Grieksegids nieuws     
Oriste blijft, óók in het nieuwe jaar!
#41
Dankjewel Ger!  We wensen jou, en ook aan alle forumleden,  hele fijne feestdagen en veel reisgenot in 2020!
Viviane
Quote
#42
Goed nieuws, bedankt Ger. 

Naast wat minder prettige berichten staat er erg veel nuttige info op het forum. 

Prettige feestdagen. 

Cors
Quote
#43
Heel Fijn om te horen Ger!

Dit voelt als een overwinning voor alle positief en constructief ingestelde leden!

Fijne dagen allemaal !!!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#44
Heel goed nieuws!
Ik stoorde mij zo erg aan enkelen hier dat ik me heb laten uitschrijven door Ger.
Inmiddels heeft Ger die uitschrijving, op mijn verzoek, weer ongedaan gemaakt, nadat ik over de positieve veranderingen had vernomen.
Fijn dat het levenswerk van Ger zo blijft bestaan en mooi dat die geweldige hoeveelheid informatie en know how over Griekenland niet verloren gaat.

Allemaal hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2020!
Quote
#45
Fijn JJohn, jou informatie over Karpathos kan ook niet gemist worden.
Quote
#46
(25 December 2019, 17:38)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heel goed nieuws!
Ik stoorde mij zo erg aan enkelen hier dat ik me heb laten uitschrijven door Ger.
Inmiddels heeft Ger die uitschrijving, op mijn verzoek, weer ongedaan gemaakt, nadat ik over de positieve veranderingen had vernomen.
Fijn dat het levenswerk van Ger zo blijft bestaan en mooi dat die geweldige hoeveelheid informatie en know how over Griekenland niet verloren gaat.

Allemaal hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2020!

Welkom terug John Smile
Quote
#47
Ik had de keuze tussen twee grote belangrijke gebeurtenissen voor het mooiste Kerstgeschenk 2019. Na ampele overweging koos ik voor de doorstart van ORISTE. De andere is van wereldpolitieke aard.Dat komt op een later moment hier wel weer eens aan de orde. Voor het moment dus: "The best man won". Ger, ik zal mijn woord gestand doen. Met de verlate gebruikelijke wensen overigens.Zoals altijd al sedert 2009: "From my heart".
Quote
#48
That's the spirit!
Fijn Ger!
Dankjewel!
Quote
#49
(25 December 2019, 17:38)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heel goed nieuws!
Ik stoorde mij zo erg aan enkelen hier dat ik me heb laten uitschrijven door Ger.
Inmiddels heeft Ger die uitschrijving, op mijn verzoek, weer ongedaan gemaakt, nadat ik over de positieve veranderingen had vernomen.
Fijn dat het levenswerk van Ger zo blijft bestaan en mooi dat die geweldige hoeveelheid informatie en know how over Griekenland niet verloren gaat.

Allemaal hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2020!

Wat leuk dat je weer terug bent jjohn!  up
Quote
#50
Goedemorgen, goed nieuws op deze tweede kerstdag alhoewel hier op Kreta niet van toepassing doen het er hier met 1 Ger succes met deze positieve beslissing wij zijn blij en verheugd Rolleyes
Quote
#51
Heel fijn Ger dat je er mee door wilt gaan. Fijne dagen.
Quote
#52
Mooie kerstboodschap Ger!
Quote
#53
Veel dank, Ger, dat je hiermee de hoop weerspiegelt dat de goedwillenden en positieven toch nog de grote meerderheid vormen. Ook ik ga dat gele knopje bovenaan gebruiken, om iets bij te dragen aan deze heuglijke ontwikkeling, toepasselijk tijdens het feest van vrede, licht en vreugde. Als ik verder nog iets kan betekenen, je hebt mijn pb uit het begin van deze akelige crisis.

MENSEN, GOEDWILLENDE GRIEKENLAND-LIEFHEBBERS - GEBRUIK DIE RAPPORTEERKNOP RECHTS ONDERAAN ZODRA HET LIJKT DAT ER WEER IETS UIT DE HAND LOOPT! HELP HIERMEE GER OM DIT FORUM SCHOON TE HOUDEN

Oh ja, en iedereen nog een mooie voortzetting van dit Kerstfeest plus het allerbeste voor 2020. See you in Griekenland!
gremo efcharisto
NederGriek's signatuur zwaaivlag NederGriek Peter
Quote
#54
Na een aantal drukke dagen weer tijd om Oriste te bezoeken en hier het goede nieuws te lezen. Bedankt Ger dat je door gaat.
Nog hele fijne dagen en pas goed op  jezelf!!
Quote
#55
Goede beslissing van Ger: nooit wanhopen, want steeds komt de zon terug!
Quote
#56
Super, wat een goed nieuws Ger?
En natuurlijk hele een mooie tweede kerstdag.
Quote
#57
Hoi Ger,
Wauwww wat een super fijn nieuws! Voor het nieuwe jaar ontzettend veel succes en wijsheid gewenst Ger.
Een Gelukkig, gezond 2020!
Groeten Ostria.
Quote
#58
YESSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoera hoera hoera !!
Quote
#59
Zo, de kalkoen weer binnen.
De kerst haast voorbij.
Maar het goede nieuws over Oriste stemt me wel heeeel erg blij.
Quote
#60
Wat een mooi en welkom bericht Ger, fijn dat je toch doorgaat!
Quote
#61
Heel mooi bericht Ger !
Quote
#62
Ger bedankt dat je blijft we maken er met zijn allen een fijn 2020 van
Quote
#63
Wat een geweldig leuk en moedig besluit Ger.
Je koos voor de meerderheid van lieve, welwillende mensen. Dat is prachtig.
Fijn dat Oriste blijft bestaan.
Zijn de raddraaiers verwijderd? Misschien kun je hulp krijgen van iemand om dit forum te leiden, zodat je niet alles alleen hoeft te doen. En ook om lastige zaken, samen aan te pakken.
Ik wens jou en jouw Oriste een heel erg mooi 2020.
Alle hartelijks van Karen

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#64
Dankjewel voor dit mooie eindejaarsgeschenk! Super Ger! Ik ben blij dat je weer licht aan de oriste-horizon ziet!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#65
Beste Ger, bedankt voor deze positieve reactie! We lezen elkaar dus nog op het forum!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oriste nu ook via oriste.nl Ger 5 3.236 20 August 2021, 18:41
Laatste bericht: Ger
Information Oríste-portaal: nieuwe functionaliteiten oriste 11 14.531 31 July 2020, 16:13
Laatste bericht: Ger
  Oriste nu ook voor de tablet oriste 8 6.570 29 July 2012, 20:07
Laatste bericht: janos54

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)