Grieksegids nieuws
Plattegrond Thessaloniki
#1
Goedemorgen,

Binnenkort gaan wij weer naar Thessaloniki. Nu ben ik op zoek naar een goede plattegrond van deze stad; gewoon een papieren versie (soortgelijk als in de afbeelding).
Ik weet het: dit is erg ouderwets Big Grin , maar ik vind het nog steeds heerlijk om met een (papieren) kaart in de hand op pad te gaan. Heeft iemand er eentje liggen of heeft iemand tips waar ik deze nog kan krijgen? Heb al een berichtje gestuurd naar het toerismebureau van Thessaloniki, maar krijg helaas geen reactie.
En de kaart die ik had is namelijk niet meer bruikbaar, omdat deze zoveel is gebruikt.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#2
Ik heb een "tourist guide map" van 6 jaar geleden. Twee kleintjes heb ik ook nog gevonden. 
Stuur mij misschien een bericht als je interesse hebt dan stuur ik hem op.
Viviane
Quote
#3
Op Aristotelous heb je een boekwinkels, zij verkopen deze kaarten.
Ongetwijfeld ook in andere boekwinkels.

IANOS Aristotelous
Boekwinkel
Aristotelous 7 · +30 231 027 7004

Copy Center
Boekwinkel
Aristotelous 30 · +30 231 022 6196

ΒΙΒΛΙΟΒΑΡΔΙΑ Vivliovardia
Boekwinkel
Aristotelous 8 · +30 231 022 0415

Veel plezier in thessaloniki

Suc6
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#4
Reisboekenwinkel de Zwerver bied een prima plattegrond aan voor een prima prijs. 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)