Een Grieks bankrekening nummer openen als buitenlander
#3
(15 January 2020, 18:05)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het verschilt van bank tot bank. Zogezegd,ze doen maar wat. Alhoewel het een recht is om in Europa invallen landen een rekening te mogen openen valt dat in de praktijk niet altijd mee. Ik had een aantal jaren geledenweinig problemenpaspoort en registratie plus geloof ik huurcontract was genoeg. Wellicht doe je er goed aan om de bank te mailen en te vragen wat er nodig is.
We hadden oa de alpha bank een mail gestuurd , kregen we verwijzing naar de website terug (2keer....) 
Ook gebeld, na door keuze menu te zijn geworsteld en keuze engelssprekende medewerker te hebben gemaakt, werd er na 18 minuten in de wacht opgenomen door een enkelt Griekssprekende voetbal verslaggever....
Mijn Grieks is niet meer je van het en hij sprak geen engels.
Verbreekt hij de verbinding  Big Grin Big Grin dacht zeker dat ik geld kwam halen ipv brengen.
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Een Grieks bankrekening nummer openen als buitenlander - door Psari - 15 January 2020, 18:25

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Als de tafeltjes te dicht staan en een ferry passeert Patrick 13 3.758 14 August 2019, 13:31
Laatste bericht: Vito
  BTW nummer aanvragen jansas 3 2.201 04 March 2017, 00:42
Laatste bericht: Chrisn
  Vraagje openen karafaki ouzo Markos 3 2.553 03 December 2012, 15:00
Laatste bericht: Xander

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 5 gast(en)