Exit Thomas Cook: 50000 toeristen gestrand in GR
#31
chris schreef:
LVito schreef:@Wim, vlieg je ook met Getjet? Dan kun je je lol op. De rugleuningen kunnen bij hen niet naar achteren. Wat een ellende. Ik ben er pas mee naar Samos gevlogen.
De rugleuning naar achter geeft ellende aan de achterzittende passagiers.
En zo  is het!!   ,,Ik zou God op blote knieen danken,, Als ze die stoelen (voor de korte vluchten) vast gaan zetten zodat ze niet meer naar achteren kunnen!
Je zit zowiezo al als een haring in een ton op die stoelen, en de bewegingsvrijheid wordt alleen maar beperkter als diegene die voor je zit die rugleuning achterover gooit!  Je kunt dan echt geen kant meer uit!!

 Wat een ellende is dat voor diegene die daar erachter zit!! En het wordt ook alzeker . linke  soep.. ..als die snack-kar voorbij komt en je HETE Thee-koffie of soep bestel!!!
Dit maakte we een paar jaar geleden mee.....zeker
Mijn man kreeg toen een hele lading koffe over hem heen  op het moment dat hij die koffie kreeg  die stoel achterover klapte ...en die mevrouw verdomde het  en reageerde niet (na onze vraag)  om die stoel even naar voren te klappen
(zijzelf bestelde  zelf overigens  niets!)... Ikzelf vind dit toch wel behoorlijk  egoistiesch!!
Quote


Berichten in deze discussie
Exit Thomas Cook: 50000 toeristen gestrand in GR - door Ger - 23 September 2019, 17:42
RE: Exit Thomas Cook: 50000 toeristen gestrand in GR - door Wilma - 26 September 2019, 23:40

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)