Griekse muziek
#1
Hallo,

Voor de muziekliefhebbers heb ik 35 CD's met Griekse muziek.
Het zijn gewone CD's, een paar dubbel CD en door vrienden en mijzelf gemaakte verzamel- CD's
Op marktplaats gaan aanbieden, met allerlei onzinnige reacties en problemen met betaling, trekt mij niet dus ik bied ze hier aan tegen een aannemelijk bod voor de hele batch + verzendkosten.

Je mag mij per mail benaderen en ik zal laten weten als ze weg zijn, dus regeren niet meer nodig is.

Met vr. groet,

Yi
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#2
Nu tegen verzendkosten over te nemen.
Weggooien is zonde!
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#3
(01 February 2020, 12:16)Yiannakis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nu tegen verzendkosten over te nemen.
Weggooien is zonde!

Yiannakis, misschien zou het helpen als je wat meer details kan geven over welk soort muziek het gaat.
Welke zangers/zangeressen? Genre (toeristische deuntjes? Laïka? Rembetika? specifieke dansmuziek?...)?
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
(02 November 2019, 14:04)Yiannakis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo,

Voor de muziekliefhebbers heb ik 35 CD's met Griekse muziek.
Het zijn gewone CD's, een paar dubbel CD en door vrienden en mijzelf gemaakte verzamel- CD's
Op marktplaats gaan aanbieden, met allerlei onzinnige reacties en problemen met betaling, trekt mij niet dus ik bied ze hier aan tegen een aannemelijk bod voor de hele batch + verzendkosten.

Je mag mij per mail benaderen en ik zal laten weten als ze weg zijn, dus regeren niet meer nodig is.

Met vr. groet,

Yi
 u heeft mail

vr gr Henk
Quote
#5
Vrienden,

inmiddels heb ik iemand blij kunnen maken met de CD's
Meest niet "toeristische" echt Griekse artiesten, veel zembetiko en CD's met verzameling van de naar mijn smaak beste nummers van CD's en YouTube.
Ik wens de ontvanger veel luisterplezier.

Yi
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)