thuis-blijven-troost-cursussen-Grieks-online
#1
Thuis - blijven - troost - Grieks - cursussen - online

Ik ga 2 cursussen geven op Facebook
Challenge Grieks lezen en uitspreken: 27 maart - 5 april
Challenge VakantieGrieks: 5-11 april

Het is voorjaar en het verlangen naar Griekenland is groot. Voor velen gaat de vakantie naar Griekenland nu niet door. Dat is ontzettend jammer!
Het is evenwel geen afstel maar uitstel. Er is weer een kans later in het seizoen. Griekenland blijft in je hart en wanneer dan ook, kun jij weer naar je geliefde Griekenland.
Misschien vind je troost in het leren van de taal.
Ik kreeg veel mails van Griekofielen, die me vroegen om nu een cursus te geven, omdat ze nu veel tijd hebben.En dat idee honoreer ik graag.

Bij mij zijn ook al mijn trainingen, workshops en coachings afgezegd voor onbepaalde tijd. Dus ik ga heel graag online Grieks geven met voor beide cursussen € 10,- korting.
I.p.v. € 49,- investeer je nu voor de cursussen nu € 39,- als thuis-blijven-troost.

Voor Grieks lezen en uitspreken kun je nu al inschrijven en voor VakantieGrieks zal ik de aankondiging en inschrijving morgen in orde maken.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volledige basiscursus Grieks online Karidiès 5 3.181 25 August 2018, 14:54
Laatste bericht: Karidiès
  Leer Grieks lezen van 1-10 september, online Karidiès 0 2.149 16 August 2017, 15:47
Laatste bericht: Karidiès
  Cursussen Nieuwgrieks petra mens-omtzigt 0 1.631 07 July 2017, 14:57
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
Wink Nieuwe cursussen Grieks najaar 2016! Grecophile 2 2.591 23 August 2016, 10:07
Laatste bericht: Brandaki
  Cursussen Grieks in Kalives (Kreta) Xander 1 2.252 28 October 2013, 20:34
Laatste bericht: Barbaraki
  Wikibooks - Grieks online Koukla 12 9.612 06 April 2011, 18:53
Laatste bericht: Mieke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)