Einde Oriste op 31 december 2019
#81
....ik had het niet beter kunnen verwoorden Kosta!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#82
ik heb nog nooit een berichtje verstuurd, maar moet nu toch zeker even van het hart dat ik de volle 100%
achter Ger sta net als zoveel andere Oriste-gangers [en dat zijn er zeer zeer vele!!!! ]

Εφχαριστο Γερ.

ξινκσ
Quote
#83
Waarschijndelijk weet hij s,morgens niet meer wat hij de vorige avond met zijn dronken kop 
hier voor onzin heeft geplaatst Angry
Quote
#84
(20 December 2019, 20:27)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Knip]
Mensen met schuilnamen zijn angsthazen en schreeuwen het harst ... [Knip]
Uhm, nee, toch maar geen inhoudelijke reactie...

[Knip]
Je mag er prat op gaan dat je vele leden hebt maar zoals uit de laatste twee draadjes blijkt zijn er van de van de zogenaamde ruim drieduizend leden niet meer daan een stuk of dertig a veertig die je steunen.[Knip]

Vaak is het beter om te zwijgen, wat lang niet altijd betekend dat zwijgenden geen visie hebben!
In eerste instantie was ik niet van plan om te reageren (eerdere draad). Er was al veel geschreven waar ik me in kon vinden. Herhaling heeft in mijn ogen geen meerwaarde, behalve het uiten van waardering naar Ger, die bergen werk belangeloos heeft verricht. Dat hield ik nog voor me, omdat Ger nog geen besluit had genomen.

Wat me opviel is dat er destijds (eerdere draad) nog niet was gereageerd op de bedreigingen die Ger heeft ontvangen. Voornamelijk om dat onder de aandacht te brengen voelde ik me geroepen daar wat over te melden.
Quote
#85
Wat ontzettend jammer dat Oriste zo moet eindigen. Ger, ik heb altijd bewondering gehad voor je prettige manier van communiceren en wat een prachtig forum heb je neergezet. Ik wil je hiervoor heel hartelijk bedanken. Ik hoop dat uiteindelijk voor jou alleen de mooie herinneringen overblijven.
Ik heb altijd met veel plezier hier op het forum rond gelezen. Het leek alsof sommige mensen een beetje bekenden van je werden na verloop van tijd.
Genoten van de meeste verhalen en discussies, zoals van de verhalen van Japio van Kythira, de recepten van Johan en de tips van Patrick over veerboot schema’s. En natuurlijk van de over het algemeen vriendelijke reacties van iedereen naar elkaar toe. En niet te vergeten de vriendschap met Roosmarijn die hier is ontstaan 
Ik zal Oriste gaan missen. Ger, ontzettend bedankt voor alles wat je voor dit forum hebt gedaan. Ik wens je het allerbeste!
Quote
#86
Wat een zielige man, die Cornelius. Ik ben blij dat Ger zijn bericht heeft geplaatst, zodat iedereen kan lezen wat voor type die ex-leidinggevende van een groot bedrijf wel is. Je bent in de aap gelogeerd wanneer je zo’n akelige bullebak als baas hebt.
Nog erger is het, dat dit soort figuren verantwoordelijk zijn voor het vastlopen van Oriste.
Quote
#87
(21 December 2019, 18:08)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat een zielige man, die Cornelius. Ik ben blij dat Ger zijn bericht heeft geplaatst, zodat iedereen kan lezen wat voor type die ex-leidinggevende van een groot bedrijf wel is. Je bent in de aap gelogeerd wanneer je zo’n akelige bullebak als baas hebt.
Nog erger is het, dat dit soort figuren verantwoordelijk zijn voor het vastlopen van Oriste.
Zijn er  nog mensen die Oriste door willen starten?  met ip log?

