Grieksegids nieuws     
Corendon: Griekenland en Egypte gaan 'boomen'
#1
Manoeuvre.be schreef:De Griekse eilanden en Egypte zouden komend jaar wel eens dé top vakantiebestemmingen kunnen worden. Dat blijkt althans uit een vroegboekonderzoek dat touroperator Corendon recent liet uitvoeren onder haar Belgische vakantiegangers.

Lees het gehele artikel:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






En zie hier het onderzoek van Corendon:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Haja, kan me er wel in vinden Ger, we gaan eind febr met Sunweb naar Marsa Alam, Egypte en eind juni met Corendon naar Plakias, zuid Kreta.
Nog geen 65 plussers, wel 60+ net.?
Denken jullie dat Corendon/Sunweb  veel acco's van Thomas Cook hebben overgenomen trouwens?
Quote
#3
Ik hoop van harte dat Griekenland aantrekt , dat elke ondernemer die te lijden heeft gehad onder het hele Cook verhaal in 2020 alles dubbel en dwars terug verdient, dat de toeristen economie gaat floreren, dat het niet allemaal all-inn accomodaties zijn maar dat alle lokale ondernemers ook een verdomd goed jaar gaan draaien.
Quote
#4
Ik hoop op een fantastisch jaar voor de Grieken.
Ik heb voor mei al geboekt. Voor juni ben ik nog aan het zoeken.

Egypte trekt me helemaal niet.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  10 redenen om NIET naar Griekenland te gaan Eleni 41 33.817 20 May 2012, 12:53
Laatste bericht: ADO
  Waarom zou je weer naar Griekenland gaan dit jaar? Corry 9 8.736 17 January 2012, 19:26
Laatste bericht: greetz

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)