Yiannis Ploutarchos & Elli Kokkinou - 30 december
#1
Music 
Yiannis Ploutarchos & Elli Kokkinou

Maandag 30 december 2019 van 22:00 - 06:00

Central Studios
Gietijzerstraat 3-5, 3534 AV Utrecht (stad)


Tickets · € 24,44 - € 68,04

Zijn er forumleden die naar dit concert gaan? Ik zou graag willen, maar heb echt niemand om mee te gaan.
#durftevragen 

vlaggetje.gif
Quote
#2
Loontjah schreef:Yiannis Ploutarchos & Elli Kokkinou

Maandag 30 december 2019 van 22:00 - 06:00

Central Studios
Gietijzerstraat 3-5, 3534 AV Utrecht (stad)


Tickets · € 24,44 - € 68,04

Zijn er forumleden die naar dit concert gaan? Ik zou graag willen, maar heb echt niemand om mee te gaan.
#durftevragen 

vlaggetje.gif
Ik had graag gegaan, maar helaas kan ik 30 december niet.
Quote
#3
Als Yiannis Ploutarchos nog even goed is als in dit filmpje, dan moet het wel een onvergetelijke avond worden... aan het enthousiasme van het publiek te zien:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
Domme hé, wat hadden we die graag gaan zien/horen!
Mochten we die dag net niet naar Kreta vertrekken, zouden we weten waar naartoe.
Quote
#5
Ik wilde last-minute nog een kaartje halen, maar de achterste zone waar je losse kaartjes voor kunt kopen zijn uitverkocht. De rest van de zaal (80%) moet je minimaal met 4 personen boeken. Heel vreemd en erg jammer!
Quote
#6
Ik ben er twee jaar terug geweest en ben geschrokken van de prijzen die ze daar rekenen. Is nl. niet alleen een toegangsbewijs. Wij stonden helemaal achter in de zaal achter een dranghek. Om aan een tafel te zitten moest je perse minimaal een fles drank kopen die rond de € 70/90= kostte. Het optreden was erg laat, eerst het voorprogramma en rond 3:00 uur kwam Yiannes pas voor een 45 min. Ging toen weer van het toneel en kwam na 45 kwam hij weer voor 45 a 60 min. Geluid was erg hard en vanaf het toneel heel veel licht de zaal in waardoor je weinig zag. Het werd al licht toen we naar huis gingen. Hebben het wel naar onze zin gehad maar vonden het persoonlijk niet waard.  Wel gelachen om de Grieken die, hoe later het werd, steeds meer aan Bacchus offerde en aardig dronken waren  dizzy !  Zijn wel nog steeds fan van hem  Wink !
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#7
Het is gewoon een soort bouzouki programma. Dit soort avonden vinden veelal plaats in een nogal afgelegen plek en rijke Grieken bestellen daar dan een tafel,eten en drinken flink en laten vooral zien dat ze veel geld hebben. Er wordt veelvuldig met bloemen naar de zanger gegooid . Ook koopt ,ooit men stapels borden,om die vervolgens stuk te gooien. Uit veiligheidsoverwegingen zijn de borden tegenwoordig van gips.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zaterdag 12 februari Yiannis Parios op MEGA TV iakovos 7 1.923 13 February 2022, 23:44
Laatste bericht: iakovos
  Giannis Ploutarchos vlagreco 11 2.726 01 February 2022, 17:13
Laatste bericht: iakovos
  3 nov 2018: Benefiet concert Yiannis & The Band - Amsterdam Ger 0 1.785 13 October 2018, 13:42
Laatste bericht: Ger
  Kaartjes Yiannis Kotsiras!!! Lieke 1 1.785 03 March 2018, 17:25
Laatste bericht: Lieke
  Giannis Ploutarchos live bij MEGA TV Bouboulina 1 2.834 12 November 2015, 23:14
Laatste bericht: Electra63
  Giannis Ploutarchos Dafne 4 4.226 03 June 2012, 15:15
Laatste bericht: Imogen

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)