Gr Henk
Huh
Quote
#88
Ger, heel erg jammer dat je er mee moet stoppen door het soort eikels als Cornelius.
Hij loopt zo erg met zijn neus in de lucht, dat het een wonder mag heten dat hij niet verzuipt als het regent.
Maar wie weet, het kan soms erg hard regenen op Kreta.
Quote
#89
Wat een droeftoeter die meneer Cornelis. Is je reactie toch niet waard.
Ik vind dit een topforum, vooral de nuttige informatie die ik altijd van Patrick kreeg.
Quote
#90
Beste Ger,
Wij zijn meelezers, en om bovengenoemde redenen, geen reageerders.
En om dezelfde reden,dat er personen zijn die alles verzieken, zoals ook gebeurd is op het Kreta forum.
Dat er mensen zijn die zichzelf zo goed vinden, en zich verheven voelen boven iedereen....walgelijk!
Om over de bereigingen nog maar te zwijgen....wat denken zij wel niet!
Jammer dat onze enige, en laatste reaktie ,deze moet zijn.
Een schat aan informatie, foto,s, recepten en nog zoveel meer, wordt door enkelen om zeep geholpen.Zo jammer!!

Ger, wij wensen jou fijne kerstdagen, en een gezond en mooi 2020!
Quote
#91
Heerlijk om deze reacties te lezen. De beheerder Ger heeft mijn reactie alleen maar geplaatst om ondersteuning te krijgen voor zijn besluit en standpunt om het forum te sluiten.
In het verleden verwijderde hij dit soort reacties voordat ze geplaatst werden en ging hij er verder niet op in en liet hij het vuile werk over aan andere zoals mijnheer Arthur waarvan ik ik nog vele bedreigingen heb waar hij nooit op heeft gereageerd, mevrouw Wilma die heel veel gif uit haar toetsenbord heeft laten komen en die hier de onschuld spelen.
Een mijnheer Metaxa die van mijnheer Ger te pas en en te onpas mag beweren dat ik een alcoholist ben enz.
Ook dit forum werd weer beheerd door een klein aantal leden die kunnen zeggen en doen wat ze willen doormoddel van d eknop rapporteer terwijl er door de enige die de het kan niet word ingegrepen de beheerder.
Hij had me allang kunnen verwijderen en blokkeren maar hij doet het niet omdat hij zijn leden gebruikt om zich te verschuilen en hun het werk laat opklaren.
Dat noem ik zwak leiding geven.
Quote
#92
Beste meneer Cornelius, ook mijn engelengeduld kent z'n grenzen merk ik nu. Het is nu wel genoeg geweest.
Bedankt voor de tip; de juiste knop heb ik inmiddels gevonden zoals je ziet.
Quote
#93
Thumbs Up 
up goedgedaan
Quote
#94
Beste Ger
Zoals je ziet:je wordt nooit door eerlijke wagens overreden maar altijd door een str.ntkar.
Laat je niet gek maken door "meneer de directeur''. Overigens dien je Cornelius,
als de grote leidinggevende wel je Nederlandse taal te beheersen: huichelaars schrijf je met "ch".
Quote
#95
Heb met stijgende verbazing en toch ook wel verontwaardiging het geheel gelezen!
Bah is dat nu iemand die tot de personen met enige beschouwende kijk op het leven behoort?
Blij dat ik niets met zo'n negatieveling te maken heb!
Quote
#96
Goed dat je de blokkade hebt toegepast Ger. Meneer heeft al veel te veel podium gehad. Gisteren Oriste nog even door gespit. Is toch een schatkist aan informatie.
Quote
#97
(21 December 2019, 14:36)Buurman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 December 2019, 20:27)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Knip]
Mensen met schuilnamen zijn angsthazen en schreeuwen het harst ... [Knip]
Uhm, nee, toch maar geen inhoudelijke reactie...

[Knip]
Je mag er prat op gaan dat je vele leden hebt maar zoals uit de laatste twee draadjes blijkt zijn er van de van de zogenaamde ruim drieduizend leden niet meer daan een stuk of dertig a veertig die je steunen.[Knip]
Vaak is het beter om te zwijgen, wat lang niet altijd betekend dat zwijgenden geen visie hebben! (<-- deze zin stond per ongeluk in bovenstaand kader. Bij dezen aangepast.)

In eerste instantie was ik niet van plan om te reageren (eerdere draad). Er was al veel geschreven waar ik me in kon vinden. Herhaling heeft in mijn ogen geen meerwaarde, behalve het uiten van waardering naar Ger, die bergen werk belangeloos heeft verricht. Dat hield ik nog voor me, omdat Ger nog geen besluit had genomen.

