Einde Oriste op 31 december 2019
#41
Heel erg jammer Ger,ook wij staan achter jou beslissing,wij hopen dat jij je rust kan vinden als je deze hobby vaarwel zegt. shit
Beste Ger wij wensen jou en familie heerlijke feestdagen toe,en veel gezondheid.
Met de lieve groeten van Leo en Sonja.
Quote
#42
Jammer dit nieuws te vernemen maar bedankt Ger voor je inzet de afgelopen jaren!
Het gaat je goed!
Quote
#43
Met veel verdriet en spijt dat het zover is gekomen, sluit ik mij aan bij alle reacties  , Ger bedankt  het ga je goed
Quote
#44
Gefeliciteerd met je besluit Ger!
Ik kan me indenken dat er inmiddels al een last van je af is gevallen en anders zal dat vast nog komen. Dit ondanks dat ik me ook kan inbeelden dat ook jij het jammer vindt.

Voor Kretagangers/liefhebbers heb ik deze tip:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Het is Duitstalig. Als je de taal niet machtig bent, dan kan
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




je daarbij helpen.

Dank voor alles! computer
Quote
#45
Beste Ger,

Een vreselijk besluit, maar ook heel begrijpelijk.
Respect Ger en dankjewel voor het vele werk dat je aan dit forum besteed hebt. We gaan het erg missen.
Prettige feestdagen en voor 2020 veel geluk en rust toegewenst!!

Groeten Ostria.
Quote
#46
(15 December 2019, 12:26)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Oriste-leden,

Na mijn eerdere
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




over het eventueel beëindigen van het Oriste Griekenlandforum heb ik enorm veel steunbetuigingen en tips mogen ontvangen. Het was echt hartverwarmend. De afgelopen tijd ben ik in een ware achtbaan van twijfels terechtgekomen: wat doe ik hiermee? Stoppen of toch nog eens proberen?

Vanochtend heb ik de knoop helaas toch moeten doorhakken. Ik kan het gezien hetgeen er is gebeurd niet meer opbrengen om nog met Oriste door te gaan. Het voortdurende getreiter onderling en het systematisch saboteren van de sfeer op het forum werden mij te veel. Toen ik ook nog privé werd uitgemaakt voor racist en zelfs werd bedreigd was voor mij de maat helemaal vol. Ik kán het niet meer en ik wíl dit niet meer. Ik ben het inmiddels helemaal spuugzat geworden. En als ik dan ook nog merk dat m'n gezondheid er onder gaat lijden kan ik eigenlijk niets anders dan ermee stoppen.

Oriste stopt op oudejaarsdag 2019 om 18:00.

Arrow  Met onmiddellijke ingang worden er geen nieuwe leden meer toegelaten.
Arrow  Vanaf oudejaarsavond kunnen er géén nieuwe discussies -of berichten daarop- meer worden geplaatst.
Arrow  Tot 1 maart blijft het forum nog op 'alleen lezen' staan zodat iedereen die dat wilt eventuele (persoonlijke)berichten in veiligheid kan brengen.
Arrow  Op 1 maart 2020 gaat Oriste offline en is de link niet dus meer werkzaam.

Ik had erg graag nog een poosje door willen gaan; ik heb dit forum immers ruim 10 jaar met erg veel plezier en met volle overgave beheerd. Het voelde een beetje als 'mijn kindje'. Maar het moet wél leuk blijven en helaas, de laatste tijd was het voor mij nog allesbehalve leuk te noemen.

Ik wil graag afsluiten met iedereen die deel van Oriste maakt of maakte enorm te bedanken voor de fijne samenwerking tijdens de afgelopen jaren. Ook de steun die ik mocht ontvangen zoals donaties en presentjes hebben mij erg goed gedaan. Zonder deze steun was het forum al veel eerder gesneuveld.

Efxaristo para poli!


