Grieksegids nieuws
Opvolging recepten ivm stoppen Oriste
#1
Hallo allemaal,

Nu Oriste gaat stoppen, heb ik een aantal vragen gekregen of ik verder ga met de recepten. Aangezien ik er veel plezier in heb gehad de afgelopen jaren, wil ik dat zekers doen. De vraag is nog even hoe. Ik ga bij mijn schoonzoon na wat de beste optie is (hij is ICT er), een blog, of website of een andere manier. Ik heb ook alweer een aantal recepten van de afgelopen twee maanden klaar liggen.
Voor diegenen die niet alleen de recepten maar ook de postings eromheen willen bewaren is de eenvoudigste manier om in Google Chrome op de pagina van een gepost recept te gaan staan, dan Ctrl + P intoetsen en in het scherm wat opent kiezen voor opslaan als PDF. Dan kan je de volledige post op je computer opslaan.
Tot het moment dat ik een blog of wat dan ook opstart, wil ik met alle liefde de recepten van de gerechten die ik maak via de mail versturen aan diegenen die daarin geinteresseerd zijn. Schroom dus niet om je emailadres door te geven via jfvroomen@gmail.com Zo kom je ook te weten wanneer ik weer online ben met de recepten.
Ik zal Oriste echt ontzettend gaan missen, het maakt op een gegeven moment onderdeel van je leven uit. Ik kan me voorstellen dat het voor Ger een ontzettend moeilijke tijd is geweest om tot een voor hem juiste keuze te komen!

Voor iedereen mooie feestdagen en een voorspoedig 2020 gewenst!

Johan
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#2
Wat een goed plan Johan; ik hoop dat het allemaal gaat lukken.
Zou misschien ook een goed idee zijn voor de maritieme berichten van Patrick.....

Maar kijk uit Johan; ik begon dit forum ooit als infopagina voor alleen de ontvangst van Griekse TV en radio via de satelliet, en da's inmiddels helemaal "uit de hand gelopen"  Wink   tot een compleet en allesomvattend Griekenlandforum met ruim 3000 leden Wink

Maar ik wens je uiteraard veel succes Johan, mocht ik je op de één of andere manier kunnen helpen stuur me gerust een pb'tje   up
Quote
#3
mss kan iemand het forum overnemen ,, het is maar een gedacht
messara's signatuur Cool Cool
Quote
#4
(16 December 2019, 13:38)messara schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




mss kan iemand het forum overnemen ,, het is maar een gedacht
Misschien op de manier van het duitse reisforum IN GREECE met {Patrick ] in samenwerking met
Johan v blog voor de heerlijke recepten ,het is maar een ideetje
Quote
#5
Wat fijn Johan dat je naar oplossingen zoekt. Ik meld mij aan op je mailadres.
Quote
#6
Hallo Johan, uiteraard meld ik me bij je aan met m'n mail adres.
Kijk altijd uit naar je recepten, al diverse gemaakt.

Alvast bedankt!
Groet Ostria.
Quote
#7
Ger schreef:Wat een goed plan Johan; ik hoop dat het allemaal gaat lukken.
Zou misschien ook een goed idee zijn voor de maritieme berichten van Patrick.....

Maar kijk uit Johan; ik begon dit forum ooit als infopagina voor alleen de ontvangst van Griekse TV en radio via de satelliet, en da's inmiddels helemaal uit de hand gelopen tot een compleet en veelzijdig Griekenlandforum met ruim 3000 leden Wink

Maar ik wens je uiteraard veel succes Johan, mocht ik je op de één of andere manier kunnen helpen stuur me gerust een pb'tje   up

Dank je Ger!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#8
Beste Oristianen. Ik krijg de indruk dat enkele van jullie de huid van ons Oriste-forum al aan het verdelen zijn voordat Ger geschoten is. Misschien heb ik iets gemist, maar ik las alleen maar dat hij zich aan het beraden of heroriënteren is. Volgens mijn leesvaardigheid niets definitiefs nog. God verhoede dat hij er echt mee stopt. Dat zou voor 3.000 leden min ...een bijna onoverkomelijk gemis zijn.
Quote
#9
Helaas Aleko...Ger heeft reeds de keuze gemaakt om te stoppen...zie ander item...
Quote
#10
(16 December 2019, 18:07)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Oristianen. Ik krijg de indruk dat enkele van jullie de huid van ons Oriste-forum al aan het verdelen zijn voordat Ger geschoten is. Misschien heb ik iets gemist, maar ik las alleen maar dat hij zich aan het beraden of heroriënteren is. Volgens mijn leesvaardigheid niets definitiefs nog. God verhoede dat hij er echt mee stopt. Dat zou voor 3.000 leden min ...een bijna onoverkomelijk gemis zijn.

Aleko, zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Ik haal hem maar even naar boven. Heb al aardig wat aanmeldingen gehad. Leuk om te horen dat de recepten gewaardeerd worden!
Kan het nog steeds niet echt vatten dat dit fantastische forum gaat stoppen....
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#12
(19 December 2019, 00:58)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik haal hem maar even naar boven. Heb al aardig wat aanmeldingen gehad. Leuk om te horen dat de recepten gewaardeerd worden!
Kan het nog steeds niet echt vatten dat dit fantastische forum gaat stoppen....
Nee he Johan ik kan het ook nog steeds niet bevatten dat Oriste er mee stopt... ben er ziek van!!Maar btw... Alsnog bedankt voor je mooie bijdrage met jou heerlijke recepten  Hier!!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)