Stin yamas op zaterdag 6 november
#1
Stin Yamas komt weer terug op de zaterdagavond.
Vanaf aanstaande zaterdag 6 november 22:00 uur Griekse tijd is het programma weer te zien op ERT-World.

Kijk hier voor meer info:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#2
Joepie!!!!
Is het eenmalig of vanaf nu weer elke week?
Heb deze week een satelliet gekocht met opnamemogelijkheid dus kan ik de afleveringen nu opnemen en kijken wanneer ik wil. Wat een luxe Rolleyes
Quote
#3
Het is het begin van een nieuwe reeks Koukla. Vanaf nu dus weer elke zaterdagavond.

Hier zijn regelmatig leuke nieuwtjes over het programma te zien:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger

Quote
#4
Op 13 november de uitzending gezien.
Fantastisch weer.
Ik kan geen griekse teksten lezen en daarom heb ik een vraag.
Kan iemand mij de namen van 2 optredende zangeressen geven.
Ik zal ze beschrijven.
No 1 In het zwart met zwart heel erg krullend haar.
Ze trad op om 23.30 en bij haar eerste nummer werd het licht gedimd en blauw achtergrond licht.
No 2 was blond en trad na no 1 op.
Iki hoopm dat iemand uit deze misschien wat warrige beschrijving mij op dit forum de namen kan geven.
Alvast hartstikke bedankt voor de moeite
Spanport
Quote
#5
Weet iemand waar ik de uitzending van Στην υγειά μασ van gisteravond terug zou kunnen kijken?
Dank!
Quote
#6
(21 November 2010, 15:03)Aniet schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weet iemand waar ik de uitzending van Στην υγειά μασ van gisteravond terug zou kunnen kijken?
Dank!

En inmiddels veel gevonden via You Tube!
Quote
#7
Daar hadden we tot voor kort een handige site voor Aniet:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






maar die wordt al een tijdje niet meer bijgehouden. Ik las op een Duits Griekenland-forum dat de afleveringen niet meer online aangeboden mochten worden omdat ze op DVD te koop zijn. Of het waar is weet ik niet maar ik constateer wel dat er nergens meer afleveringen recenter dan mei 2010 te downloaden zijn.

En inderdaad, op Youtube zijn allerlei filmpjes met een deel van de uitzendingen te vinden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&source=hp&biw=823&bih=529&q=%CE%A3%CF%84%CE%B7%CE%BD+%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%AC+%CE%BC%CE%B1%CF%82+6+nov&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=df2f6349fedb939c

Ger
Quote
#8
(21 November 2010, 21:33)wageral schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Daar hadden we tot voor kort een handige site voor Aniet:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






maar die wordt al een tijdje niet meer bijgehouden. Ik las op een Duits Griekenland-forum dat de afleveringen niet meer online aangeboden mochten worden omdat ze op DVD te koop zijn. Of het waar is weet ik niet maar ik constateer wel dat er nergens meer afleveringen recenter dan mei 2010 te downloaden zijn.

En inderdaad, op Youtube zijn allerlei filmpjes met een deel van de uitzendingen te vinden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&source=hp&biw=823&bih=529&q=%CE%A3%CF%84%CE%B7%CE%BD+%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%AC+%CE%BC%CE%B1%CF%82+6+nov&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=df2f6349fedb939c

Ger

Dank je wel.
DVD trouwens ook wel interessant, zal eens op zoek gaan.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV-tip zaterdag 16 april 2022: Ik vertrek Ger 2 1.778 12 April 2022, 14:00
Laatste bericht: Ger
  TV-Tip ServusTV zaterdag 16.5. 20.15u JohannesGR 1 1.016 16 May 2020, 14:49
Laatste bericht: Arthur
  Stin ygeia mas herbekijken? Ger 11 9.057 03 January 2018, 12:39
Laatste bericht: Beems
  Stin yamas tipa 4 3.649 18 September 2015, 22:32
Laatste bericht: tipa
  stin ygeia mas Tzimis Bazoukas 17 11.231 10 September 2013, 20:23
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
Shocked Een avond griekenland op tv, zaterdag 19 febr. greetz 12 6.492 21 February 2011, 11:10
Laatste bericht: greetz
  Op zoek naar afleveringen Stin Yamas? Ger 6 7.475 16 May 2010, 10:22
Laatste bericht: prasoudi
  Stin Yamas theeke 1 3.667 31 October 2009, 18:35
Laatste bericht: Ger
  Stin Yamas weer terug op de buis Yiannis 4 5.606 25 October 2009, 16:13
Laatste bericht: Choreftis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)