Kastelorizo
#1
Wie kent dit piepleine eilandje van de Dodekanessos?
Het is maar heel klein maar heeft toch een eigen vliegveld. Is het geschikt om een weekje vakantie door te brengen? Zijn er eigenlijk wel acco's? Is er hier misschien iemand die het eiland kent of er zelfs al is geweest?

Quote
#2
(03 November 2010, 19:09)K. Lispera schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wie kent dit piepleine eilandje van de Dodekanessos?
Het is maar heel klein maar heeft toch een eigen vliegveld. Is het geschikt om een weekje vakantie door te brengen? Zijn er eigenlijk wel acco's? Is er hier misschien iemand die het eiland kent of er zelfs al is geweest?

Ik ben in april een paar dagen op Kastellorizo geweest. Is inderdaad heel klein maar wel heel leuk voor een paar dagen. Je kunt met vliegtuig of boot vanaf Rhodos. Vliegtuig ben je 60 euro kwijt (inclusief belasting), gezien duur bootreis is dat beste optie. Enige andere mogelijkheid is vanuit Kas in Turkije. In april was het nog heel rustig maar was wel sfeervol met terrasjes langs de haven. Je kunt er wandelen als je niet opziet tegen flink klimmen en als je buiten de asfaltweg gaat zorgen dat je stevige schoenen hebt. De paden bestaan dan vaak uit losliggende kleine stenen, loopt niet echt makkeljk. Ik zat in Kastellerizo Hotel (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




), zag er mooi uit en zeer schoon. Eigenaar was heel vriendelijk en sprak heel goed Engels. Ik zelf zou een week te lang vinden, maar voor 3 of 4 dagen kan ik je het meest oostelijke puntje van Griekenland van harte aanbevelen. Cors
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)