Fodelianakis olijfolie                 
Exit Thomas Cook: 50000 toeristen gestrand in GR
#40
Inderdaad volledig off-topic. Denk niet dat leuningen recht of naar achter iets te maken heeft met Thomas Cook.
En sorry, maar ik ga echt niet vragen aan de persoon achter mij of hij/zij het accepteert/aanvaart/of eender wat als ik even mijn leuning achteruit zet. Het is trouwens iets dat in de stoelfunctie zit. Daarop gaan vitten vind ik echt mierenneuken (en ik heb ook lange benen). Die lange benen kan ik trouwens meestal uitstrekken tot de voetsteun van het zitje voor mij. Daar dient dat steuntje ook voor. En zoals Metaxa terecht opmerkt: bij Aegean heb je meer beenruimte dan bij de meeste chartermaatschappijen. Daarom vlieg ik ook meestal met Aegean. En hun uren van/naar Brussel na oktober (en dus ook voor volgend jaar) zijn nog beter voor mij. 1 uur vroeger zowel vanaf Athene als Brussel en dat ook voor beide dagelijkse vluchten.

En nu terug on topic!!! Toen we vanavond in Kavala aankwamen met de ferry uit Limnos was een vraag van onze gastheer Panos: “I hope you don’t have tickets from Thomas Cook to fly back home. Because that’s a real mess.” Blijkbaar hebben ze daar heel wat ervaring mee op het vliegveld van Kavala, vooaral met Britse toeristen die dan naar Thassos gaan.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
Exit Thomas Cook: 50000 toeristen gestrand in GR - door Ger - 23 September 2019, 17:42
RE: Exit Thomas Cook: 50000 toeristen gestrand in GR - door Patrick - 27 September 2019, 21:23

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 7 gast(en)