Even voorstellen: Greece67
#1
Hallo allemaal, ik ben Anoushka, 43 en getrouwd. Eens ben ik gewaarschuwd: als je éénmaal in Griekenland bent geweest....... en ja hoor besmet met het Griekofiel-virus. Ik heb het en het is niet meer te genezen;) In 1993 is het begonnen op Rhodos. En in de loop der jaren hebben wij (ja ook mijn echtgenoot is goed besmet) diverse plaatsen bezocht in het mooie Griekenland zoals; Rhodos(2x), Kos, Zakynthos, Kreta, Paros, Naxos en Santorini, een mooie rondreis Athene(2x)/Peleponnesos met Aegina, Samos, Parga (2x) en Pilion. Wel eens uitstapjes gemaakt naar het Caribisch gebied, Indonesie maar als ik niet naar Griekenland kan dan heb ik last van heimwee! We hebben al wel wat gezien maar zijn nog lang niet uitgekeken op het mooie Griekenland. Heb ook 4 jaar een cursus Nieuw Grieks gedaan en mijn man gaat nu voor het tweede jaar naar les. Ook de Griekse muziek speelt een grote rol, en ben een grote fan van o.a. Peggy Zina. Sinds een jaar heb ik een spiegelreflexcamera en heb ik ook een cursus fotografie gedaan en vind het dus leuk om mooie plaatjes te schieten in Griekenland. We zijn al weer aan het kijken voor onze vakantie van 2011 en dan zal het Lesbos worden.
Quote
#2
Heerlijk, zo'n enthousiast verhaal! Welkom op dit forum (al zal Ger, de beheerder dit ook zeker nog wel doen).

Ook bij mij is de liefde begonnen op Rhodos...Rolleyes
Verder ongeveer alle regio's gezien die je noemt, grappig, behalve Zakinthos. Wat een heerlijk land toch hè? Ben ook wel kritisch hoor, bijvoorbeeld houding t.o.v. milieu, t.o.v. immigranten, t.o.v. overheid, is toch niet echt constructief te noemen. Verbetering blijft mogelijk!
Quote
#3
Welkom !
op Lesbos heeft Ross Holidays huize Pinelpoi in Molivos. Absotuut top uitzicht. We zijn er al 2 keer (en meerdere keren in andere accomodaties) geweest. Wij vonden het dus fantastisch.
Wellicht tot ziens.....
Yi
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#4
Dag Anoushka, welkom bij de club van Griekofielen ;)
Leuk dat je ons gevonden hebt. Met jouw "staat van dienst" hoor je toch bij de ervaringsdeskundigen lijkt me. Een aantal van jouw bestemmingen hebben wij ook al aangedaan en Lesbos staat ook op ons verlanglijstje voor komend jaar, samen met de Pelops. Misschien dat we hier de komende tijd nog leuke tips over Lesbos tegenkomen.

Veel plezier hier op 't forum up

Ger
Quote
#5
welkom hier animated flag
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#6
Wat een toeval hier! Ook ik (en mijn man) heb het virus op Rhodos opgelopen.
Veel plezier op dit leuke forum Anoushka.
Quote
#7
Dank je wel! Zal zeker proberen mijn bijdrage te leveren aan dit forum. Ik hoop natuurlijk ook dat ik leuke tips tegen ga komen. Ik kon niet wachten dus ik heb vanavond onze vakantie 2011 maar alvast geboekt. greeksmiley2 Het wordt Petra, Lesbos. Ik heb er veel zin in, maar nog even geduld tot eind mei. Eerst nog even de winter doorworstelen.koud
Leuk om te lezen dat bij een aantal Rhodos ook het begin is van het Griekofielenvirus.
groetjes Anoushka
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)