Grieksegids nieuws
Weer een Griekenland liefhebber erbij
#1
Lieve mensen,

Al geruime tijd lees ik met jullie mee: eerst maandelijks, toen wekelijks en nu bijna dagelijks  Wink . Ik heb mij nu eindelijk eens geregistreerd en stel me graag aan jullie voor.

54 jaar...... een schat van een man, twee lieve dochters en twee heerlijke kleinkinderen.

Sinds mijn 22e verliefd op Griekenland na mijn 1e bezoek aan Elounda op Kreta. Tegen mensen die nog nooit naar Griekenland zijn geweest zeg ik meestal: Griekenland is niet het mooiste land wat ik ooit heb gezien maar als je er eenmaal een keer geweest bent ben je verkocht. In de 32 jaar dat ik nu in Griekenland kom heb ik zoveel lieve mensen ontmoet en hartverwarmende dingen mee gemaakt. Mijn man en ik noemen Griekenland dan ook ons tweede vaderland. 

De hartelijke groeten van Marja
Quote
#2
Dag Marja (Marpau),
Van harte welkom op dit forum, of - zoals ik het dikwijls zeg - in dit gezellig Grieks kafeneion.

Meer dan ooit is dit forum een leuke verzamelplaats voor eenieder die Griekenland genegen is. Of het nu om nederlandstaligen gaat die permanent in Griekenland wonen/verblijven, of om vakantiegangers die jaarlijks naar een Griekse bestemming gaan.
Meer dan ooit, zeg ik, want in deze speciale periode zullen we het helaas een tijdje moeten doen zonder reizen naar die heerlijke Griekse plaatsjes.
Intussen is het goed om de bekommernissen, verzuchtingen en ervaringen van deze grote familie te kunnen lezen... en er ook jouw eigen bevindingen aan toe te kunnen voegen.

En blijkbaar ga je al iets langer dan ik naar Griekenland... bij mij is het 27 à 28 keer... maar ik ben de tel wat kwijt.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#3
[Afbeelding: welkom.png]

Welkom in ons gezellige en informatieve kafeneion Marja. En leuk dat je je even voorstelde.
Héél veel lees- en schrijfplezier hier op Oríste! Smile
Quote
#4
Welkom en veel plezier hier
Quote
#5
Leuk Marja welkom!
Quote
#6
efcharisto poli ?

(02 May 2020, 14:31)Marpau schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




efcharisto poli  Wink
Quote
#7
Welkom vlaggetje.gif
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
Marpau ,welkom op deze mooie site
Quote
#9
Welkom op dit mooie forum als nieuw  Lid en tevens ook gelijk Donateur goedgedaan
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Heart Weer een Griekenlandliefhebber erbij Μαθαίνω Ελληνικά 17 4.361 01 June 2020, 14:21
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)