Ger

Heel jammer, maar ik begrijp het wel Ger.
Weer 'n kleine groep mensen die het voor de meerderheid verzieken.
Jij en dit forum verdienen beter.
In ieder geval fijne feestdagen en 'n goed 2020!
Quote
#47
Jammer  maar goed te begrijpen Ger.
Ga Oriste zeker missen.
Maar gezondheid en gemoedsrust zijn vele malen belangrijker.
Alle goeds voor de toekomst.
Quote
#48
Wat een ellende allemaal, diep en diep triest hoor, ik verbaasd mij ook menigmaal over de manier van communiceren en omgangsvormen naar elkaar toe en wat mij helemaal verbaasde is dat
-met alle respect en niet generaliserend bedoelt- dat de gemiddelde leeftijd op dit forum redelijk hoog is en dat je toch meer mag verwachten van leden met veel levenservaring....Het ga je goed en bedankt voor dit mooie forum, wellicht dat er mensen zijn die het stokje willen overnemen...
Quote
#49
Heel erg jammer dat deze forum op deze manier er mee moet stoppen. IK begrijp Ger heel goed dat hij de stekker er uit trekt..
Ik wens Ger en alle Forum leden fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.
Quote
#50
Heel erg jammer, maar begrijp het wel, Ger! Ikzelf bezocht het forum ook steeds minder, omdat er bepaalde lieden vonden dat alles gezegd/geschreven moest kunnen worden. Jammer, want ik was een trouw Oriste lid.

Ik wens je alle goeds en bedankt voor al je tijd en energie die je in dit forum hebt gestopt. We zullen het gaan missen.....

Iedereen fijne kerstdagen en alle goeds voor 2020!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#51
Hier schrik ik van! Voor mij toch nog onverwacht. Heel jammer Ger dat je dit besluit heb moeten nemen. Respect voor je!

Ook weer heel jammer dat de echt goedbedoelende forumgebruikers en Griekofielen de dupe worden.

Ik zal dit forum echt missen.
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#52
Idd... de goedbedoelende forumgebruikers en Griekofielen  zijn nu de  dupe geworden van maar  een paar  op 1 hand te tellen ,,Gepensioneerde gasten,, die blijkbaar niks anders te doen hadden  ,,daar in Hun emigratie-land   En zich    niet in konden inhouden En blijkbaar niets anders te doen hebben  daar op Kreta.. Want zo te zien komen daar de meeste klachten vanaf....!!Blijkbaar wel ouder geworden MAAR in deze blijkbaar niet wijzer...
Het is toch te Gek dat we ons door zo:n 1 handje ORISTE  om zeep laten brengen...
Quote
#53
(18 December 2019, 01:17)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Idd... de goedbedoelende forumgebruikers en Griekofielen  zijn nu de  dupe geworden van maar  een paar  op 1 hand te tellen ,,Gepensioneerde gasten,, die blijkbaar niks anders te doen hadden  ,,daar in Hun emigratie-land   En zich    niet in konden inhouden En blijkbaar niets anders te doen hebben  daar op Kreta.. Want zo te zien komen daar de meeste klachten vanaf....!!Blijkbaar wel ouder geworden MAAR in deze blijkbaar niet wijzer...
Het is toch te Gek dat we ons door zo:n 1 handje ORISTE  om zeep laten brengen...
Beste Wilma, ik voel me aangesproken door jouw berichtje en heb daar een naar gevoel over.

Ik ben ook een 'gepensioneerde gast' in mijn 'emigratie land', ik noem het prachtige Lesbos trouwens liever mijn nieuwe woonland.
Wij hebben wel iets anders te doen, wij zijn de hele dag met beestjes bezig, wij hebben zelfs 2 straathonden (adespota)  en 6 katten die alleen binnen wonen, waarvan 2 met 3 pootjes, daarnaast verzorgen wij nog 2 hondjes van de buren die door omstandigheden in Athene verblijven. Zij hebben zeven katten lopen en die geven wij ook eten en aandacht, daarnaast hebben wij nog 4 'aanloop katten' die ook hun brokjes krijgen. Wij laten zoveel mogelijk katten steraliseren.

Daarnaast plaats ik ook vanaf Lesbos wel eens een berichtje op Oriste en ik vind dat ik me aardig kan inhouden...

Elena
Quote
#54
Heel jammer Ger. Naar dat een aantal mensen ook dit forum weer om zeep hebben geholpen. Blijkbaar zijn er mensen die niet het fatsoen hebben om op een normale manier met elkaar om te gaan. Ik heb het forum altijd als heel waardevol gezien en er menige tips en hulp van gekregen, waarvoor dank. Ger heel veel dank voor je inspanning al die tijd. Het is altijd zeer door mij gewaardeerd. Het ga je goed!
Quote
#55
Γεια σου Γερ μου,

