Donaties Oriste
#1
Wellicht nu een goed moment nu Oriste blijft voortbestaan om het doneren aan Oriste weer eens onder de aandacht te brengen. In de rechterbovenhoek vind je onder de knop ‘steun Oriste’ hier meer informatie over of stuur Ger een pb.
Het onderhouden van dit mooie forum kost Ger niet alleen veel tijd, maar waarschijnlijk ook aardig wat geld, dus alle beetjes helpen!
Groeten, Marieke
Quote
#2
Helemaal mee eens. Alle kleine beetjes helpen, dus forumleden??
Quote
#3
Geen probleem, zal een berichtje sturen!
Quote
#4
Ik begrijp dat er geld nodig is. Goede zaak, begrijp alleen niet zo goed waarom dat in beeld moet worden gebracht. De naam is dan geel gekleurd en vermeld donateur bij je naam. Ik snap wel als je doneert en een bedrijf hebt om de naam van bedrijf onderaan de site te benoemen.
Quote
#5
Ger vraagt of je het goed vindt als er een gele sticker bij je naam komt.Als dat niet het geval is,dan blijft deze waarschijnlijk achterwege.
Ik was daar mee akkoord gegaan in de hoop dat het andere zou stimuleren om ook een donatie te doen, omdat het toch best wel wat zal kosten om deze site in de lucht te houden.We hebben er allemaal plezier van dus......
Quote
#6
Bedankt voor de uitleg.
Quote
#7
Het oogt soms inderdaad wat schreeuwerig, daar heb je wel een punt, maar het zit/zat in de programmering van de forumsoftware.
Ik vraag inderdaad altijd of men een gele 'Donateur'-sticker onder de naam wilt. Niet iedereen wil dat.
Ik heb het nu enigszins veranderd; misschien is het zo wel beter: de naam blijft in dezelfde kleur als de andere leden maar er staat dan wel een extra 'Donateur'-sticker onder de naam. Misschien even evalueren de komende tijd?
Quote
#8
Netjes zo Ger. Zo is er geen onderscheid bij de namen, maar op je persoonlijk profiel is het wel in zicht. Top.
Heb er nog een vraagje over. Stel dat iemand eenmalig een kleine donatie geeft, verdient die dan altijd het label donateur, of verdwijnt dat na bv een jaar. Ik zou denken het laatste, maar ben benieuwd hoe de regels zijn. Eigenlijk nooit zo in verdiept. Uiteraard ga ik ook wat storten.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oriste nu ook via oriste.nl Ger 5 3.228 20 August 2021, 18:41
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)