Grieksegids nieuws
Typisch Nederlands
Wie zegt er dat wij achterop lopen, ik, mijn eega, mijn broer en schoonzus hebben reeds een paar weken een derde prik gehad.....
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
(23 November 2021, 16:15)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wie zegt er dat wij achterop lopen, ik, mijn eega, mijn broer en schoonzus hebben reeds een paar weken een derde prik gehad.....
9930zomergem schreef:Kan het nu eens voor een keer zonder nestvervuiling?
In mijn gemeente werden de + 85ers reeds een derde prik gegeven.
De + 65'er krijgen deze derde prik op 3 en 13 december toekomende.

Het eeuwig geklaag en gezaag van sommigen wordt soms wel te veel.


Zijn jullie 52 jaar en niet uit risicogroep? Daar gaat mijn reactie over.
En het is geen eeuwig geklaag en gezaag, het is gewoon een simpele vaststelling. In Griekenland werd al een platform geopend op 5 november waar iedereen boven de 18 jaar zich kan inschrijven voor een 3de prik. Kijk dan naar het verschil met Vlaanderen en bij uitbreiding België.

laatjevaccineren.be schreef:Sinds 14 september 2021 ontvangen patiënten met een verminderde immuniteit hun uitnodiging voor een extra vaccinatiedosis tegen COVID-19. In Vlaanderen gaat om een groep van van 200.000 personen, waarvan 5.300 in woonzorgcentra. Voor gans België gaat het om 350.000 personen. 65-plussers zonder deze verminderde immuniteit komen voorlopig niet in aanmerking voor een derde prik.

En betreffende nestbevuiling, mag het niet gezegd worden misschien dat Griekenland op diverse vlakken voor Vlaanderen/België uit loopt?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Ik kan de stelling van Patrick enkel bevestigen door volgend voorbeeld.

Daar ik op meerdere vlakken ruim beantwoord aan het profiel (-65) risicogroep werd ik door mijn Griekse huisarts hier in Limburg opgenomen in deze vaccinatie categorie
Op 4 Juni kreeg ik mijn 2de Pfyzer Prik. Griekenland is voorganger binnen Europa en heeft maandag via Europees gezondheidscommissaris Stella Kyriakides aangedrongen
de geldigheid van het vaccinatie bewijs word beperkt tot 7 maanden na de laatste prik, daar zij dit aan hun eigen bevolking gaan opleggen lijkt het aangewezen dat zij dit als
inreisvoorwaarde gaan gebruiken. dus op 4 Januari ga ik wellicht een blauwtje lopen met mijn vaccinatiebewijs. Toch zal ik meermaals terug naar Kreta moeten omwille
van meerdere dringende redenen. Liefst met een geldig vaccinatiebewijs.
Tot op heden heb ik geen enkele uitnodiging gekregen voor mijn boosterprik. +65, Astra Zenica en Johnsen staan eerst ingepland, zorgpersoneel terecht ook....
Als ik wat geluk heb kom ik ergens tussen Februari en eind April aan de beurt....
Ondertussen zit ik met een waardeloos vaccinatiebewijs.... aan mij ligt het zeker niet laat maar komen die boosterprik.

Dus Patrick heeft groot gelijk

En betreffende nestbevuiling, mag het niet gezegd worden misschien dat Griekenland op diverse vlakken voor Vlaanderen/België uit loopt?

Zeker en vast.
Men wil de ongevaccineerden ook nog eerst in deze overbelaste campanje opnemen.
Quote
Hoe kan dit?

Nergens in West-Europa worden zo veel besmettingen vastgesteld als in Limburg
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(via @NUnl)
Quote
Beste jjohn, Eerst had ik een groot vraagteken bij jou terechte opmerking.

tot ik net volgende link opende, een onderwerp wat ik met belangstelling volg want ik wil dat mijn vaccinbewijs geldig blijft gedurende mijn verblijf op Kreta

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wat evenwel kenmerkend is, op nauwelijks 43min stonden er 752 reakties, en dit ging steeds sneller.

