even voorstellen
#1
In het verleden was het wel zo dat nieuwe leden zich even voor stelden ,en wat voor band ze hadden
met Griekenland ,helaas is dat gebruik helemaal komen te vervallen,misschien  is het mogelijk daar weer
eens wat aandacht aan te besteden
Quote
#2
(11 April 2020, 19:07)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In het verleden was het wel zo dat nieuwe leden zich even voor stelden ,en wat voor band ze hadden
met Griekenland ,helaas is dat gebruik helemaal komen te vervallen,misschien  is het mogelijk daar weer
eens wat aandacht aan te besteden
duimpie
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
(11 April 2020, 19:09)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(11 April 2020, 19:07)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In het verleden was het wel zo dat nieuwe leden zich even voor stelden ,en wat voor band ze hadden
met Griekenland ,helaas is dat gebruik helemaal komen te vervallen,misschien  is het mogelijk daar weer
eens wat aandacht aan te besteden
duimpie
Ik lees al even mee op dit forum u moet ook weer niet overdrijven beste man in heel 2019 waren er geloof 8 dit jaar 0 en in 2018 was de eerste in Juli als ik goed gekeken heb die zich hebben voorgesteld en daarna zelden of nooit meer online zijn geweesrt, wat me wel opvalt is dat, dat net zoals op vele van dit soort forums er een handjevol bijdehandte mannekes het heel graag voor het zeggen willen hebben en geen tegenspraak dulden want dan beginnen ze te mauwen ha ha.
Quote
#4
Ηst lijkt of Kees is opgestaan.?
Quote
#5
Photo 
(11 April 2020, 19:07)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In het verleden was het wel zo dat nieuwe leden zich even voor stelden ,en wat voor band ze hadden
met Griekenland ,helaas is dat gebruik helemaal komen te vervallen,misschien  is het mogelijk daar weer
eens wat aandacht aan te besteden
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





.....tijd ?????
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
(11 April 2020, 20:24)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ηst lijkt of Kees is opgestaan.?
Ik heb een paar reactie s van dit nieuwe lid gelezen en die gedachten was bij mij ook al opgekomen maar ik hoop dat ik er naast zit .
Quote
#7
(11 April 2020, 19:07)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In het verleden was het wel zo dat nieuwe leden zich even voor stelden ,en wat voor band ze hadden
met Griekenland ,helaas is dat gebruik helemaal komen te vervallen,misschien  is het mogelijk daar weer
eens wat aandacht aan te besteden
Prima idee Metaxa, moet zeker voor niemand een verplichting zijn, maar ik vind zulke verhalen ook altijd leuk om te lezen.
En volgens mij heb je gelijk, werd er een tijd meer "voorgesteld" dan t laatste half jaar of zo.
Zit trouwens nog even te kijken met die zoekknop, kan mn eigen voorstel stukje niet eens terug vinden, lijkt me sterk dat ik dat niet gedaan heb.
Waarschijnlijk toen onder ander "kopje"
Quote
#8
(11 April 2020, 21:46)Lex Sengers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(11 April 2020, 20:24)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ηst lijkt of Kees is opgestaan.?
Ik heb een paar reactie s van dit nieuwe lid gelezen en die gedachten was bij mij ook al opgekomen maar ik hoop dat ik er naast zit .
Ik vrees van niet!  Big Grin
Quote
#9
Bij deze dan, ik ben Elphida 26 jaar dochter van een Griekse vader en een Nederlandse moeder.
Vanaf mijn kinderjaren ging ik al met mijn ouders naar Griekenland met vakantie en de laatste jaren alleen of met een goede vriendin.
Ik ben al op de volgende eilanden met vakantie geweest, Rhodos meerdere malen Kos, Zakynthos, Symi, Samos meerdere malen, Lesbos meerdere malen Chios, patmos, Kefalonia, Kreta.
Van deze eilanden zijn voor mij Lesbos en Samos mijn meest favoriete en Kos mijn minst favoriete eilanden.
Ik heb Meteora en Naxos nog op mijn wensenlijst staan.
Quote
#10
Welkom Elpida,  leuk om jouw verhaal te lezen. Ik heb zelf een gr/nl dochter van 26 en een van 23. Maar onze kinderen zijn opgegroeid  in Griekenland. Oudste is 3 jaar geleden na dr studie naar nl vertrokken om te werken.
Spreek je Grieks?
Aan jouw 'favoriete' lijstje wat eilanden betreft te zien is Kos te toeristisch voor jou. Ik woon er, kan me er wel iets bij voorstellen.

