Even voorstellen: Aniet
#1
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en me net maar even geregistreerd. Kom al 30 jaar in Griekenland, waarvan de laatste jaren op Lesvos. Verder al een aantal jaren Griekse les en hou ook erg van de Griekse muziek en de Griekse keuken. Hou eigenlijk van (bijna) alles wat met Griekenland te maken heeft Rolleyes
Quote
#2
Ik ben ook nieuw op het forum. En heb net vanavond onze vakantie voor 2011 geboekt naar Lesbos. Wij gaan eind mei naar Petra. Voor mij de eerste keer naar dit eiland.

groetjes Anoushka
Quote
#3
Hoi ik lees ook al een tijdje mee, kom zo al 25 jaar in Griekenland en ben ook verslaafd, zowel
aan het eten als aan griekse muziek. Vooral de niet te toeristische plekken zijn favoriet.
Volgend jaar gaan we na 10 jaar Afissos Pilion weer eens opzoeken kijken of er veel veranderd is.

groeten van Corrien
Quote
#4
Aniet, Anoushka en Corrien:

[Afbeelding: ki.jpg] op dit forum.

@Nemea (Corrien): Ik denk dat je na 10 jaar even zult schrikken van Affissos. Het is, vooral de laatste jaren, flink op de schop genomen. Bovendien is er veel bijgebouwd, vooral in het dorpje zelf. Ik hoorde van de hostess dat er alleen al dit jaar 12 woningen in aanbouw waren. Wij zaten in huize Sofia dat tegen de berg aan ligt. Van daar uit konden we de werkzaamheden goed zien (en helaas ook horen). Op vrijwel alle lege stukjes grond waren werkzaamheden te zien.
Het "Platanos"-pleintje is werkelijk schitterend en beregezellig geworden.

[Afbeelding: 15z4jk9.jpg]

Al met al wil ik zeker nog eens terug naar Pilion maar dan heeft Kala Nera (waar we in 2007 ook al eens vertoefden) duidelijk onze voorkeur.

Ger

Quote
#5
(16 November 2010, 20:18)nemea schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi ik lees ook al een tijdje mee, kom zo al 25 jaar in Griekenland en ben ook verslaafd, zowel
aan het eten als aan griekse muziek. Vooral de niet te toeristische plekken zijn favoriet.
Volgend jaar gaan we na 10 jaar Afissos Pilion weer eens opzoeken kijken of er veel veranderd is.

groeten van Corrien

Hey Corrien,
Als jij de Corrien bent die ik daar ontmoet heb, dan is het al langer dan 10 jaar ;) Het was in 1999. Wat leuk dat je weer teruggaat. Laat nog eens weten hoe het veranderd is.

Groeten,
Tanja
Quote
#6
Hey Tanja,

Ik ben de Corrien van 11 jaar geleden, natuurlijk laat ik je weten wat er allemaal veranderd is,
volgens mij was het ook het eerste jaar dat Transavia op Volos landde. Zal dan nu niet zo
moeilijk zijn om een scooter of auto te huren. Je hebt ons toen ook leuke tips gegeven en zijn
daarna naar Thassos en Koroni geweest. Zijn ook van plan om een paar dagen richting Meteora
te gaan maar nu met de auto.

Groeten,
Corrien
Quote
#7
(15 November 2010, 22:22)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben ook nieuw op het forum. En heb net vanavond onze vakantie voor 2011 geboekt naar Lesbos. Wij gaan eind mei naar Petra. Voor mij de eerste keer naar dit eiland.

groetjes Anoushka

Leuk! Kom zelf iedere zomer 6 of 7 weken in Petra. Hoop dat je het net zo fijn zult vinden. In welke acco zit je?
Quote
#8
Hoi Aniet, wij zitten in hotel Panorama. Ken je dit? Heb je nog leuke tips voor Petra en/of Lesbos?

groetjes Anoushka
Quote
#9
(17 November 2010, 20:58)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi Aniet, wij zitten in hotel Panorama. Ken je dit? Heb je nog leuke tips voor Petra en/of Lesbos?

groetjes Anoushka


Ik maakte ooit voor vrienden van mij een A4tje over Lesvos, wil ik je wel mailen. Misschien dat je je e-mailadres via een persoonlijk berichtje even naar me kan mailen. Panorama ligt aan het begin van het dorp als je vanuit Molyvos denkt, beetje hoger vandaar ook de naam Wink. Naar het centrum is denk ik een kwartiertje lopen. Strand 5 minuten. Als je dingen wilt weten gewoon vragen hoor, weet niet alles maar wel veel.
Quote
#10
welkom hier greeksmiley2
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)