Ευχαριστώ πάρα πολύ για εσένα!
Χρόνια πολλά!
Quote
#56
Beste Wilma,
Zoals ik al in mijn waardering schreef, is dit misschien het soort mail dat Gr bedoelde: ongenuanceerd, generaliserend en niet onderbouwd
Quote
#57
(18 December 2019, 13:50)Andreas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Wilma,
Zoals ik al in mijn waardering schreef, is dit misschien het soort mail dat Gr bedoelde: ongenuanceerd, generaliserend en niet onderbouwd
Ik heb met tot op heden buiten de discussie gehouden ik vind het jammer dat Ger de handdoek in de ring gooit, terwijl hij denk ik zelf de oplossing inde hand heefft.
Ik ben geen lieverdje ga een stevige discussie niet uit de weg en naar eer en geweten heb ik nooit iemand bedreigd enz.
Wat mij hier even steekt is dat er enkele lieden zijn die met een wijzend vingertje wijzen naar andere zoals de dame in dit antwoord die in het verleden zelf schuldig is geweest met het terziele gan van het Kretaforum met het gif wat toen uit aar pen kwam en een meesteres is om zicht te verschuilen achter anderen.
Nogmaals ik vind het Jammer dat Ger de handdoek gooit terwijl hij de mogelijkheden heeft om de middelen te gebruiken om het in goede banen te leiden.
Dat heeft hij in het verleden teveel aan andere overgelaten in mijn ogen uit angst om de goodwil van andere te verliezen.
Een ware leider treed op ook op een internetforum en doorziet lieden die zich achter andere verschuilend een generaliserende mening hebben terwijl ze zelf mee heeft gewerkt om anderen te veroordelen.
Ik heb hier regelmatig in strijd gelegen ben aardig beledigd, ben vele male bedreigd door een lid maar ik zal om die zaken nooit opgeven.
Jammer Ger dat je stopt had het graag voortgezet want een open en eerlijke discussie moet mogelijk zijn op een forum maar je moet het open en eerlijkmet harde hand leiden maar er wel voor zorgdragen dat het geen theekransje word.
Het ga je goed in je verdere leven fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling toegewenst die altijd met open vizier maar wel recht door zee heeft deelgenomen aan dit forum
Quote
#58
Ook ik vind het heel jammer dat dit prachtig forum moet stoppen. Toevallig merk ik nu dat ik al rond de 1000 reacties neergepend heb op dit forum... 
Ik begrijp zeker het gevoel van Ger, en zijn uiteindelijke beslissing, en heb er respect voor.
Onlangs heb ik in deze zelfde 'draad' een zeer uitgebreide reactie gepost; die ga ik nu dus niet opnieuw neerschrijven. Ik kan jullie enkel zeggen dat ik het heel jammer vind.
Op dit forum ('kafeneion' noem ik het wel eens) heb ik veel gelezen, veel info gesprokkeld, veel info gegeven, fijne mensen leren kennen, mij verrijkt met een nieuwe kijk op bepaalde situaties, en vooral: mijn Griekse microbe gevoed. Want dat houden we allemaal gemeen met mekaar (ongeacht eenieders persoonlijkheid): de liefde voor Griekenland.
Ergens hoop ik eveneens dat iemand het stokje van Ger kan overnemen. Want ik vind het bijzonder spijtig dat zoveel contacten en zoveel informatie verloren kunnen gaan over onze gemeenschappelijke Griekse liefde.
Aan Ger, én aan jullie allen: prettige eindejaarsfeesten; een gelukkig en vooral gezond 2020!
χρόνια πολλά!!! 
groet
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#59
Errug jammer hoor.
Begrijp t wel.
Mensen zijn kort door de bocht en hebben geen respect meer voor elkaar of een andere mening.
Heeft ook te maken met teksten op papier die een ieder anders interpreteert.
Niet alleen hier maar ook op facebooksites.
Soms erg bizar.
Soms is je mond houden beter dan je mening geven.
Nogmaals jammer dat mensen dit niet begrijpen waardoor ook waardevolle info nu verloren gaat.

Bedankt voor alles en succes bij alles wat je gaat doen.