Wat me opviel is dat er destijds (eerdere draad) nog niet was gereageerd op de bedreigingen die Ger heeft ontvangen. Voornamelijk om dat onder de aandacht te brengen voelde ik me geroepen daar wat over te melden.
Quote
#98
(20 December 2019, 20:27)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Ger ik weet nu al dat je deze reactie niet gaat plaatsen waarom omdat je bij voorbaat me blokkeerd en ik denk dat, dat erg zielig is.
Je doet aan de ene kant enorm je best om van dit forum een succes te maken maar aan de andere kant ben je enorm bang om voor je eigen mening en beslissingsbevoegdheid uit te komen en laat je vele figuren met vaak duistere schuilnamen zodat je niet achter hun werkelijke identiteit komt de beslissingen voor je nemen.
Mensen met schuilnamen zijn angsthazen en schreeuwen het harst zoals een metaxa dit omdat ze nooit achter zijn indenditieteit kunnen komen, dat zijn de ergste leden.
Ik meen het nog steeds dat je zelf verantwoordelijk bent voor het ondergaan van het forum omdat je. je verschuit achter de sleutel de leden dienen een klacht in dus ik neem niet de beslissing.
Ik ben 35 jaar leidinggevend geweest bij een groot bedrijf heb altijd zelf mijn beslissingen genomen en me nooit verscholen achter anderen iets wat jij wel hebt gedaan.
Je mag er prat op gaan dat je vele leden hebt maar zoals uit de laatste twee draadjes blijkt zijn er van de van de zogenaamde ruim drieduizend leden niet meer daan een stuk of dertig a veertig die je steunen.
Zou zeggen sluit die handel vandaag nog want meer als 85 procent die je nu zogenaamd steunen zij de grootste huigelaars die hier rondlopen.
En realiseer je 40 leden Want meer zijn het er niet van de ruim 3500 is een verdomd klein aantal wat achter je staat.

Toch nog een keer reageren hier in dit topic, omdat ik vind dat het moet.

Ik veronderstel dat dat groot bedrijf op het randje van een collectieve burn-out heeft gestaan en sinds jij daar weg bent uit een diep dal aan het kruipen zijn? 

Ik heb het forum een tweetal dagen niet kunnen raadplegen maar heb nu ondertussen begrepen dat het "figuur" cornelius (bewust niet met een hoofdletter geschreven) eindelijk van het toneel hier is verdwenen. 
Well done Ger!!!

Mogen we je vragen om op je stappen terug te keren of er alsnog toch over na te denken? 

Alvast fijne kerst en nieuwjaarsdagen maar ook nog een gezond lang leven!
Quote
#99
El Greco schreef:Mogen we je vragen om op je stappen terug te keren of er alsnog toch over na te denken? 

Deze oproep steun ik van harte!!!!!!  up
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
(22 December 2019, 13:56)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




El Greco schreef:Mogen we je vragen om op je stappen terug te keren of er alsnog toch over na te denken? 

Deze oproep steun ik van harte!!!!!!  up

Hallo Ger, ik steun ook deze oproep. Maak er Oriste 2.0 van.
(zonder Cornelis H. alias de Cretanman)
Fijne feestdagen allemaal.
Quote
Beste mensen ook ik steun deze oproep van harte, maar Cornelius was niet alleen de reden om met Oriste te stoppen. 
Ger is uitgemaakt voor racist en is persoonlijk bedreigd, buiten de ergenis van bepaalde leden die elkaar continu verbaal te lijf gingen, denk ik dat het uitmaken van Ger voor racist en het bedreigen van hem persoonlijk de laatste druppel zijn geweest.
Quote
Ger is te lief geweest, dat siert hem. Had denk ik eerder moeten blokkeren.... Is allemaal als als. Naderhand is rijk worden geen kunst.
Het is eeuwig zonde.
Quote
(22 December 2019, 15:32)Ernst schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




maar Cornelius was niet alleen de reden om met Oriste te stoppen. 
Dat klopt inderdaad Ernst, hij was inderdaad niet de enige die de boel structureel verziekte; het gaat om een clubje dat zich onderling, zo lang als ik me kan herinneren, voortdurend openbaar in de haren vliegt.