Verontrustend is evenwel dat het merendeel enkel elke vorm van beleid en vacinatie verwierp, dat is een groep die elke regel als regelrechte onzin bestempeld.
deze mensen begeven zich ook in de maatschappij en verwerpen alle regels als onzin.
Ieder zijn vrijheid en mening maar zij zullen waarschijnlijk zeer gedreven alle maatregelen negeren.
Deze individuen kom ik overal tegen ook in het andere Limburg over de grens, maar ook op het mooie Kreta.
Zij zullen elke inspanning die de grote groep van de bevolking maakt met veel overgave ondermijnen.
Zo zullen al onze grote inspanningen deels teniet gedaan worden en krijgen we steeds nieuwe opflakkeringen.
Deze zullen dan steeds opnieuw aangegrepen worden om het nut van vaccinatie en maatregelen opnieuw in de social media te ondermijnen.
Colectieve verantwoordelijkheid en samenhorigheid is de enige uitweg uit deze krisis.
Quote
(25 November 2021, 16:00)Cretenzer schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste jjohn, Eerst had ik een groot vraagteken bij jou terechte opmerking.

tot ik net volgende link opende, een onderwerp wat ik met belangstelling volg want ik wil dat mijn vaccinbewijs geldig blijft gedurende mijn verblijf op Kreta

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wat evenwel kenmerkend is, op nauwelijks 43min stonden er 752 reakties, en dit ging steeds sneller.

Verontrustend is evenwel dat het merendeel enkel elke vorm van beleid en vacinatie verwierp, dat is een groep die elke regel als regelrechte onzin bestempeld.
deze mensen begeven zich ook in de maatschappij en verwerpen alle regels als onzin.
Ieder zijn vrijheid en mening maar zij zullen waarschijnlijk zeer gedreven alle maatregelen negeren.
Deze individuen kom ik overal tegen ook in het andere Limburg over de grens, maar ook op het mooie Kreta.
Zij zullen elke inspanning die de grote groep van de bevolking maakt met veel overgave ondermijnen.
Zo zullen al onze grote inspanningen deels teniet gedaan worden en krijgen we steeds nieuwe opflakkeringen.
Deze zullen dan steeds opnieuw aangegrepen worden om het nut van vaccinatie en maatregelen opnieuw in de social media te ondermijnen.
Colectieve verantwoordelijkheid en samenhorigheid is de enige uitweg uit deze krisis.

Ik heb daar eerder hier een artikel over gedeeld. Daaruit bleek dat 1 op 10 moeite met vaccinatie had. En een deel daarvan is zo tegen dat ze geen middel schuwen. 
Ze hebben alle tijd want van de regering waartegen ze protesteren en vechten krijgt het merendeel blijkbaar een uitkering volgens dat artikel. 
En het is mij inderdaad ook al opgevallen dat deze groep opvallend aanwezig is bij de commentaren op nu.nl. Maak niet de fout er op te reageren want dan krijg je de meest vreemde opmerkingen, theorieën en zelfs bedreigingen.
Quote
Totaal mee eens, Het artikel ging over de geldigheids duur van het certificaat, had niets te maken over pro of contra van vaccinatie of enige maatregel.
Normaal schuw ik geen dialoog, ieder heeft recht op zijn mening, maar die moet enigzins onderbouwd zijn, dan kunnen we praten en luisteren naar elkaars mening.
De reacties, waren zo direct en buiten context dat er geen beginnen aan is. Spijtig genoeg mogen we ook verwachten dat mensen met zo een uitgesproken mening lak hebben aan
elke regel en zich zo ook gedragen in de maatschappij. Als het dan fout loopt is het de schuld van de regering stomme regels en de waardeloze vaccinatie.
Blijkbaar hebben zij naar hun mening geen aandeel in deze verspreiding.
Ik vind dat ik eerst zelf verantwoordingsvol moet handelen, eer ik mogelijk een opmerking kan maken over iemand anders.
Nu ieder zijn eigen mening, ook de antivaxers
Quote
Jjohn schreef:
"En het is mij inderdaad ook al opgevallen dat deze groep opvallend aanwezig is bij de commentaren op nu.nl. Maak niet de fout er op te reageren want dan krijg je de meest vreemde opmerkingen, theorieën en zelfs bedreigingen."
-> Inderdaad. En dat is niet enkel in Nederland het geval, maar ook in België. Van zodra een bepaalde maatregel, of een overheidsbeslissing, of gepubliceerde cijfers openbaar gemaakt worden, is die groep er als de kippen bij om zeer eenzijdige commentaren op sociale media te plaatsen. Meer nog, je krijgt de indruk dat die groep een meerderheidspercentage in de samenleving vertegenwoordigt.
Een hele tijd geleden had ik ook eens op enkele flagrante stellingnames gereageerd, en daarbij wetenschappelijke bevindingen aangehaald. Maar ik werd zowat getorpedeerd door een legertje antivaxxers. Een van hen gaf als reactie "Ik wens je een prettige begrafenis nadat je je vaccin gehaald hebt". Tja, dan kan je niets anders besluiten dan de discussie te staken. Waarbij zij zich waarschijnlijk triomfantelijk zullen voelen.
Sindsdien pas ik er wijselijk voor om nog te reageren op hun zgn. "waarheden".

