The Greek islands with Julia Bradbury
#1
Julia Bradbury is een Britse met een Griekse moeder.

Haar serie "The Greek islands" wordt vanaf vorige vrijdag uitgezonden op ITV. In de serie komen o.a. Kreta, Corfu, Skopelos en Chios aan bod.

Dit is aflevering 1: Kreta

Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik zou het graag willen zien. Maar..... het zal wel aan mij liggen maar wat is ITV?
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#3
Het zoveelste 13 in een dozijn filmpje, ik vond het niks nieuws en die safari man te vaak in beeld.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(14 January 2020, 21:31)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zou het graag willen zien. Maar..... het zal wel aan mij liggen maar wat is ITV?

ITV is een Britse zender.

Arthur schreef:Het zoveelste 13 in een dozijn filmpje, ik vond het niks nieuws en die safari man te vaak in beeld.

Eerlijk gezegd had ik er ook meer van verwacht. En van iemand met een Griekse moeder zou je toch verwachten dat ze ietjes meer Grieks kan.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Ik denk dat ik naar de volgende uitzendingen niet meer ga kijken, kan mij niet echt bekoren.
Viviane.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Greece, the islands metaxa 32 19.106 25 June 2016, 16:07
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)