wandelroutes
#1
hallo,
ik ga in Mei via Rhodos naar Chalki , Tilos ,Nisyros , Symi en terug naar Rhodos.
wie heeft er van die eilanden wandelroutes voor mij , en dan bedoel ik niet de gewone landkaarten ( die heb ik) maar echte wandelroutes  zoal die van bv "ViewRanger" ?
graag een pb dan worden we het wel eens over hoe en wat.
bedankt alvast
Quote
#2
Hallo Johan,
Ikzelf ken view ranger niet, maar heb je al eens op Wikiloc gekeken? Hierop zijn een aantal wandelingen te vinden van de plekken die jij gaat bezoeken (GPS tracks).
Maar misschien bedoel je juist beschreven wandelingen....
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#3
Angeliki, bedankt voor de link ,er staan veel wandelingen op die site.
in oktober hoop ik weer naar Ano Pedina te gaan , tsipouro stoken met Yiannis en lekker verwend worden door de kookkunst van Rita.
Quote
#4
Misschien treffen we elkaar dan nog..... Smile
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#5
Wij gebruiken eigenlijk al jaren wikiloc en zijn daar heel erg tevreden over, je kan zien of het een rondwandeling is ja of nee en je wordt met precisie naar de start locatie gedirigeerd en dat is fijn... vaak beginnen de geschreven routes met "je start bij een paadje stijl omhoog naast het blauwe huis maar voorbij de kruising"... ehhh ja, je bent mij al kwijt !
Quote
#6
Wandelroutes Rhodos.
Ik heb heel goede ervaring met One Day Walks.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Goede en korte omschrijving.

Je vind een voorbeeld beschrijving op hun site.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Dan kun je kijken of dit bij jou past.

Overzicht van de wandellocaties :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






SUC6
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)