Veel plezier op dit forum.

(12 April 2020, 05:08)Elphida schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij deze dan, ik ben Elphida 26 jaar dochter van een Griekse vader en een Nederlandse moeder.
Vanaf mijn kinderjaren ging ik al met mijn ouders naar Griekenland met vakantie en de laatste jaren alleen of met een goede vriendin.
Ik ben al op de volgende eilanden met vakantie geweest, Rhodos meerdere malen Kos, Zakynthos, Symi, Samos meerdere malen, Lesbos meerdere malen Chios, patmos, Kefalonia, Kreta.
Van deze eilanden zijn voor mij Lesbos en Samos mijn meest favoriete en Kos mijn minst favoriete eilanden.
Ik heb Meteora en Naxos nog op mijn wensenlijst staan.
Quote
#11
welkom Elpida op dit mooie forum
Quote
#12
Elphida [ mooie naam trouwens ] leuk dat je jezelf even voorstelt  ,zo te zien al heel wat eilanden bezocht
en wat je  wenslijstje betreft ,de Meteora kloosters  die moet toch iedere Griekenliefhebber toch minstens
1 keer in zijn leven bezocht hebben ,en Naxos  daar komen we al jaren ,als alles meezit voor de veertiende keer
 dit jaar , de mooiste stranden leuke bergdorpjes en  een levendig hoofdstadje ,en een ideaal eiland voor
eilandhoppen ,veel plezier hier op Oriste gewenst van ons
Quote
#13
Het is uiteraard niet verplicht om jezelf voor te stellen, maar extra leuk is het natuurlijk wél Wink 

Voor degenen die het leuk vinden is er nog een andere functie: Je eigen 'Griekenland-CV'. Daarin kan je onder meer:

[Afbeelding: arrow.gif] Een profielfoto toevoegen
Dat kan een foto van jezelf zijn maar ook een foto van je favoriete plekje (of een combinatie ervan), kortom, iets dat bij jou past.
Een profielfoto toevoegen?
Ga naar je gebruikersconfiguratiescherm (kortweg GebruikersCs); die vind je bovenaan de pagina achter 'welkom xxxx, je laatste bezoek was.........
In de linker kolom, vakje 'uw profiel', klik op 'profielfoto wijzigen', de rest wijst zich vanzelf (plaats de foto aub niet te groot).
Je kunt een profielfoto naderhand altijd nog wijzigen of zelfs weer verwijderen.
Een profielfoto staat alleen in je profiel, niet te verwarren dus met de avatar, die staat alleen bij je berichten onder je naam.

[Afbeelding: arrow.gif] Biografie / Mijn 'Griekenland-CV'
In deze kolom kan je kort iets over jezelf schrijven. Bijvoorbeeld sinds wanneer je naar Griekenland gaat / waarom je naar Griekenland gaat / waar je al bent geweest / wat staat er nog op je verlanglijstje / wat je favoriete stekje aldaar is enz.
Tekst toevoegen:
Ga naar je gebruikersconfiguratiescherm (kortweg gebruikersCs); die vind je bovenaan de pagina achter 'welkom xxxx, je laatste bezoek was.........
In de linker kolom, vakje 'uw profiel', klik op 'profiel bewerken', onderaan 'Biografie / Mijn Griekenland-CV'.
Je kunt de tekst naderhand altijd nog wijzigen of weer verwijderen.

[Afbeelding: arrow.gif] Mijn favoriete plekje(s)
Hier kan je invullen wat jouw favoriete plekjes in Griekenland zijn.
[Afbeelding: arrow.gif] Mijn 'nog te doen' lijstje
Hier kan je invullen welke bestemmingen nog op je verlanglijstje staan.

Al deze extraatjes verschijnen dan als iemand op je forumnaam klikt; klik om een idee te krijgen maar eens op mijn naam hier linksboven in dit bericht.
Nogmaals, niets moet maar alles (nou ja alles, wél veel) mag Smile

Zie ook originele topic:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)