Oproep Redigeren/vertalen
#2
Tja Ed, dat lijkt mij geen gemakkelijke vraag.Ik voel me echt wel aangesproken en ik zou je graag willen helpen.Maar 100 pagina's( ik neem aan dat je A4tjes bedoelt) technisch engels in 6 weken, durf ik niet aan.Het vertalen van kookgrieks/nederlands naar correct kook/ingrediënten engels is één van de moeilijkere klussen, daar heb je een echte vakman voor nodig. In mijn lange uitgevers- redigeer loopbaan heb ik daar zoveel ongelukken van gezien.Op fouten word je keihard afgerekend.Je hebt hier echt een vakman/vrouw voor nodig, en dan ook nog een liefhebber want- en ik bedoel dit echt niet onaardig -met jouw soort beloning krijg je geen professional.
Mag ik je een suggestie doen? Ga eens naar
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Op het algemene forum en bij de griekse recpten kom ik enkele griek/nederlandse dames tegen, die meertalig zijn en zeer goed thuis in zowel de griekse als andere keukens. Deponeer je vraag ook op die site en probeer 1 van die kooksterren te enthousiasmeren.Je hebt best een heel leuke unieke kook-approach.
Ik hoop je hier of dáár verder te lezen en je succes te volgen.


Quote


Berichten in deze discussie
Oproep Redigeren/vertalen - door eddyhopoulos - 08 November 2010, 09:10
RE: Oproep Redigeren/vertalen - door Aleko - 08 November 2010, 15:02
RE: Oproep Redigeren/vertalen - door Tina K. Noume - 08 November 2010, 16:23
RE: Oproep Redigeren/vertalen - door Aleko - 08 November 2010, 18:16
RE: Oproep Redigeren/vertalen - door Louloudi - 08 November 2010, 22:29
RE: Oproep Redigeren/vertalen - door eddyhopoulos - 09 November 2010, 09:10
RE: Oproep Redigeren/vertalen - door Gast - 09 November 2010, 12:39

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)