Aanbieding van Eligas appartementen
#1
Naar aanleiding van de banner voor deze rubriek, die tot gister door Ger bovenaan de pagina was geplaatst, heb ik contact gezocht met de eigenaars van de kleinschalige accommodatie waar ik al bijna 20 jaar tijdens mijn vakanties verblijf. (In het midden van N-Kreta ligt Georgioupolis aan een ± 12 km lang en vrijwel overal breed zandstrand.)

In overleg is besloten dat ik via deze weg Oríste! lezer(essen) voor de maand mei van dit jaar een korting mag aanbieden van 10% op elke overnachting die wordt geboekt.
Dit onder voorwaarde dat in de onderwerpregel bij een reserveringsverzoek het woord Oríste! wordt geplaatst.

Heel veel meer info over Eligas, zo heet de accommodatie, het dorp Georgioupolis, de directe omgeving ervan en wat er zich zoal afspeelt in m.n. de authentieke kern van het dorp is te vinden op de website van Eligas en via hun Facebooksite.
De straat waarin Eligas ligt wordt volledig bevolkt door Grieken die geboren en getogen zijn in die straat of in het dorp. Zij houden op verschillende manieren de Griekse tradities in ere die vooral op m.n. de Facebooksite zijn te zien.

In de loop der jaren is het dorp natuurlijk uitgebreid. Ondanks dat en ondanks dat Eligas op ± 150 m. van zowel het dorpsplein-, de haven- en het dicht bijzijnde strand ligt, vind je er rust! De weinige dansgelegenheden die er zijn liggen ver buiten de dorpskern.

De website vind je
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, of helemaal links in de quoteregel door op het woord Website te klikken. De facebooksite vind je
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Waar zie je dit tafereel nog? Gekapt worden op straat?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Speciale aanbieding voor Oríste leden! Buurman 0 3.695 27 February 2016, 18:34
Laatste bericht: Buurman
  Een droom op Lefkada: appartementen Oneiro Angeliki 0 2.752 24 January 2014, 17:57
Laatste bericht: Angeliki
  AANBIEDING forumbezoekers martin 3 2.856 22 January 2011, 12:05
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)