Agiofarangou
#1
Ik ben al aan het plannen voor volgend jaar januari.
In de hoop dat we dan terug naar Kreta mogen gaan   Smile 
Ik wil het strand van agiofarangou gaan bezoeken maar ik ben niet de grootste wandelaar.
Hoe ver kan ik met een personenwagen, geen 4x4, geraken ?
Dank bij voorbaat
Quote
#2
(10 May 2020, 16:04)kretalover schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben al aan het plannen voor volgend jaar januari.
In de hoop dat we dan terug naar Kreta mogen gaan   Smile 
Ik wil het strand van agiofarangou gaan bezoeken maar ik ben niet de grootste wandelaar.
Hoe ver kan ik met een personenwagen, geen 4x4, geraken ?
Dank bij voorbaat
Tot aan de parking bij het begin van de kloof, de rest moet je toch echt te voet doen en dan ook nog eens terug, dat is 2 keer anderhalve kilometer.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Bedankt Arthur,
Het is niet dat we niet kunnen wandelen, die 3 km zullen wel lukken
Quote
#4
(10 May 2020, 16:29)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 May 2020, 16:04)kretalover schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben al aan het plannen voor volgend jaar januari.
In de hoop dat we dan terug naar Kreta mogen gaan   Smile 
Ik wil het strand van agiofarangou gaan bezoeken maar ik ben niet de grootste wandelaar.
Hoe ver kan ik met een personenwagen, geen 4x4, geraken ?
Dank bij voorbaat
Tot aan de parking bij het begin van de kloof, de rest moet je toch echt te voet doen en dan ook nog eens terug, dat is 2 keer anderhalve kilometer.

Is dat alleen wandelen of is het ook klauteren etc.. hoe lastig is dat stuk kloof?
Quote
#5
Je hoeft niks te klauteren, het is net een wandelpad, ik weet alleen niet hoe die in het voorjaar eruitziet als het veel heeft geregend.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)