Oriste blijft, óók in het nieuwe jaar!
#1
Beste Griekenland-liefhebbers,

"Overweldigend" en " hartverwarmend", dat zijn de woorden die op dit moment door m'n hoofd gaan. De afgelopen weken of zelfs maanden had ik nog maar één doel voor ogen: stoppen met dit steeds negatiever en agressiever wordende forum. De sfeer was vaak vaak om te snijden; leden haakten massaal af. Ik kon het echt niet langer meer aanzien.

Nu het einde van deze tragedie eindelijk in zicht leek te komen gebeurde er iets dat ik nooit voor mogelijk had gehouden. In plaats van een simpel "bedankt voor alle jaren Oriste, het ga je goed en toedeledokie" ontwikkelde zich een waar tegenoffensief van vele leden met als doel Oriste voor de toekomst te behouden. Wát een fijne reacties, wát een warmte, wát een waardering, wát een begrip en wát een steun.

Tja, daar kon ik natuurlijk nog maar weinig tegen inbrengen; het deed me écht ontzettend goed. Jullie hebben natuurlijk gelijk; niet een handjevol raddraaiers maar een enorm aantal goedwillende Griekenland-liefhebbers bepalen uiteindelijk de toekomst van dit forum.

Ik kan jullie daarom mededelen dat ik m'n eerdere mening heb herzien en heb besloten om tóch nog een poging te wagen. Samen kunnen we er weer iets leuks van maken, daar ben ik van overtuigd. Zo lang we ervoor zorgen dat negatievelingen en ruziezoekers hier geen platform meer krijgen.

Discussies met (soms ook pittige) meningsverschillen moeten altijd mogelijk blijven, Oriste is immers een 'discussieforum'. We hoeven het uiteraard niet altijd met elkaar eens te zijn. Zolang iedereen zijn/haar mening ventileert met wederzijds begrip, respect en geciviliseerde woordkeuzes er niets aan de hand. Dus zonder beledigingen, persoonlijke aanvallen en scheldpartijen. Gelukkig hebben we als backup een goed hulpmiddel aan boord: de rapporteer-knop.

Beste Griekenland-liefhebbers en Oríste-forumleden, ik wens jullie allemaal supergezellige kerstdagen en een gezond, voorspoedig en sprankelend 2020.
En natuurlijk héél veel lees- en schrijfplezier op ons aller Oríste!

Ger
Quote
#2
Wow , wat fijn Ger !
Hele fijne kerstdagen en een mooi 2020 met een supervriendelijk Gr. Forum.
Quote
#3
Prachtig kerstgeschenk Ger!  zwaaivlag
Quote
#4
GEWELDIG! Mijn favoriete link blijft bestaan!
Wel ben ik toch een beetje ongerust over jou, Ger! 
(Dat je er spijt van ZOU krijgen, of dat je je toch gaat ergeren aan bepaalde mensen of wat ze schrijven ondanks het vele werk dat je doet)
Maar in ieder geval:
Heel erg bedankt dat je dat wilt doen en Prettige dagen gewenst!!
Quote
#5
Wat een prachtig nieuws de dag voor Kerst.


efcharisto   zwaaivlag
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Dat is nog eens goed nieuws Ger! Was toch wel een zuur einde van Oriste geweest en ik ben blij dat alle positieve steun je van mening heeft doen veranderen. Hopelijk kunnen we met zijn allen nog lang van dit leuke forum genieten en vind jij je plezier terug in het beheren er van. Ik wens jou en alle medeleden een heel fijne kerst en een mooi en positief 2020 toe.
Quote
#7
Wat een ontzettend fijn nieuws! dank je wel!!

Ger, ik neem even contact met je op via een pb hoe een donatie te doen.
Quote
#8
Ger wat een geweldig nieuws. Fijne feestdagen
Quote
#9
Dank je wel Ger.
Ik wil iedereen, Ger en zijn vrouw en alle lieve mensen van dit forum fijne kerstdagen en een gezond positief 2020 toewensen.
Quote
#10
Geweldig nieuws Ger, ben blij dat je door gaat met Oriste.
Quote
#11
Wat een goed nieuws net voor de kerst GER ,mooi dat je het door wil zetten,heel goed nieuws ,en ook jij een heel mooie kerst en gezond het nieuwe jaar in
Quote
#12
Wat een geweldig nieuws Ger wens alle leden prettige kerstdagen en een goed en gezond 2020 toe.

Zelf lees ik elke dag het forum ben erg blij met de tips en de recepten.

Groeten van Corrien mijn echte naam
Quote
#13
(24 December 2019, 17:07)Debs schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat is nog eens goed nieuws Ger! Was toch wel een zuur einde van Oriste geweest en ik ben blij dat alle positieve steun je van mening heeft doen veranderen. Hopelijk kunnen we met zijn allen nog lang van dit leuke forum genieten en vind jij je plezier terug in het beheren er van. Ik wens jou en alle medeleden een heel fijne kerst en een mooi en positief 2020 toe.


Ook ik ben blij verrast met het nieuws dat je er mee doorgaat Ger! 
Voor Debs, en voor anderen die een donatie willen doen: Rechtsboven onder de vier kaarsen staat: "Doneren".   ⬆️   Arrow
Quote
#14
Mooi Kerstgeschenk Ger ,bedankt van Johan en Laura
Quote
#15
Prachtig nieuws op kerstavond.
We gaan dus door, met onze gezamenlijke liefde voor Griekenland.
Hopelijk komen de negatievelingen er nu niet meer in.