Diana
Quote
#60
Ger je gezondheid komt op de eerste plaats, ik weet niet wat er precies gebeurt is maar kan me wel een beeld erbij vormen, het gebeurd op meerdere forums.
Er zijn er altijd bij die de boel verzieken.
Quote
#61
(18 December 2019, 09:46)Elena schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(18 December 2019, 01:17)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Idd... de goedbedoelende forumgebruikers en Griekofielen  zijn nu de  dupe geworden van maar  een paar  op 1 hand te tellen ,,Gepensioneerde gasten,, die blijkbaar niks anders te doen hadden  ,,daar in Hun emigratie-land   En zich    niet in konden inhouden En blijkbaar niets anders te doen hebben  daar op Kreta.. Want zo te zien komen daar de meeste klachten vanaf....!!Blijkbaar wel ouder geworden MAAR in deze blijkbaar niet wijzer...
Het is toch te Gek dat we ons door zo:n 1 handje ORISTE  om zeep laten brengen...
Beste Wilma, ik voel me aangesproken door jouw berichtje en heb daar een naar gevoel over.

Ik ben ook een 'gepensioneerde gast' in mijn 'emigratie land', ik noem het prachtige Lesbos trouwens liever mijn nieuwe woonland.
Wij hebben wel iets anders te doen, wij zijn de hele dag met beestjes bezig, wij hebben zelfs 2 straathonden (adespota)  en 6 katten die alleen binnen wonen, waarvan 2 met 3 pootjes, daarnaast verzorgen wij nog 2 hondjes van de buren die door omstandigheden in Athene verblijven. Zij hebben zeven katten lopen en die geven wij ook eten en aandacht, daarnaast hebben wij nog 4 'aanloop katten' die ook hun brokjes krijgen. Wij laten zoveel mogelijk katten steraliseren.

Daarnaast plaats ik ook vanaf Lesbos wel eens een berichtje op Oriste en ik vind dat ik me aardig kan inhouden...

Beste Elena
Zoals iemand al bij jou waardeeringen  al schreef ... Wie de schoen past trekt hem aan ...
Past jij die schoen niet, dan hoef jij je uiteraard hierover niet aangesproken voelen ,,ondanks  het woordje,, 'gepensioneerd!!!
Deze bericht ging duss niet over Lesbos maar over  de ,,vroegere Kreta-pagina waar nogal vaak wrevel was...Bij deze site heb ik  nooit  gereageerd op de ,,Weledele heer Cornelius/ alias K.XXXXXX!!! .en ..( Daarentege hij wel bij mij wel !!!Er zijn wel zo,n ca 4 berichten van hem verwijderd  wegens  DIEP beledigde reactie,s tegenover mij! Ook al beweerd deze heer   dat hij nooit 1 beledigde  reactie heeft geplaatst     
Pffft ..Als het moet kan ik ze zo  voor je opzoeken Maar  daar heb ik nu even geen zin meer in  op de valreep
Quote
#62
Jammer, jammer dat dit alles verloren gaat,
Ger hartelijk bedankt voor je inzet al die jaren ,het was geweldig ,
We wensen je fijne feestdagen en. Mooie jaarwisseling toe
Duizend maal bedankt.

Groetjes Theadora
Quote
#63
Jammer Ger! Begrijpend! Het ga je goed en al het beste voor het nieuwe jaar!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#64
Jammer, ook hier weer, wat een minderheid allemaal kapot kan maken.
Diep triest!
Quote
#65
(19 December 2019, 21:12)Costas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jammer, ook hier weer, wat een minderheid allemaal kapot kan maken.
Diep triest!

Helemaal mee eens Costas; en als je dan een paar berichten hierboven ook nog moet lezen dat één van de hoofdrolspelers van een klein groepje zich poeslief en als de vermoorde onschuld presenteert en zich naar eigen zeggen van geen kwaad bewust is vallen je bijna letterlijk de schoenen uit. Zijn naam was onlosmakelijk verbonden aan het ter ziele gaan van het voormalige populaire Kreta-prikbord, de bedorven sfeer op het eveneens voormalige Griekenland-prikbord en bovendien is meneer de onbetwiste titelhouder als het gaat om gerapporteerde en verwijderde berichten die hij in de loop der jaren op het (bijna voormalige) Oriste-forum plaatste. En waarom die berichten werden gerapporteerd of verwijderd? In ieder geval niet omdat er een taalfout in stond, dat moge duidelijk zijn. Maar het probleem ligt volgens hem simpelweg bij de beheerder/moderator. Zo simpel kan het zijn........
Tja, net als in het echte leven is het ook hier een kleine minderheid die het voor de rest van de bevolking verziekt. Diep triest zoals je zegt.
Quote
#66
Ik ben het volledig met je eens Ger. Destijds was ik de moderator van het Kreta prikbord en dat werd volkomen verziekt door (onder andere) dezelfde meneer die steeds de vermoorde onschuld speelde. Uiteindelijk heeft het gedrag van deze mensen geleid tot het sluiten van het Kreta prikbord. Modereren was domweg niet meer mogelijk tenzij ik de hele dag achter het scherm bleef zitten om in te kunnen grijpen.

