"Black Friday" aanbieding van Sky Express
#1
Voor wie nog op zoek is naar een lokale vlucht in Griekenland in het voorjaar heeft Sky Express volgende week vrijdag een "Black Friday" aanbieding.

De aanbieding geldt enkel voor reserveringen gemaakt op 29 november 2019 tussen 00:00 en 23:59 uur, en is enkel voor vluchten tussen 8 januari 2020 en 31 mei 2020. Deze aanbieding is ook slechts geldig voor een beperkt aantal plaatsen.

Een ticketprijs van € 9,90 is van toepassing op vertrekken van de eilanden Naxos, Milos, Kythira, Paros, Karpathos, Syros, Astypalea, Kalymnos en Ikaria.
Vertrektijden van Athene naar de bovengenoemde eilanden zijn onderhevig aan extra luchthavenbelastingen en een tarief van 31,54 €, terwijl alle andere vertrekken vanuit Athene 43,54 € zijn.

Voor vertrek uit Heraklion, Chios, Alexandroupolis, Ioannina en Lemnos is de uiteindelijke ticketprijs 21,90 €.
Vanaf Santorini, Samos, Mytilini en Kos is het tarief 25,37 €
Voor vertrek vanaf Corfu en Kefalonia is het tarief 24,19 €, terwijl het vanaf Zakynthos, Chania en Skiathos  respectievelijk 30,79 € zijn, € 27, € 91 en € 28,25 is.


Bron: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Voor wie interesse heeft.....vandaag "Black Friday" aanbieding van Aegean.
Voor onze vluchten is het alleszins 210 euro goedkoper, vertrek eind mei terug 3 weken nadien, luchthaven Athene.
groet
Viviane
Quote
#3
(28 November 2019, 17:55)Viviane schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor wie interesse heeft.....vandaag "Black Friday" aanbieding van Aegean.
Voor onze vluchten is het alleszins 210 euro goedkoper, vertrek eind mei terug 3 weken nadien, luchthaven Athene.
groet
Viviane
Het is ook onze tijd dat we naar Athene vliegen vanaf Brussel
retourtje met Aegean 141.70 euro pp
zelfde vlucht met Tui fly be 189.98  euro pp
Quote
#4
Black Friday aanbieding ; Amsterdam - Athene  met  Aegean Air  in mei /juni vanaf 98.56 pp retour
Quote
#5
Wij boeken steeds flex-tickets met vertrek rond de middag en terug in de late namiddag.  We zitten altijd een stuk duurder dan de prijzen waar ze reclame mee maken maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk en we zijn al blij met de korting die we nu krijgen.
Viviane
Quote
#6
Ik vlieg komende zomer in juli naar Athene en ca. een maand later terug.
Heb dit de laatste jaren ook gedaan, maar ik zie de vluchten die ik toen had, (nog) niet op de website van Aegean staan bij de Go light prijs, alleen bij de duurdere flexprijzen.
Kan het zijn dat deze later nog toegevoegd worden?
Quote
#7
(29 November 2019, 12:20)Esther Corfu schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vlieg komende zomer in juli naar Athene en ca. een maand later terug.
Heb dit de laatste jaren ook gedaan, maar ik zie de vluchten die ik toen had, (nog) niet op de website van Aegean staan bij de Go light prijs, alleen bij de duurdere flexprijzen.
Kan het zijn dat deze later nog toegevoegd worden?
Brussel - Athene  met Aegean komt  in juli - Augustus  voor een Go Light vlucht op circa 215 euro retour ,van Amsterdam
 is nog niet bekend ,maar dat is meestal ongeveer dezelfde prijs
Quote
#8
Dank je Metaxa, dus waarschijnlijk komen die Go Light prijzen vanaf Amsterdam later nog op de website?
Quote
#9
Opmerkelijk ;
Als ik bij Aegean  Brussel- Naxos wil boeken is de prijs in mei/ juni 658 euro pp retour
als ik eerst een ticket boek Brussel -Athene is dat 141  euro pp retour
dan boek ik een ticket Athene - Naxos is 167 euro pp retour is samen 308 euro
dus met 2 losse tickets  betaal ik dan 350 euro  pp minder ,vreemd maar waar
Quote
#10
Ik zou boeken hoor Metaxa....het is soms echt wel gokken maar in dit geval moet je niet twijfelen.
Succes!
Viviane
Quote
#11
(29 November 2019, 13:34)Viviane schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zou boeken hoor Metaxa....het is soms echt wel gokken maar in dit geval moet je niet twijfelen.
Succes!
Viviane
we gaan zeker boeken Viviane ,maar wel met Tui Fly BE die vliegt rechtstreeks naar Mykonos ,en dan is het nog een klein uurtje met de ferry
 naar Naxos ,vanwaar we nog wat eilandjes gaan bezoeken met de Skopelitus ferry
Quote
#12
(29 November 2019, 13:18)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Opmerkelijk ;
Als ik bij Aegean  Brussel- Naxos wil boeken is de prijs in mei/ juni 658 euro pp retour
als ik eerst een ticket boek Brussel -Athene is dat 141  euro pp retour
dan boek ik een ticket Athene - Naxos is 167 euro pp retour is samen 308 euro
dus met 2 losse tickets  betaal ik dan 350 euro  pp minder ,vreemd maar waar