Cretenzer schreef:
"Ik vind dat ik eerst zelf verantwoordingsvol moet handelen, eer ik mogelijk een opmerking kan maken over iemand anders."
-> Daar sta ik helemaal achter. Ik denk dat ik verantwoordingsvol handel, door de mening van wetenschappers en medici te respecteren én hun adviezen te volgen. Zelfs als je geen vertrouwen zou hebben in de overheid, dan vind ik respect meer dan gepast ten aanzien van onder andere het zorgpersoneel dat zwaar geconfronteerd wordt met de resultaten van covid-19.
Verantwoord handelen doe je uit respect voor het zorgpersoneel, artsen, wetenschappers, maar absoluut ook voor je naasten en alle contactpersonen. En uiteraard ook voor je vege lijf.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
Ik vind deze wel leuk.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
(25 November 2021, 23:46)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vind deze wel leuk.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ik ook. Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Ik gooi de knuppel even in het hoenderhok wat me door velen niet in dank wordt afgenomen, Ger zal wel weer de nodige hits krijgen.
Zijn er onder de leden ook antivaxers en durven die ook te vertellen waarom, natuurlijk hoef je hier niet op te reageren maar was toch wel nieuwsgierig.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
Limburg is al weken koploper in het aantal corona gevallen ,in Brunssum werden relatief de meeste positief
getest [862 per 100.000 ] volgens het limburgs dagblad
Quote
(26 November 2021, 06:45)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Limburg is al weken koploper in het aantal corona gevallen ,in Brunssum werden relatief de meeste positief
getest [862 per 100.000 ] volgens het limburgs dagblad
Ja en, dat was niet mijn vraag , ik had wel zoiets verwacht, troost je maar mijn vrouw en ik krijgen volgende maand de derde prik.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
(26 November 2021, 12:58)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(26 November 2021, 06:45)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Limburg is al weken koploper in het aantal corona gevallen ,in Brunssum werden relatief de meeste positief
getest [862 per 100.000 ] volgens het limburgs dagblad
Ja en, dat was niet mijn vraag , ik had wel zoiets verwacht, troost je maar mijn vrouw en ik krijgen volgende maand de derde prik.
Metaxa reageert op mijn eerdere bijdrage #47.....
Quote
Misschien even off-topic -
Was van eind august tot begin november in GR, geen gelegenheid om Oriste te volgen, had/heb in herinnering dat dit topic "zeer uitgebreid" is/was. Nu kijk ik toch met verbazing dat er maar een paar reacties voorhanden zijn, is de "rest" van het topic gedeleted?
Of is mijn geheugen toch Covid-19-gestoord?
Quote
JohannesGr:waar jij je over verbaast,datzelfde deed ik ook!Volgens mijn mening was dit ook veel uitgebreider.Jouw geheugen is niet gestoord!
Quote
Ik denk dat jullie best wel eens gelijk kunnen hebben, ook in mijn beleefwereld was die topic inderdaad véél groter. Ik ga eens gauw op onderzoek uit.
Zou zomaar kunnen dat er bij de laatste (ingrijpende) update van de forumsoftware iets fout is gegaan.
In de map 'verwijderde discussies / berichten' staat echter niets. En zelf heb ik ook niets verwijderd. Vreemd. Wordt vervolgd........