Ik vind het heel erg mee te moeten maken dat op Oriste hetzelfde gebeurt met dezelfde spelers en dat jij hebt moeten besluiten de deur te sluiten.

Oriste was altijd een geweldig, leuk en informatief forum.
Ik dank je daar voor.
Quote
#67
Wat erg Ger, dat dit zo moet gebeuren. Je hebt hier met hart en ziel aan gewerkt en dat het dan door een paar mensen zo verpest kan worden. Dat is te erg voor woorden.
Ik vind dit forum fantastisch. Ik dank je voor al het mooie werk dat je erin gestopt hebt. Ik hoop dat je mettertijd toch trots kunt blijven op dit mooie forum dat jij toch maar hebt neergezet. Ik wens je alle sterkte en laat die negativiteit van anderen je niet klein krijgen.
Hartelijke groet en nogmaals bedankt
Karen
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#68
Ger bedankt voor al je goede zorgen. Zal Oriste gaan missen.
Jammer, zoals velen hierboven ook al schreven dat een paar mensen t kunnen verzieken voor 
een zo grote en gezellige groep. En wat zijn ze er zelf beter van geworden denk ik dan ook nog?
Maar ik snap jou zeker Ger, en gezondheid gaat zeker voorop.
Quote
#69
Xander misschien kunt u in samenwerking met Ger - Johan V en Patrick het forum voortzetten ,wel

de rotte appels een permanente blokkering geven uiteraard ,jullie zouden er heel veel mensen blij
mee maken Rolleyes
Quote
#70
(20 December 2019, 08:27)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Xander misschien kunt u in samenwerking met Ger - Johan V en Patrick het forum voortzetten ,wel

de rotte appels een permanente blokkering geven uiteraard ,jullie zouden er heel veel mensen blij
mee maken Rolleyes


Dat zou echt heel mooi zijn inderdaad!
Quote
#71
Beste Ger,

Allereerst, alle respect voor je keuze! Daarnaast gun ik je van harte dat op termijn vooral de positieve reacties/berichten/leden/bijdragen op dit mooie forum je bijblijven en dat je de negativiteit kun zien voor wat het is; onwaardig en vooral onvolwassen gedrag. Het maakt me boos en verdietig tegelijk... maar zonder deze ontwikkelingen waren er nu ook niet zoveel hartverwarmende reacties geweest en misschien is dat wel de functie van de rotte appels in het grote geheel, nou met die gedachte troost ik me dan maar.

Ik heb in ieder geval veel gehad aan het forum en vind het ontzettend jammer dat het verloren gaat, het zou fijn zijn als het als "alleen-lezen-site" in de lucht kon blijven als bron van veel bruikbare info. Maar dat zal wel niet zo gemakkelijk zijn als ik denk... Hopelijk staat er in de nabije toekomst iemand op die het stokje kan en wil overnemen. Aan de behoefte aan een dergelijk forum zal het in ieder geval niet liggen, dat is me wel duidelijk geworden!

Ger bedankt voor je toewijding de afgelopen jaren en ik wens je het beste!

Met vriendelijke Groet,
Paul
Quote
#72
(20 December 2019, 10:40)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 December 2019, 08:27)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Xander misschien kunt u in samenwerking met Ger - Johan V en Patrick het forum voortzetten ,wel

de rotte appels een permanente blokkering geven uiteraard ,jullie zouden er heel veel mensen blij
mee maken Rolleyes


Dat zou echt heel mooi zijn inderdaad!

