TinyPic stopt service
#1
Veel forumleden gebruik(t)en TinyPic om lokaal opgeslagen foto's op Oriste te plaatsen.
Volgens de Tinypic website hebben zij onlangs hun service gestaakt:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Tegenwoordig gebruiken veel Oriste-leden PostImage (de blauwe 'P' - Afbeelding aan bericht toevoegen) onder het nieuw te schrijven bericht. Deze doet het het ook prima.

Het jammere is echter dat er erg veel afbeeldingen die ooit met Tinypic zijn geplaatst niet meer toegankelijk zijn   Confused
Quote
#2
Tsja, leven is veranderen. Wel jammer natuurlijk. Postimage is eigenlijk ook prima.
Quote
#3
Nou, het is wel heel jammer van de recepten van Johan.
Quote
#4
(29 September 2019, 20:30)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou, het is wel heel jammer van de recepten van Johan.

Nee hoor Vito; dat valt wel mee. Ik had een tijdje geleden al in de gaten dat ze regelmatig afbeeldingen verwijderden; daarom heb ik ze vrijwel allemaal kunnen redden door ze naar de eigen 'Oriste'-server te verhuizen. De foto's die het eindresultaat lieten zien horen daar helaas niet bij.
Quote
#5
Ger Ik kan geen foto;s  doorsturen naar oriste via de ,, postimages  knop ,, op deze site ... ik heb het tientalen keer geprobeerd.

Zodra ik een foto had geupload  en op openen drukte was het Hoppa , alles  verdwenen

 Ik heb het zonet weer even geprobeerd en weer alles weg  of ik krijg dan dit te zien Huh
 .................................................................................................
Upload completed!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





No images could be successfully uploaded
...................................................................................................

Bij deze site gaat ht wel goed!  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
@Ger, voor bv. Skordalia geldt dat niet. Die is echt weg. Maar ik heb het recept al gekregen van Johan up 
Quote
#7
(30 September 2019, 06:49)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Ger, voor bv. Skordalia geldt dat niet. Die is echt weg. Maar ik heb het recept al gekregen van Johan up 

Klopt Vito, dat was er nog eentje die toen niet op de Oriste-server is gezet.
Johan gaat me de ontbrekende bestanden toesturen; dan zet ik ze handmatig op de server.

@Wilma, vreemd hoor; ik heb het zowel thuis als op m'n werk geprobeerd en dat werkt prima in beide gevallen Confused
Gelukkig werkt het bij jou wel via de directe URL, dus hebben we een goed alternatief.......
Quote
#8
Wilma schreef:Ger Ik kan geen foto;s  doorsturen naar oriste via de ,, postimages  knop ,, op deze site ... ik heb het tientalen keer geprobeerd.

Zodra ik een foto had geupload  en op openen drukte was het Hoppa , alles  verdwenen

 Ik heb het zonet weer even geprobeerd en weer alles weg  of ik krijg dan dit te zien Huh
 .................................................................................................
Upload completed!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





No images could be successfully uploaded
...................................................................................................

Bij deze site gaat ht wel goed!  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Bij mij heeft ie vanaf het begin nooit gewerkt in IE. Wel in Chrome.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#9
Even  proberen, nee in Chrome gaat het ook niet...
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TinyPic image uploader werkt niet Ger 2 4.925 18 April 2018, 21:04
Laatste bericht: Ger
  Storing bij Tinypic, er zijn alternatieven Ger 6 8.253 12 February 2017, 10:53
Laatste bericht: chris

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)