Ook het feit dat de laatste tijd een flink aantal leden het forum de rug toekeerden wegens de openbare scheldpartijen steekt me. Elke morgen rond half zes was het eerste dat ik deed kijken of er geen beledigende berichten waren geplaatst gedurende de nacht. Hierdoor probeerde ik te voorkomen dat goedwillende leden dit lazen en ook zouden afhaken. Scoorde Oriste enkele jaren geleden nog tussen de 3000 en 3500 pageviews per dag; de afgelopen maanden was 800 al een topdag.
In het beheren van een veelzijdig forum als Oriste gaat behalve veel tijd ook erg veel geld zitten. In het begin waren adverteerders bereid om een banner te laten lopen en zo het forum te steunen, maar ook zij trokken zich massaal terug. Een hobby kost geld, dat weet ik ook wel, maar dan wil ik er wél nog een beetje plezier in hebben.
Gelukkig bleven enkele leden me altijd steunen; ze zijn te herkennen aan de gele 'Donateurs'-sticker onder hun naam. Die wil ik bij deze dan ook nog eens extra in het zonnetje zetten. Net zoals enkele adverteerders die nooit zijn afgehaakt; zie helemaal onderaan de pagina bij de link '
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




'. Hun banners komen regelmatig langs op Oriste. Enorm bedankt! Kijk ook eens op hun website; zij verdienen dit absoluut!
Quote
(20 December 2019, 20:27)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Ger ik weet nu al dat je deze reactie niet gaat plaatsen waarom omdat je bij voorbaat me blokkeerd en ik denk dat, dat erg zielig is.
Je doet aan de ene kant enorm je best om van dit forum een succes te maken maar aan de andere kant ben je enorm bang om voor je eigen mening en beslissingsbevoegdheid uit te komen en laat je vele figuren met vaak duistere schuilnamen zodat je niet achter hun werkelijke identiteit komt de beslissingen voor je nemen.
Mensen met schuilnamen zijn angsthazen en schreeuwen het harst zoals een metaxa dit omdat ze nooit achter zijn indenditieteit kunnen komen, dat zijn de ergste leden.
Ik meen het nog steeds dat je zelf verantwoordelijk bent voor het ondergaan van het forum omdat je. je verschuit achter de sleutel de leden dienen een klacht in dus ik neem niet de beslissing.
Ik ben 35 jaar leidinggevend geweest bij een groot bedrijf heb altijd zelf mijn beslissingen genomen en me nooit verscholen achter anderen iets wat jij wel hebt gedaan.
Je mag er prat op gaan dat je vele leden hebt maar zoals uit de laatste twee draadjes blijkt zijn er van de van de zogenaamde ruim drieduizend leden niet meer daan een stuk of dertig a veertig die je steunen.
Zou zeggen sluit die handel vandaag nog want meer als 85 procent die je nu zogenaamd steunen zij de grootste huigelaars die hier rondlopen.
En realiseer je 40 leden Want meer zijn het er niet van de ruim 3500 is een verdomd klein aantal wat achter je staat.

Ondanks al de positieve reacties, die ik na deze post van Cornelius las, moet mij nog het volgende van het hart:
- Toen ik destijds de naam 'vlagreco' koos, was omdat ik toen zag dat velen een nickname gekozen hadden. Mijn keuze voor die nickname was helemaal niet uit angst. De jaren voordien had ik het groepje Belgreco zodanig fel gevolgd, dat een afgeleide naam voor mij het eerst in gedachten kwam. Zo werd het 'vlagreco', een samensmelting van Vlaming en Greco. 
- Je mag gerust weten dat Erik mijn voornaam is.
- Weet je wie de persoon in kwestie is, als de username Jan, Piet, Mie of Lies is? Dat zegt niets meer dan pakweg 'roefke', 'metaxa' of 'buurman'. Wat maak jij je daar dus druk over...
- Waarom naschoppen, Cornelius? Je schopt niet enkel tegen de schenen van Ger, maar tegen alle forumleden die positief ingesteld zijn.
- Inderdaad, Cornelius, een 40-tal forumleden (heb ik voor de gemakkelijkheid niet geteld) hebben gereageerd op de intentie van Ger. Daarom wil het nog niet zeggen dat de overgrote meerderheid achter jouw mening zou staan, en niet achter dat 40-tal. Jouw 'logica' gaat niet op. 
- Naast mijn voornaam mag je gerust weten dat ik een leraarsdiploma talen heb (niet dat dat hier belangrijk is). Normaal gesproken wijs ik anderen niet op taalfouten; dat ligt niet in mijn karakter. Nu uitzonderlijk wel eens; mij valt het sterk op dat jij, met jouw blijkbaar 35 jaar ervaring als leidinggevende in een groot bedrijf, taalfouten aan de vleet maakt. In jouw recentste post: 'blokkeerd', 'idenditieteit', 'verschuit', 'niet meer daan', 'huigelaars', 'zij' in plaats van 'zijn', 'a' i.p.v. 'à'. Om maar te zwijgen van een gebrek aan correcte interpunctie en zinsbouw. Indien ik dergelijke brief van een bedrijfsleider (en dan nog van een groot bedrijf!) zou ontvangen, dan zou ik die brief verticaal klasseren. Indien ik zo 'n mail zou krijgen, beschouw ik die zelfs als junk mail of phishing. 

