Vanaf 23 juli enkele Griekse artikelen Lidl
#1
In het kader van 'Vakantie in eigen land' heeft Lidl vanaf donderdag 23 juli 2020 enkele Griekse artikelen in de aanbieding:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik wil de Kritharaki / Risoni wel eens proberen.........


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Photo 
Tip
Die Griekse pasta Kritharaki in rijstvormkorrel  is zeker de moeite waard ... Ik gebruik het vooral in de zomer en dan als een koud gerecht. gemixt met zalm of tonijn  er doorheen .Verder uit losse hand wat kappertjes-plakjes olijven-tomaat -ei -eventueel feta erbij...enz... Je eet je vingers erbij op  

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ik wil de pastitsio wel eens proberen. Ik ga het in mijn agenda zetten, want ik kom nooit bij de Lidl.

Je recept klinkt ook makkelijk en goed, Wilma.
Quote
#4
Tik bij snel zoeken eens kritharaki in. Heb je gelijk een aantal gerechten uit mijn kookblog met kritharaki. Bij elke Turkse winkel en grote supermarkt  (de gele en blauwe winkels) te verkrijgen tegenwoordig!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
Je bedoelt de Makro? Daar kom ik niet binnen als gewone ambtenaar zonder nevenactiviteiten  Tongue
Ik kan er net aan goedkoop tanken.
Quote
#6
(20 July 2020, 20:06)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Je bedoelt de Makro? Daar kom ik niet binnen als gewone ambtenaar zonder nevenactiviteiten  Tongue
Ik kan er net aan goedkoop tanken.

De Makro? Neen, supermarkten. Je weet wel, die blauwe uit Zaandam en die gele uit Tilburg  Wink
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#7
O haha, ik dacht dat je letterlijk een geel-blauwe bedoelde en toen kwam ik bij de Makro uit.
Ik zal eens kijken bij Appie.
Quote
#8
Bedankt voor de info!!!
Ga ik ook weer een naar de Lidl.......
Quote
#9
Manestra en honing gekocht.
De honing is heerlijk. Big Grin Big Grin
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#10
Helemaal vergeten ... had het toch niet in mijn agenda gezet. Ik zal zometeen eens kijken.
Quote
#11
(24 July 2020, 22:47)iakovos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Manestra en honing gekocht.
De honing is heerlijk. Big Grin Big Grin

Als je niet te ver van de Duitse grens woont in het zuiden heb ik een tip voor je, de Griekse groothandel in Aken, ELFO, ze verkopen allerlei Griekse en Kretenzer artikelen tegen lage prijzen, bijv. de Kretenzer tijm of pine honing  voor nog geen €10 per kilo.
Of  je koopt in een keer alles wat je nodig hebt, daarbij ook nog even tanken wat ook weer 40 cent per liter scheelt.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
[b]
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[/b]
Dank voor je info, helaas......
Ik woon in het midden des lands.

In Utrecht zit wel Rigakis aan de Amsterdamsestraatweg.
Je hebt ook nog Cleomene Aridjis Import in Overvecht.
Die is een paar jaar geleden overgenomen door een Hollands bedrijf in wijnen.
Met als gevolg; veel Griekse producten zijn er uit gegooid.
Lidl zit bij ons in het dorp, dus lekker gemakkelijk.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#13
Ik was het weer vergeten en uiteindelijk gisteren nog even bij de Lidl langs gereden. Dit had als bijkomend voordeel dat de Retsina en kritharaki al afgeprijsd waren. Big Grin Ik ben ook heel benieuwd naar de Pastitsio. Die is echt Grieks, althans de hele verpakking is Grieks.
Quote
#14
(29 July 2020, 14:04)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik was het weer vergeten en uiteindelijk gisteren nog even bij de Lidl langs gereden. Dit had als bijkomend voordeel dat de Retsina en kritharaki al afgeprijsd waren. Big Grin  Ik ben ook heel benieuwd naar de Pastitsio. Die is echt Grieks, althans de hele verpakking is Grieks.

Mazzelaar! Gebeurt hier nooit. Horeca roomt alle wijn en bier af, op vrijdag al vaak alles op.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#15
Jouw kritharaki recepten zijn niet meer zichtbaar, Johan. Jammer!
Quote
#16
(29 July 2020, 14:20)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jouw kritharaki recepten zijn niet meer zichtbaar, Johan. Jammer!

Ze zijn er allemaal nog hoor Vito, ik heb ze een tijdje geleden allemaal op de Oríste-server gezet om te voorkomen dat ze via het inmiddels opgedoekte Tinypic zouden verdwijnen.

Misschien was er even een dip op de server of bij de internetverbinding, dat komt wel eens voor........
Quote
#17
Voor de grensgebieden naar D: Griekse week bij de Duitse Lidl - vanaf donderdag 20 mei.
O.a. verscheidene olijfoliesoorten.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse dagen lidl.de 3-11-2022 Rousanou 2 1.718 07 July 2023, 20:05
Laatste bericht: Ger
  Vanaf 14 juli 2022 'Griekse week' bij Lidl-NL & Lidl België Ger 5 1.851 07 July 2022, 20:04
Laatste bericht: Patrick
  Griekse week bij Lidl vanaf aanstaande donderdag Ger 23 7.813 09 May 2021, 10:05
Laatste bericht: messara
  Weer een Griekse week bij Lidl Nederland Ger 64 28.214 15 August 2019, 16:15
Laatste bericht: Arthur
  Vanaf 15 febuari 2018: Griekse week bij Lidl Ger 40 16.253 31 January 2019, 16:52
Laatste bericht: charon99
  Griekse week Lidl België. JohanV 0 3.544 13 August 2018, 18:48
Laatste bericht: JohanV

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)