Einde Oriste op 31 december 2019
Griekenland...is voor mij:  -altijd klagen over het glas dat half leeg is en tegelijkertijd vieren dat het half vol is-. Nou was ik even bang dat het glas hier helemaal leeg was geraakt. Maar dat is dus misschien niet zo....laten we dan gelijk maar vieren dat het weer half vol is. Proost! Het leven is goed met hoop aan de horizon.
Quote
Dat zou heel goed nieuws zijn,Ger hoop dat het gaat lukken ,
Quote
(23 December 2019, 08:39)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste 'Oristianen', wat een medeleven en medewerking allemaal. Ik besef nu helemaal hoe geliefd Oriste is. Enorm bedankt hiervoor.
Achter de schermen ben ik ook druk met dingen bezig; heeft echter even wat tijd nodig maar de deadline komt niet in gevaar; dus geen zorgen over oudejaarsdag. Hoop snel meer duidelijkheid te kunnen geven; waarschijnlijk nog deze week. Doel is om het huidige Oriste voort te zetten waardoor alle aanwezige info intact blijft.
Geef me nog even de tijd, wordt vervolgd........

Dat zou heel mooi zijn Ger, ik ben onzichtbare donateur en ben zeker bereidt om meer te ondersteunen als dat nodig is, als iedereen die hier post iets bijdraagt op welke manier dan ook moet het goedkomen toch?
Ik hoop echt op een doorstart.
Quote
Fijn om dit te lezen Ger ik en vele anderen zullen dit kunnen waarderen.
Hoop dat het niet te veel werk word om dit goed geregeld te krijgen.
Succes Ger.
Quote
(23 December 2019, 08:56)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat is geweldig nieuws Ger ,en dan wil ik als eerste iets doen wat ik al veel langer had moeten doen
en hopelijk nog velen met ons DONATEUR worden van ORISTE Wink


En ik ga mijn bijdrage  eventueel bij  doorstart verhogen,  want ik waardeer Oriste.
 IP adres gewoon zichtbaar in topic, is bij heel veel fora zo.

Gr Henk
Quote
Wow, misschien toch nog een heel mooi kerstcadeau voor veel ' Oristianen'. Zou eeuwig zonde zijn als dit forum gaat stoppen. Maakt niet uit in welke vorm, als er maar een doorstart/voortzetting is.
Quote
Ger, dat zou echt een fantastische oplossing in deze toch voor heel velen nare exit-situatie zijn.  Prachtig als zo een doorstart door zou kunnen gaan en de in ruim tien jaar opgebouwde  grote en waardevolle content - naar mijn bescheiden mening  het intellectuele eigendom van de schrijvers van de berichten en de vaak kleurrijke verhalen( há Japio ik volg je nog) niet onbereikbaar The Cloud wordt ingeblazen. Je kunt op mijn 100% loyaliteit en inzet rekenen, ook financieel natuurlijk. Ik stuur vandaag en de volgende spannende dagen vele schietgebedjes de Kerst hemel in ,dat het voor jou en de hele goedwillende ORISTE parea een vrolijk en opgelucht nieuwjaarsdag 2020 wordt. Salve! Aleko.
Quote
Ik ben niet z'n plaatser,maar meer een meelezer.Maar nu wil ik me toch wel even laten zien in deze moeilijke periode om Ger te steunen.Het is in 7 jaar mijn 6 berichtje en heb veel geleerd en veel plezier gehad aan Oriste omdat ik ook een groot Griekenland fan ben.Ook schaam ik mij een beetje omdat ik ondanks mijn lidmaatschap van 7 jaar nog steeds geen donateur ben.Dat gaat uiteraard veranderen als Ger het nog wil en ook nog voor elkaar kan krijgen om door te starten.
Ger sterkte in deze periode en hopelijk gaat het goed komen.....in ieder geval fijne en gezellige feestdagen!!
Quote
Ik ben blij met de laatste berichten. Blij hoe heel velen Ger willen steunen in deze lastige overwegingen. Blij met de laatste stand van zaken in die overwegingen. Ook ik hoop dat het lukt Oriste overeind te houden in een of andere vorm. Op mijn financiële steun kan gerekend blijven worden. Een technisch wonder op dit gebied, ben ik echter helaas niet.

Voor nu: iedereen rustige, vredige kerstdagen en veel moois in 2020.
Quote
Ger, dat zou echt fantastisch zijn als je toch nog kans ziet om Oriste voort te zetten  efcharisto 
Ook van mij kun je een financiële bijdrage verwachten en als je nog hulp in een andere vorm dan techniek nodig hebt, dan mag je me ook zeker benaderen !
Quote
Dat zou wel geweldig zijn!!!!! duimpie duimpie duimpie
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
Van mij kun je ook zeker een financiële bijdrage verwachten. Technisch ben ik niet, maar als ik op een andere manier ook nog kan bijdragen hoor ik dat graag!
Quote
Bedankt voor alles.

En die zielige personen? Rodekaart
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Quote
(22 December 2019, 13:24)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mogen we je vragen om op je stappen terug te keren of er alsnog toch over na te denken? 

Alvast fijne kerst en nieuwjaarsdagen maar ook nog een gezond lang leven!

Wat ben ik blij te horen dat we ondertussen in bovenstaande fase zitten!  sirtaki
Quote
Ger mooi nieuws, wij sponserden al maar zullen 2020 zeker een geldelijke bijdrage doen Fijne Kerstdagen gezond gelukkig 2020
Quote
En wij steunen jou ook Ger,we hopen op betere tijden met dit forum. lovegreece
Quote
En ik wil ook gerust een bijdrage doen.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
Ger,
Na al bezig te zijn geweest mijn gegevens van het forum te verwijderen zie ik nu toch na je bericht van weer een lichtpuntje.
Ger, als het lukt zal ik je weer van harte steunen zoals voordien.
Succes met je overwegingen.
Maak er toch fijne feestdagen van en denk daarna maar weer verder.
Groet,
Yi
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oriste nu ook via oriste.nl Ger 5 3.228 20 August 2021, 18:41
Laatste bericht: Ger
  Einde Oriste mogelijk in zicht? Ger 79 37.145 12 December 2019, 17:23
Laatste bericht: coko55

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 9 gast(en)