Beste Ger, laat je niet intimideren. Je ziet, voelt en weet dat wij allen (behalve enkele uitzonderingen) achter jou staan. Om het op zijn vlaams te zeggen: het is verdomd spijtig dat dit zo ver is moeten komen. Iedereen met wat mensenkennis voelt aan dat je een goede persoonlijkheid bent. Laat jouw gezondheid en jouw moraal hier a.u.b. niet onder lijden! Blik liever met fierheid terug op wat je met dit forum gerealiseerd hebt.

Ikzelf zie wegens mijn nog te vele werkaangelegenheden niet de mogelijkheid om mijn schouders zelf onder een Oriste forum 2.0 te zetten. Maar ik zou het bijzonder fijn vinden indien anderen er wel de mogelijkheid zouden voor zien. Een Oriste forum zou meer dan wenselijk zijn; daar hoop ik in 2020 alleszins op. 

In elk geval: aan alle mensen van goede wil: een zalige kerst, prettige eindejaarsfeesten, een gezond en gelukkig 2020! XRONIA POLLA!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
Vlagreco, mooi verwoord. De vele fouten in de spelling, maar vooral de stijlfouten van cornelius waren mij een doorn in het oog.....
Met zijn "iNdentieteit"....................... Het zal je baas maar zijn.....
Bah, omhooggevallen mannetjeventje !!
Quote
Ten aanzien van die rotte appels zou het verder zetten van dit Oriste forum eigenlijk nog de beste reactie zijn.
De rotte appels uit de mand verwijderen (hen dus blokkeren), en hen lijdzaam laten toekijken dat het forum zonder hen verder gaat. Maar dan wel geen nieuwe leden toelaten, zodat de rotte appels niet als "wolven in schapenvacht" kunnen terugkeren. We zijn immers met meer dan genoeg om dit mooi kafeneion te blijven bezoeken.
Een kafeneion heeft volgens mij nog steeds het recht om de deur definitief gesloten te houden voor diegenen die van plan zijn om met stoelen en glazen te gooien.

Indien dit forum zou stoppen... doen we er alleen maar de rotte appels een plezier mee.
Dat zou toch niet eerlijk zijn?
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
(22 December 2019, 22:26)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ten aanzien van die rotte appels zou het verder zetten van dit Oriste forum eigenlijk nog de beste reactie zijn.
De rotte appels uit de mand verwijderen (hen dus blokkeren), en hen lijdzaam laten toekijken dat het forum zonder hen verder gaat. Maar dan wel geen nieuwe leden toelaten, zodat de rotte appels niet als "wolven in schapenvacht" kunnen terugkeren. We zijn immers met meer dan genoeg om dit mooi kafeneion te blijven bezoeken.
Een kafeneion heeft volgens mij nog steeds het recht om de deur definitief gesloten te houden voor diegenen die van plan zijn om met stoelen en glazen te gooien.

Indien dit forum zou stoppen... doen we er alleen maar de rotte appels een plezier mee.
Dat zou toch niet eerlijk zijn?