Update 18:33:
Ik heb het probleem gelukkig vrij snel kunnen lokaliseren.
Het was eigenlijk vrij simpel: er was op 2 september nóg een topic met precies dezélfde naam 'Typisch Nederlands' aangemaakt. Daar is men vervolgens verder in gaan schrijven waardoor de originele topic in de vergetelheid was gekomen.
Maar geen nood; ik heb beide topics in elkaar gevoegd en dus is alles weer goed te volgen. Eind goed, al goed zullen we maar zeggen  Smile

@JohannesGR: bedankt voor je oplettendheid  Perfektbedankt
Quote
In Volendam werden de aanhangers van Kick out Zwarte Piet  het dorp uitgekegeld met eieren en oliebollen ,daar
hebben ze geen M-E  of waterkanon voor nodig in dat dorp ,die regelen dat zelf wel ,mooie actie tegen dat stelletje
 oproer kraaiers Hypocrite
Quote
"het dorp uitgekegeld met eieren en oliebollen"
Dat zou ik uit zuinigheid nooit kunnen doen - "eerste wereld"-oplossing.
Ik schud al mijn hoofd als ik een auto met lopende motor bij het pompstation zie, waar de bestuurders naar binnen
zijn gegaan om een pakje sigaretten te halen.
Quote
(06 December 2021, 10:34)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




"het dorp uitgekegeld met eieren en oliebollen"
Dat zou ik uit zuinigheid nooit kunnen doen - "eerste wereld"-oplossing.
Ik schud al mijn hoofd als ik een auto met lopende motor bij het pompstation zie, waar de bestuurders naar binnen
zijn gegaan om een pakje sigaretten te halen.
Er is niemand gewond geraakt ,geen winkels beroofd of beschadigt ,de oliebollenbakker  de eierboer en de stomerij hadden een
mooie omzet die dag Big Grin
Quote
Misschien worden hierdoor die Kick-out aanhangers wel op het idee gebracht om de oud-hollandse traditie van oliebollen bakken op oudjaar ook in de ban te doen.
Quote
(06 December 2021, 13:25)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien worden hierdoor die Kick-out aanhangers wel op het idee gebracht om de oud-hollandse traditie van oliebollen bakken op oudjaar ook in de ban te doen.
Ze zullen wel te bruin zijn Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
(06 December 2021, 13:35)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(06 December 2021, 13:25)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien worden hierdoor die Kick-out aanhangers wel op het idee gebracht om de oud-hollandse traditie van oliebollen bakken op oudjaar ook in de ban te doen.
Ze zullen wel te bruin zijn Big Grin

Om geen problemen met die Kickouters te krijgen (ik heb geen glasverzekering voor mijn woning), maak ik er altijd poedersuikerveeg-oliebollen van. Tongue
Quote
hoi
Vooraf meld ik dat ik VOOR Zwarte Piet ben zoals wij die altijd gekend hebben. Ben het dus niet eens met KOZP, maar.....
We gaan hopelijk niet voor eigen rechter spelen. Iedereen heeft recht om te demonstreren, of je het nu eens bent met de protesterenden of niet.
Als we dit Volendamse eigen rechtertje spelen gaan goedkeuren komen we in een schemergebied waar je mijns inziens niet in wil zitten....
Ieder zijn mening en die mag je vreedzaam ventileren.
Heb zelf een bloedhekel aan de beruchte Volendamse palinsound K**muziek, maar ga geen eieren ofzo naar de drie J"s of Jan Smit gooien.
Nogmaals: respecteer een ander zijn mening/voorkeur en dien hen die een andere mening hebben dan de jouwe op een fatsoenlijke wijze van repliek.
Zo, dat ben ik kwijt.
Quote
(07 December 2021, 00:38)Epirus schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hoi
Vooraf meld ik dat ik VOOR Zwarte Piet ben zoals wij die altijd gekend hebben. Ben het dus niet eens met KOZP, maar.....
We gaan hopelijk niet voor eigen rechter spelen. Iedereen heeft recht om te demonstreren, of je het nu eens bent met de protesterenden of niet.
Als we dit Volendamse eigen rechtertje spelen gaan goedkeuren komen we in een schemergebied waar je mijns inziens niet in wil zitten....
Ieder zijn mening en die mag je vreedzaam ventileren.
Heb zelf een bloedhekel aan de beruchte Volendamse palinsound K**muziek, maar ga geen eieren ofzo naar de drie J"s of Jan Smit gooien.
Nogmaals: respecteer een ander zijn mening/voorkeur en dien hen die een andere mening hebben dan de jouwe op een fatsoenlijke wijze van repliek.
Zo, dat ben ik kwijt.

