Grieksegids nieuws     
Groene asperges met feta
#1
Ze zijn er gelukkig weer en sinds deze week ook weer voor een redelijke prijs, asperges!
Wij hebben drie favoriete manieren om asperges te bereiden. Natuurlijk de traditionele wijze van witte asperges met hollandaisesaus, ei en ham. Zekers ook de witte asperges op Griekse wijze die ik al eens gepost heb, zie de link:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De derde wijze is met groene asperges, natuurlijk geschikt om lekker te wokken, maar ook op Griekse wijze, uit de oven met feta, niet te versmaden! Zie ze al weer liggen voor € 1,99 per pond, dus smullen maar! Lekker met een droge witte Griekse wijn er bij, bv een Kleoni  Tongue

Kali Orexi!

JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#2
Vanavond dit gerecht gemaakt. We hebben met zijn allen genoten.
Het was heerlijk. Denk niet dat ik groene asperges ooit nog eens op een andere manier bereid. Dank voor het delen.
Quote
#3
Van de week maken, ik zag dat we naarmate de week vordert, Griekse temperaturen krijgen in Nederland. Dat komt dan mooi uit. Mythos erbij en smullen maar.
Dank voor je recept, groetjes,

Willem
Quote
#4
(16 May 2020, 22:32)Andrebeek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vanavond dit gerecht gemaakt. We hebben met zijn allen genoten.
Het was heerlijk. Denk niet dat ik groene asperges ooit nog eens op een andere manier bereid. Dank voor het delen.

Jullie bedankt voor je compliment!

(17 May 2020, 21:02)WillemP schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Van de week maken, ik zag dat we naarmate de week vordert, Griekse temperaturen krijgen in Nederland. Dat komt dan mooi uit. Mythos erbij en smullen maar.
Dank voor je recept, groetjes,

Willem
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Asperges op Griekse wijze JohanV 9 5.744 10 October 2021, 20:47
Laatste bericht: Wilma
  5 Jaar De Griekse keuken thuis - Aubergines met feta uit de oven. JohanV 4 2.338 11 January 2021, 10:22
Laatste bericht: Goedas
  Courgette-omelet met yoghurt en feta JohanV 6 1.963 03 October 2019, 00:00
Laatste bericht: JohanV
  Gegratineerde bloemkool met tomatensaus en feta JohanV 6 2.207 11 May 2019, 22:01
Laatste bericht: Els DR
  Feta Truffels JohanV 1 1.455 25 August 2018, 15:42
Laatste bericht: Andrebeek
  Feta - knoflookdip JohanV 0 1.299 15 March 2018, 15:58
Laatste bericht: JohanV
  Kalkoenfilet met feta JohanV 7 3.053 24 December 2017, 15:27
Laatste bericht: JohanV
  Feta sto Fourno JohanV 7 4.200 05 September 2016, 14:48
Laatste bericht: JohanV

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)