Grieks leren lezen en uitspreken (cursus)
#1
Challenge (uitdaging) om het Grieks te leren lezen en juist uit te spreken

Op de valreep voordat dit mooie forum gaat sluiten, wat ik eeuwig zonde vind, nog dit bericht.
Ik geef deze cursus als een challenge op Facebook. Ik weet dat sommige leden hier niet van Facebook houden en daar heb ik begrip voor, maar Facebook geeft me wel alle mogelijkheden om lessen te geven voor een besloten groep, met video's en mijn LIVE aanwezigheid om de cursisten te helpen.
Ik was juist met Ger in gesprek om te kijken of we op dit forum ook een besloten groep konden maken om daar lessen in te geven. Maar dat idee is nu dus jammer genoeg ook gesneuveld.

Je beste voornemen voor 2020! Beginnen met Grieks te leren!
Dé belangrijkste stap is om te leren lezen en de woorden juist uit te spreken. Dan kun je de betekenis van woorden opzoeken en ze zelf zeggen in Griekenland én je kunt ze verstaan. Dat is een geweldig BEGIN! Maak jij je verlangens waar in het nieuwe jaar?
Daarom speciaal voor jou deze challenge (uitdaging) om het Grieks te leren lezen en juist uit te spreken, in 10 dagen van 1-10 januari 2020, met iedere dag een videoles en een oefening op een PDF in een besloten Facebookgroep. Doe je mee? Lees meer en schrijf je in op:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#2
Het wordt mooi voorgesteld maar in 10 dagen Grieks leren lijkt me nogal onrealistisch?
Ik heb er 4 jaar avondschool voor moeten doorspartelen en massa's praktijk.
Aan allen die proberen, veel succes !
Quote
#3
Het kan wel. Op Kos lang geleden een Zweeds talenwonder ontmoet, die na 3 weken een eenvoudige conversatie kon houden in het Grieks. Ze had op school wel oud-Grieks gehad.
Quote
#4
(24 December 2019, 09:14)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het wordt mooi voorgesteld maar in 10 dagen Grieks leren lijkt me nogal onrealistisch?
Ik heb er 4 jaar avondschool voor moeten doorspartelen en massa's praktijk.
Aan allen die proberen, veel succes !

In deze 10 dagen leer je het Grieks te lezen en goed uit te spreken. Verder nog geen grammatica, geen werkwoorden, naamvallen enz. enz. Dat komt later.
Dat doel behalen we in 10 dagen.
Ik wens je veel succes met jouw Grieks. Het is heerlijk om de taal goed te kunnen spreken als je in Griekenland bent.

(24 December 2019, 15:23)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het kan wel. Op Kos lang geleden een Zweeds talenwonder ontmoet, die na 3 weken een eenvoudige conversatie kon houden in het Grieks. Ze had op school wel oud-Grieks gehad.

Dat is met recht een talenwonder. De meeste mensen doen er wel een aantal jaar over.
Maar deze cursus gaat alleen over leren lezen en uitspreken, de eerste stap. En dat kan heel goed in 10 dagen.
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#5
Photo 
Wie van jullie gaat de uitdaging aan?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.








Lees meer en schrijf je in voor 1 januari.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#6
En ingeschreven, goede voornemens voor 2020 kunnen beginnen.
Quote
#7
Aan alle beginners en ingeschrevenen. Veel geluk en plezier gewenst. Het is een mooi taaltje, waar een wil is, is een weg...
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Succesplanner Grieks leren Karidiès 0 251 27 February 2024, 16:53
Laatste bericht: Karidiès
  Cursus Grieks lezen en uitspreken met 50% korting Karidiès 0 417 15 December 2023, 17:50
Laatste bericht: Karidiès
  Grieks leren in Griekenland (Epidavros) Karidiès 0 605 27 July 2023, 07:36
Laatste bericht: Karidiès
Video Grieks lezen voor beginners met makkelijke woorden Karidiès 0 1.110 25 January 2023, 18:25
Laatste bericht: Karidiès
  Challenge Grieks lezen 3-12 febr. 23 Karidiès 0 953 14 January 2023, 10:05
Laatste bericht: Karidiès
  Grieks leren in Epidavros Karidiès 0 1.190 27 August 2022, 13:25
Laatste bericht: Karidiès
  Challenge Grieks lezen 5-14 jan. 2022 Karidiès 0 1.104 28 December 2021, 19:19
Laatste bericht: Karidiès
  Stappenplan en routekaart Grieks leren Karidiès 0 1.112 22 May 2021, 07:21
Laatste bericht: Karidiès
  CD’s cursus Grieks BertE 0 1.036 25 April 2021, 10:42
Laatste bericht: BertE
  Waarom zou ik Grieks leren? petra mens-omtzigt 0 1.022 28 March 2021, 08:18
Laatste bericht: petra mens-omtzigt

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)