Speciaal voor jou, beste Ger, maar tegelijk ook voor alle forumleden: van harte een Zalig Kerstfeest gewenst.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#16
Misschien wel HET mooiste kerstcadeau!!!   Wink
Prettige feestdagen en al veel succes gewenst voor komende tijd.
Quote
#17
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wouw......., deze ontbrak nog in de boom!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#18
Ger,
wat een geweldig goed nieuws.
Ik ben heel blij dat Oriste, dé vraagbaak voor veel Griekenland-items, toch blijft bestaan.
Quote
#19
Hartstikke goed nieuws Ger.
Positief het nieuwe jaar in.
Samen staan we sterk!!
Quote
#20
Ευχαριστώ πολύ Ger! Dat vind ik mooi nieuws.
Iedereen fijne feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar
Quote
#21
Mooi nieuws !!
Succes en ik hoop op een mooi 2020!
Quote
#22
Fantastisch nieuws, voor een ieder fijne kerstdagen en een goed nieuwjaar gewenst.
Quote
#23
Prachtig nieuws Ger, mooi kerstcadeau voor alle Griekofielen, super dat je er ondanks alles toch mee doorgaat. Blij dat deze toch wel uiterst complete bron van Griekse info niet verloren gaat. Prettige feestdagen!
Quote
#24
Wat een geweldige verrassing! Ger, heel veel dank voor dit onverwachte kerstgeschenk. Ik wens jou en je naasten een mooi, gezond en inspirerend 2020 toe. Ben blij dat het oude Zuid-Afrikaanse spreekwoord dankzij jouw beslissing ook op Oriste van toepassing is: Alles sal reg kom!
Quote
#25
Inderdaad fantastisch nieuws !
Fijne Kerstdagen voor iedereen en voor Ger in het bijzonder !
Quote
#26
Hoera!!!
Ben ontzettend blij dit te lezen!
Quote
#27
Good gedaon Jong! Danke heej veur! En ein good jaor gewins!
Quote
#28
Dat is idd een prachtig Kerstgeschenk, supergaaf Ger!!
Iedereen, en speciaal Ger in dit geval, fijne Kerstdagen gewenst.

Groetjes, Willem
Quote
#29
Ger, ik zit momenteel met familie in Cochem en vier hier vandaag mijn verjaardag. Een mooier verjaardagskado had je mij niet kunnen geven, dankjewel! Voor jou en je familie fijne kerstdagen en een positief en gezond 2020 gewenst!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#30
Wat fijn!! Erg blij mee Ger.
Voor jou en alle lezers een lichtend kerstfeest en een heel mooi 2020 met Oriste!
Quote
#31
(24 December 2019, 21:30)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, ik zit momenteel met familie in Cochem en vier hier vandaag mijn verjaardag. Een mooier verjaardagskado had je mij niet kunnen geven, dankjewel! Voor jou en je familie fijne kerstdagen en een positief en gezond 2020 gewenst!

Van harte gefeliciteerd Johan, nog een fijne verjaardag! Wink
Quote
#32
Geweldig nieuws.
Dank voor je herziene inzicht.
Ook dank aan allen die hier een bijdrage aan hebben geleverd.
zwaaivlag shit ghost lovegreece
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#33
Fantastisch Ger! Bedankt.
Voor iedereen hele fijne dagen gewenst en een heel goed 2020. *Met* Oriste!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#34
Een mooi lichtpuntje om het jaar mee af te sluiten. Dank je Ger, dank je. Een symbolische proost op het nieuwe jaar en alle jaren die volgen. Yamas Perfektbedankt
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Quote
#35
Wat een geweldig nieuws, Ger.
Enorm bedankt  efcharisto

En ik wens alle goedwillende Oriste-leden: 

Καλά Χριστούγεννα / Fijne Kerstdagen!
Quote
#36
Photo 
Mooi! Dank!

Ga je het wel met extra hulp / versterking doen?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




BertE's signatuur Bert Ernste
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




|
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




|
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




|
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#37
Fantastisch!Bijzonder goed nieuws zo met de kerstdagen!
Bedankt Ger voor je doorzettingsvermogen....het zal vast beloond worden door de leden.
Ik heb inmiddels de gele knop gevonden..
Quote
#38
Wat goed zeg! Op naar een mooi, vreedzaam en goed 2020!
Quote
#39
Beste Ger

Wat fijn om te horen. wij wensen je ieder geval een goed en vrolijk 2020, Leo en Joanna
Lejo's signatuur Oog om oog maakt enkel de hele wereld blind.
An Eye for an Eye Will Make the Whole World Blind
Mahatma Gandhi
Quote
#40
Hoera! Heel erg bedankt Ger, we starten de kerstdagen een stukje feestelijker. En ook dank, alle mede-forumleden die Ger hielpen tot dit besluit te komen, zo veel reacties van mensen die meestal gewoon stilzwijgend genieten van alle moois dat dit forum te bieden heeft. Maar zich nu gelukkig uitspraken, fijn.
Ger, ga nu eerst maar eens lekker van rustige feestdagen genieten, zou ik zeggen.

καλά Χριστούγεννα !! gremo
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oriste nu ook via oriste.nl Ger 5 3.236 20 August 2021, 18:41
Laatste bericht: Ger
Information Oríste-portaal: nieuwe functionaliteiten oriste 11 14.531 31 July 2020, 16:13
Laatste bericht: Ger
  Oriste nu ook voor de tablet oriste 8 6.570 29 July 2012, 20:07
Laatste bericht: janos54

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)