook: 50000 toeristen gestrand in GR - door Ger - 23 September 2019, 17:42
RE: Exit Thomas Cook: 50000 toersiten gestrand in GR - door Patrick - 24 September 2019, 15:34

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)