Metselaar op Kreta
#1
Hallo allemaal,

Als er iemand is op Kreta die nog op zoek naar een professionele ervaren metselaar, laat het mij weten! Ik heb een zeer goede vriend, die al 10 jaar met veel succes projecten levert. Hij staat zeer goed bekend in de regio Iraklion. Hij kan wat je maar wilt, stenen huizen, kerken, muren, vloeren, straatjes, barbeques etc. Ik heb foto´s van zijn werk.
Het liefst dus in de regio Heraklion, waar hij ook woont.

Alvast bedankt!

Maria.
Quote
#2
Exclamation 
Nogmaals dit bericht onder de aandacht :)
Reageer als je interesse hebt!!!
Quote
#3
[Afbeelding: 2rhl6c5.jpg][Afbeelding: htu2jm.jpg][Afbeelding: 2aka7vp.jpg][Afbeelding: 142tu9t.jpg]

Hier wat foto's van zijn werk.
Quote
#4
Mijn man is ook metselaar maar dan hier in nederland,en het is hier ook heel moeilijk om werk te krijgen en te houden als zelfstandige,doordat er geen woningen meer gebouwd/verkocht worden
Ik hou m,n hart vast voor de komende jaren,ik ken er vele die al failliet zijn
Quote
#5
(28 April 2012, 18:16)hennie2 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mijn man is ook metselaar maar dan hier in nederland,en het is hier ook heel moeilijk om werk te krijgen en te houden als zelfstandige,doordat er geen woningen meer gebouwd/verkocht worden
Ik hou m,n hart vast voor de komende jaren,ik ken er vele die al failliet zijn

Ja het is een lastige sector, heel jammer.
In Griekenland is ook heel lastig, je moet geluk hebben dat je net een project kan vinden, waar je even zoet mee bent.
4 jaar geleden gingen de zaken geweldig op Kreta, de Grieken bouwen veel huizen zelf.
Ik probeer op allerlei fora (ook engelse) toch reclame te maken, misschien komt er iets uit.
Quote
#6
Ik wens je veel succes en ook voor je vriend en hoop dat ie snel wat werk zal vinden
groetjes hennie
Quote
#7
Is er nog iemand geinteresseerd of ken je iemand die interesse heeft?
Laat het me weten!

Efxaristo :)
Quote
#8
Nogmaals dit bericht onder de aandacht!

Heb je interesse of wil je meer info/foto´s, laat het me weten!
Bedankt!

Maria
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)