Enkele jaren terug hadden de Kickouters plannen hier in een vissersdorpje  het kinderfeestje te komen te verstoren ,
maar toen de plaatselijke bevolking hun het advies gaf om dan maar beter in zwemkledij te komen hebben de helden
er toch maar van afgezien en werd een plezierig Sinterklaasfeestje met Sinterklaas en zwarte pieten ,en zo is het dit
jaar ook weer geweest
Quote
Metaxa, ik denk dat je de essentie van mijn verhaal een beetje mist.....

Metaxa, ik denk dat je de essentie van mijn reactie een beetje mist.
Quote
En waarom niet gewoon genieten van het Sinterklaasfeest, zoals onze vrienden uit Den Haag het al zovele jaren doen. Dit jaar en vorig jaar kon het echter niet wegens de beperkende maatregelen.
Hier hun repetitie vóór de intocht in Monster (ten zuidwesten van De Haag) in 2019:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
Zojuist onze booster gekregen.
Het afspreken online was nog niet helemaal gefinetuned, maar na enkele dagen checken konden we ineens bij ons in de buurt (Brabant Hallen). En dat kon ook nog eens vlot.
Er zat alleen een uur tussen onze beide afspraken. (Een afspraak voor beide tegelijk kan alleen telefonisch maar daar is de GGD onbereikbaar.)
Aangekomen bij de prikpost bleek het geen probleem te zijn om toch samen geprikt te worden.
Opvallend was hoe efficiënt deze locatie functioneert en hoe vriendelijk de medewerkers zijn. Complimenten zijn op zijn plaats.
En wij zijn weer wat beter beschermd. Grote blij! Big Grin
Quote
De een zijn dood is de ander zijn brood, de Nederlanders gaan massaal de grens over, alle Belgische en Duitse restaurants zijn volgeboekt voor de Kerst.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
Er komt definitief geen Kerststal in de tweede kamer te staan dit jaar ,dit is niet vanwege  geloofsovertuiging
maar het bleek onmogelijk om drie wijzen te vinden , de zoektocht  naar de maagd gaat toch even door  
 1 ding was wel gelukt ,er waren genoeg ezels om om de stal te vullen Rolleyes
Quote
(19 December 2021, 17:34)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Er komt definitief geen Kerststal in de tweede kamer te staan dit jaar ,dit is niet vanwege  geloofsovertuiging
maar het bleek onmogelijk om drie wijzen te vinden , de zoektocht  naar de maagd gaat toch even door  
 1 ding was wel gelukt ,er waren genoeg ezels om om de stal te vullen Rolleyes

dees is geweldig , moet ik onthouden, zal dat hier snel nodig hebben  rollach rollach
Quote
Ik wens iedereen alvast een voorspoedige lockdown en een gelukkige quarantaine....
Quote
Beter laat dan nooit ,gisteren de Boosterprik gehad  ,er stond een heel lange rij [Bejaarden] te wachten
maar  er waren zelfs militairen ingezet om alles in goede banen te leiden  ,jammer dat ze dat niet enkele
maanden eerder hebben gedaan ,dan hadden de oudjes toch beter op hun gemak gezeten tijdens de
 de feestdagen met hun Familie Confused
Quote
Ik keek nieuwsgierig op mijn Corona check app of de booster vaccinatie van afgelopen zondag al toegevoegd was. Dat bleek niet zo te zijn.
Bij toeval kwam ik er achter dat je hem zelf moet toevoegen in het menu onder 'Bewijs toevoegen'. Via DigiD haalt hij hem dan op bij het Ministerie.
Nu staat hij er alsnog bij.
Ik wist dit niet.
Quote
(23 December 2021, 00:22)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik keek nieuwsgierig op mijn Corona check app of de booster vaccinatie van afgelopen zondag al toegevoegd was. Dat bleek niet zo te zijn.
Bij toeval kwam ik er achter dat je hem zelf moet toevoegen in het menu onder 'Bewijs toevoegen'. Via DigiD haalt hij hem dan op bij het Ministerie.
Nu staat hij er alsnog bij.
Ik wist dit niet.