Mijn vluchten Brussel-Athene en Athene-Skiathos voor mei 2020 waren ook een stuk goedkoper door ze afzonderlijk van elkaar te kopen bij Aegean en Olympic. Dat is de laatste jaren meestal zo. Daarom dat ik de binnenlandse vlucht al een aantal jaren apart koop. 
Sommigen zeggen wel dat je dan niet de bescherming geniet die 2 vluchten op 1 ticket garanderen, bijvoorbeeld bij vertraging van de 1ste vlucht waardoor je de 2de mist. Kan best zijn, maar ik neem meestal wel de voorzorg dat er 1,5 tot 2 uren zitten tussen aankomst en vertrek in Athene. In Brussel vraag ik ook om de bagage door te checken naar de finale bestemming en dat is nog nooit een probleem geweest. Op de eilanden heb ik dat overigens nog nooit moeten vragen. Daar doet men het automatisch als je Olympic en Aegean vliegt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#13
Transavia vanaf Brussel naar Heraklion - Corfu - en Thessaloniki in 2020   tegen
zeer voordelige prijzen

Brussel -Corfu    vanaf 169 pp retour
Brussel- Kreta  vanaf 192   pp retour
 Brussel -Thessaloniki   vanaf 91 pp retour
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aegean aanbieding JohannesGR 14 1.344 21 February 2024, 09:07
Laatste bericht: Ellie69
  Black Flyday metaxa 32 4.249 09 January 2024, 11:13
Laatste bericht: JohannesGR
  Bestemmingen en routes van Sky Express Patrick 0 382 30 December 2023, 19:04
Laatste bericht: Patrick
  Aanbieding TUIFLY BE metaxa 3 1.263 19 May 2022, 19:45
Laatste bericht: vlagreco
  Nu ook met Sky Express van Brussel naar Athene Patrick 8 1.488 20 May 2021, 11:46
Laatste bericht: Patrick
  Sky Express Arthur 16 6.154 10 October 2019, 06:08
Laatste bericht: hpkuipers
  Samenwerking KLM - Sky Express metaxa 6 2.890 10 April 2019, 17:34
Laatste bericht: Nanny
  Vliegen naar Athene en vervolgens naar Kythira. Hoe is Sky Express? Martino 12 3.803 06 February 2019, 21:57
Laatste bericht: MartinS
  Express bus Piraeus - Athene centrum Patrick 0 1.594 20 May 2017, 20:00
Laatste bericht: Patrick
  Sky Express: Uitbreiding vluchtschema per 1 okt 2016 Ger 3 3.191 21 August 2016, 12:04
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)