Ger Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag!
#1
Photo 
Ger Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag!

,,Ger geneet va diene verjoardag oet zonnig  ,,Heemskerk,, nog veul gezonge jaren vier dich en din vruike,, Wink


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Χρόνια πολλά Ger !
Quote
#3
volgens vorige berichten ben je vandaag jarig Ger...

van harte gefeliciteerd...

robienne
Quote
#4
Ger, van harte en een gezellige dag gewenst,

Fanny
Quote
#5
Van harte gefeliciteerd Ger! Het lijkt alsof de jaren steeds sneller gaan!  Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#6
Happy you-day , geniet van je dag
Quote
#7
Ger, van harte gefeliciteerd en veel gezondheid gewenst !
Een fijne dag, je hebt in ieder geval prachtig weer. Op naar mooie reizen in Griekenland.
Quote
#8
Gefeliciteerd Ger!
Quote
#9
Χρόνια πολλά Γερ!
Quote
#10
Ger,van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Een mooie gewenst en genieten jullie er van!
Quote
#11
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ger.  applaus
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
Ger van Harte gefeliciteerd.
Quote
#13
Gelukkige verjaardag Ger!!!
Quote
#14
Van harte Gefeliciteerd
Quote
#15
Een gelukkige verjaardag Ger! Maak er alvast een prachtige dag van!
sirtaki
Quote
#16
Gefeliciteerd met je verjaardag Ger, maak er een mooie dag van!
Quote
#17
Gefeliciteerd Ger. weer een jaar wijzer.

Cors
Quote
#18
Proficiat, Ger. Ik hoop dat je nog vele jaren in gezondheid mag genieten van je pensionadoschap en met plezier de Oriste website kan beheren.
Quote
#19
Ger van harte gefeliciteerd fijne dag toegewenst ??
Quote
#20
Ook van mij de beste wensen en een fijne verjaardag !
Quote
#21
Ger, blijkbaar ben je vandaag het feestvarken. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een mooie en gezellige dag toe gewenst met de familie, en geniet ervan.
Quote
#22
Beste forumleden,

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor alle leuke reacties met betrekking tot mijn verjaardag gisteren.
Mede hierdoor heb ik gisteren een leuke en gezellige verjaardag gevierd met als afsluiter een heerlijk Grieks etentje bij onze favoriete plaatselijke Griek.
Op zo'n manier is het helemaal niet erg om weer een jaartje ouder te worden, toch?

Dus lieve forumleden, voor jullie allemaal: Super bedankt voor alle felicitaties en goede wensen!

efcharisto
Quote
#23
Goede morgen Ger

Beter wat later dan nooit  Huh maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.. Big Grin
Dat je nog lang onder ons mag blijven en het forum in leven houdt, daar hebben wij allemaal plezier aan.
Groetjes Dik
Quote
#24
Ger alsnog mijn beste wensen!
Quote
#25
En ook van mij nog late, maar niet minder gemeende, felicitaties!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#26
Ook aan de late kant, maar als nog van harte gefeliciteerd met weer een jaar erbij!!
Quote
#27
Best Ger,

Wegens druk bezet wat laat gemerkt dat je onlangs jarig was, nog vele jaren in goede gezondheid toegewenst.
Verder ontzettend bedankt, voor je jarenlange inzet om dit leuke forum mogelijk te maken.
Om dit te ondersteunen net mijn jaarlijkse donatie gedaan, en wil ik eenieder oproepen dit ook te doen.
zodat we met jou steun allen onze ervaringen verder kunnen blijven delen.

Bedankt,

Cretenzer
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ger van Harte Japio 22 4.549 16 June 2022, 15:39
Laatste bericht: davy

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)