Bedankt voor de tip ,bij mij staat hij er ook op  ,ze hadden mij gezegd dat het wel zo,n 10 a 14 dagen kon duren ,en na 3dagen is het geregeld
Quote
(23 December 2021, 11:43)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(23 December 2021, 00:22)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik keek nieuwsgierig op mijn Corona check app of de booster vaccinatie van afgelopen zondag al toegevoegd was. Dat bleek niet zo te zijn.
Bij toeval kwam ik er achter dat je hem zelf moet toevoegen in het menu onder 'Bewijs toevoegen'. Via DigiD haalt hij hem dan op bij het Ministerie.
Nu staat hij er alsnog bij.
Ik wist dit niet.

Bedankt voor de tip ,bij mij staat hij er ook op  ,ze hadden mij gezegd dat het wel zo,n 10 a 14 dagen kon duren ,en na 3dagen is het geregeld

Gaat heel snel, bij mijn vrouw de volgende dag al kunnen toevoegen. Tip: Als je op de + en/of de drie streepjes drukt, heb je altijd de laatste info ivm de app.  Wink
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
Vraag:wanneer je niet beschikt over een telefoon(komt voor,dat wil ik na 46 jaar dag en nacht bereikbaar te moeten zijn geweest niet meer)hoe gaat die booster dan aangetoond worden?
Quote
(23 December 2021, 12:14)Marianne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vraag:wanneer je niet beschikt over een telefoon(komt voor,dat wil ik na 46 jaar dag en nacht bereikbaar te moeten zijn geweest niet meer)hoe gaat die booster dan aangetoond worden?

Je kunt de QR code ook op papier krijgen. 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Je moet wel eerst de booster toevoegen. 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
(23 December 2021, 12:14)Marianne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vraag:wanneer je niet beschikt over een telefoon(komt voor,dat wil ik na 46 jaar dag en nacht bereikbaar te moeten zijn geweest niet meer)hoe gaat die booster dan aangetoond worden?

Ben zojuist geboostert, kreeg direct na de prik een uitdraai mee waarop alle gegevens netjes staan vermeld. Dit boosterbewijs is net zo geldig als de digitale versie.
Wel jammer dat de booster met Moderna werd gedaan en niet, zoals de eerste twee vaccinaties met Pfizer.
Quote
(23 December 2021, 16:48)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(23 December 2021, 12:14)Marianne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vraag:wanneer je niet beschikt over een telefoon(komt voor,dat wil ik na 46 jaar dag en nacht bereikbaar te moeten zijn geweest niet meer)hoe gaat die booster dan aangetoond worden?

Ben zojuist geboostert, kreeg direct na de prik een uitdraai mee waarop alle gegevens netjes staan vermeld. Dit boosterbewijs is net zo geldig als de digitale versie.
Wel jammer dat de booster met Moderna werd gedaan en niet, zoals de eerste twee vaccinaties met Pfizer.

Pieter, op de uitdraai (registratiekaart) welke je meekrijgt staat : Let op, uw registratiekaart is geen officieel bewijs van vaccinatie. Je kunt er niet mee reizen bv.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Typisch Belgisch Margo 1.036 168.376 04 April 2024, 17:58
Laatste bericht: metaxa
  Typisch Duits Arthur 5 3.270 08 October 2020, 13:44
Laatste bericht: JohanV
  Typisch Belgisch en Nederlands Arthur 0 2.608 03 October 2020, 15:59
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 38 gast(en)