Daar kan ik volledig inkomen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Zou erg fijn zijn als dit prachtige forum blijft!
Ben voor.
Maar moet wel te doen zijn voor Ger en hij het nog willen, energie aan willen/kunnen geven.
Of toch met wat meer moderators zodat Ger er niet alleen voor staat?
Quote
Mooi verwoord allemaal. Wat Rutte altijd zegt; terreur mag niet regeren. Ger moet er met ondersteuning wel de puf voor hebben. Zou toch geweldig zijn...
Quote
(22 December 2019, 13:56)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




El Greco schreef:Mogen we je vragen om op je stappen terug te keren of er alsnog toch over na te denken? 

Deze oproep steun ik van harte!!!!!!  up
Ik ook! Ik weet niet wat er allemaal bij komt kijken om een forum als dit te onderhouden, maar wellicht als meerdere mensen een steentje bij zouden willen dragen.....
Quote
Ik zou het erg fijn vinden als Oriste een zogenaamde doorstart maakt; Ik denk met mij nog zo'n 2997 leden..................................
Wie o wie kan en wil dit?????????
Quote
Ger, serieuze vraag. Zou jij open staan/kunnen leven met het volgende:
Als er mensen zijn die als moderator willen optreden, zodat die last bij je wegvalt, en jijzelf in charge blijft voor de "techniek" van het forum. Jij kent immers het systeem van binnen en buiten. Ikzelf wil er graag tijd aan geven, niet alleen als moderator, maar ook voor binnenhalen van sponsoren.
Ik ben geen ICT' r, vandaar bovenstaande "oplossing", ben een verkoper. Met twee of drie man als moderator moet het dan mogelijk zijn om dit forum, wat velen van ons zeer aan het hart gaat, te kunnen laten voortleven. Goede afspraken maken over de opzet en werkwijze. Zoals steeds voorbij komt, we willen Oriste niet kwijt! 
Het zou zelfs een voorlopige oplossing kunnen zijn, in tijd zouden de nieuwe moderators het forum volledig kunnen runnen, als jij je dan alsnog volledig zou willen terugtrekken.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
Indien nodig wil ik moderator zijn , heb het ooit eens een poosje gedaan bij een ander forum. Er gaat tijd inzitten maar ik kan dit wel een jaartje doen denk ik.
Quote
Dat zou fantastisch zijn!!!
Quote
Beste 'Oristianen', wat een medeleven en medewerking allemaal. Ik besef nu helemaal hoe geliefd Oriste is. Enorm bedankt hiervoor.
Achter de schermen ben ik ook druk met dingen bezig; heeft echter even wat tijd nodig maar de deadline komt niet in gevaar; dus geen zorgen over oudejaarsdag. Hoop snel meer duidelijkheid te kunnen geven; waarschijnlijk nog deze week. Doel is om het huidige Oriste voort te zetten waardoor alle aanwezige info intact blijft.
Geef me nog even de tijd, wordt vervolgd........
Quote
Dat is geweldig nieuws Ger ,en dan wil ik als eerste iets doen wat ik al veel langer had moeten doen
en hopelijk nog velen met ons DONATEUR worden van ORISTE Wink
Quote
Ger dat zou fantastisch zijn!
Misschien een eenmalige bijdrage van € 5.00 vragen aan eventuele nieuwe leden?

Ga zelf bij een doorstart zeker een kleine donatie doen.
Succes daar achter de schermen
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
Geweldig!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
Q U O T E . . . De rotte appels uit de mand verwijderen (hen dus blokkeren), en hen lijdzaam laten toekijken dat het forum zonder hen verder gaat. Maar dan wel geen nieuwe leden toelaten, zodat de rotte appels niet als "wolven in schapenvacht" kunnen terugkeren. We zijn immers met meer dan genoeg om dit mooi kafeneion te blijven bezoeken.
U N Q U O T E
Is er dan geen IP-Adres als iemand zich als lid aanmeldt (?) - de kankerpitten zouden toch daardoor geidentificeerd moeten kunnen worden en meteen of zo spoedig als mogelijk kunnen worden opgerot.
De laatste berichten van Ger geven weer hoop ;-D . Druk de duimen.
Quote
Binnenkort weer stemmen ‘foto van de week’? Zou mooi zijn.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oriste nu ook via oriste.nl Ger 5 3.228 20 August 2021, 18:41
Laatste bericht: Ger
  Einde Oriste mogelijk in zicht? Ger 79 37.142 12 December 2019, 17:23
Laatste bericht: coko55

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 12 gast(en)