Misschien zit daar een oplossing in: als bijvoorbeeld Xander, Johan V en Patrick - in samenwerking met de goede adviezen van Ger - een "Oriste 2" zouden kunnen oprichten? Tenminste, als ze dat zelf zouden zien zitten. Bij een "Oriste 2" dan wel enkel de huidige goed menende leden toelaten. Ik heb geen idee van de technische kant van de zaak, maar ik zou me kunnen voorstellen dat bij een "Oriste 2" alle geïnteresseerden eveneens een username en paswoord moeten krijgen, om toegelaten te kunnen worden. De huidige rotte appels uiteraard geen toegang verlenen.
Om te vermijden dat de huidige rotte appels zich zouden aanmelden onder een andere naam, zou je alleen de huidige leden met de huidige usernames/paswoorden kunnen toelaten. En voorlopig, voor een eerste lange periode, geen nieuwe leden toelaten. Sommigen zouden hierop kunnen opperen dat we selectief handelen, maar dat moet je je niet aantrekken. Er is niets mis (of niets discriminerends, vanuit het hoofd van de rotte appels) met het oprichten van een "Oriste 2" met een huidig (iets beperkter) aantal leden. 
Iets om over na te denken?

De kunst zou dan wel zijn om 'gouden informatie' van dit forum te kunnen overplaatsen naar het nieuw forum. Ik denk maar aan de nuttige tips over ferries en vluchten.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#73
Wat enorm jammer dat het zo ver moet komen. Overigens voor om voor mij erg begrijpelijke redenen. Dank, dank en nogmaals dank Ger. Voor je engelengeduld én het modereren als het nodig was. Ik ga dit plekje flink missen, de foto's van de week, de belevenissen van Patrick en vele anderen, de recepten en het soms opzoeken van andermans reisverhalen als ik zelf naar een nieuwe bestemming ging. Het ga je goed, Ger, en alle anderen ook.
Quote
#74
Beste Ger, triest dat het zo moet aflopen, maar alle respect voor jouw beslissing. Heel veel dank voor alles wat je met Oriste hebt bereikt. Het is/was een fantastische site voor alle Griekenland liefhebbers. Persoonlijk hebben mijn vrouw en ik er ontzettend veel aan gehad bij het plannen van onze vakanties, die stuk voor stuk onvergetelijk zijn, mede door de informatie en inspiratie die we bij Oriste hebben opgedaan.
Het ga je goed!
Pieter en Ineke Rijnbeek
Quote
#75
Beste Ger ik weet nu al dat je deze reactie niet gaat plaatsen waarom omdat je bij voorbaat me blokkeerd en ik denk dat, dat erg zielig is.
Je doet aan de ene kant enorm je best om van dit forum een succes te maken maar aan de andere kant ben je enorm bang om voor je eigen mening en beslissingsbevoegdheid uit te komen en laat je vele figuren met vaak duistere schuilnamen zodat je niet achter hun werkelijke identiteit komt de beslissingen voor je nemen.
Mensen met schuilnamen zijn angsthazen en schreeuwen het harst zoals een metaxa dit omdat ze nooit achter zijn indenditieteit kunnen komen, dat zijn de ergste leden.
Ik meen het nog steeds dat je zelf verantwoordelijk bent voor het ondergaan van het forum omdat je. je verschuit achter de sleutel de leden dienen een klacht in dus ik neem niet de beslissing.
Ik ben 35 jaar leidinggevend geweest bij een groot bedrijf heb altijd zelf mijn beslissingen genomen en me nooit verscholen achter anderen iets wat jij wel hebt gedaan.
Je mag er prat op gaan dat je vele leden hebt maar zoals uit de laatste twee draadjes blijkt zijn er van de van de zogenaamde ruim drieduizend leden niet meer daan een stuk of dertig a veertig die je steunen.
Zou zeggen sluit die handel vandaag nog want meer als 85 procent die je nu zogenaamd steunen zij de grootste huigelaars die hier rondlopen.
En realiseer je 40 leden Want meer zijn het er niet van de ruim 3500 is een verdomd klein aantal wat achter je staat.
Quote
#76
Wat een misselijke reactie Angry Cornelis
Quote
#77
Niet te geloven die reactie van Cornelius   Rodekaart
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#78
(20 December 2019, 20:27)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Ger ik weet nu al dat je deze reactie niet gaat plaatsen waarom omdat je bij voorbaat me blokkeerd en ik denk dat, dat erg zielig is.
Je doet aan de ene kant enorm je best om van dit forum een succes te maken maar aan de andere kant ben je enorm bang om voor je eigen mening en beslissingsbevoegdheid uit te komen en laat je vele figuren met vaak duistere schuilnamen zodat je niet achter hun werkelijke identiteit komt de beslissingen voor je nemen.
Mensen met schuilnamen zijn angsthazen en schreeuwen het harst zoals een metaxa dit omdat ze nooit achter zijn indenditieteit kunnen komen, dat zijn de ergste leden.
Ik meen het nog steeds dat je zelf verantwoordelijk bent voor het ondergaan van het forum omdat je. je verschuit achter de sleutel de leden dienen een klacht in dus ik neem niet de beslissing.
Ik ben 35 jaar leidinggevend geweest bij een groot bedrijf heb altijd zelf mijn beslissingen genomen en me nooit verscholen achter anderen iets wat jij wel hebt gedaan.
Je mag er prat op gaan dat je vele leden hebt maar zoals uit de laatste twee draadjes blijkt zijn er van de van de zogenaamde ruim drieduizend leden niet meer daan een stuk of dertig a veertig die je steunen.
Zou zeggen sluit die handel vandaag nog want meer als 85 procent die je nu zogenaamd steunen zij de grootste huigelaars die hier rondlopen.
En realiseer je 40 leden Want meer zijn het er niet van de ruim 3500 is een verdomd klein aantal wat achter je staat.
Waarschijnlijk was je leidinggevende van een openbaar toillet als ik zo je uitlatingen lees. Dringend advies Cornelis H. laat de drank staan want de hersenen zijn al aardig aangetast.
Het is inderdaad erg jammer dat Ger je een aantal jaren geleden weer heeft toegelaten tot dit mooie forum en daar plukt ie nu de vruchten van.Ik hoop dat je Griekse "vrienden" je snel door krijgen en je net zo behandelen als dat je nu Ger behandeld.

Sorry voor de overige leden maar ik moest dit even kwijt.

Dick
Quote
#79
Cornelius u zegt dat Ger niet daadkrachtig genoeg is. Berichten van u worden verwijderd of geblokkeerd. Dat zegt genoeg. Heeft u dan nooit gedacht ‘waarom’ worden mijn berichten verwijderd?? Beetje zelfreflectie zou niet misstaan. De meesten mensen op dit forum zijn Griekenland liefhebbers en dat proberen we met elkaar te delen. Stevige discussie is niet erg, maar mensen beledigen gaat echt te ver. Eigenlijk moet op uw laatste stuiptrekking en zuigen niet gereageerd worden..
Hoop dat u goed slaapt en een fijne kerst heeft.
Quote
#80
(20 December 2019, 20:27)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Ger ik weet nu al dat je deze reactie niet gaat plaatsen waarom omdat je bij voorbaat me blokkeerd en ik denk dat, dat erg zielig is.
Je doet aan de ene kant enorm je best om van dit forum een succes te maken maar aan de andere kant ben je enorm bang om voor je eigen mening en beslissingsbevoegdheid uit te komen en laat je vele figuren met vaak duistere schuilnamen zodat je niet achter hun werkelijke identiteit komt de beslissingen voor je nemen.
Mensen met schuilnamen zijn angsthazen en schreeuwen het harst zoals een metaxa dit omdat ze nooit achter zijn indenditieteit kunnen komen, dat zijn de ergste leden.
Ik meen het nog steeds dat je zelf verantwoordelijk bent voor het ondergaan van het forum omdat je. je verschuit achter de sleutel de leden dienen een klacht in dus ik neem niet de beslissing.
Ik ben 35 jaar leidinggevend geweest bij een groot bedrijf heb altijd zelf mijn beslissingen genomen en me nooit verscholen achter anderen iets wat jij wel hebt gedaan.
Je mag er prat op gaan dat je vele leden hebt maar zoals uit de laatste twee draadjes blijkt zijn er van de van de zogenaamde ruim drieduizend leden niet meer daan een stuk of dertig a veertig die je steunen.
Zou zeggen sluit die handel vandaag nog want meer als 85 procent die je nu zogenaamd steunen zij de grootste huigelaars die hier rondlopen.
En realiseer je 40 leden Want meer zijn het er niet van de ruim 3500 is een verdomd klein aantal wat achter je staat.
Wat een ongelooflijke, zielige post is dit zeg . Waarom meld jij je niet af van dit forum, vandaag nog het liefst opdat de rest van de leden nog 10 dagen een leuk forum hebben ! Zak !
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oriste nu ook via oriste.nl Ger 5 3.228 20 August 2021, 18:41
Laatste bericht: Ger
  Einde Oriste mogelijk in zicht? Ger 79 37.153 12 December 2019, 17:23
Laatste bericht: coko55

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 13 gast(en)