nog niet bereikbaar
#5
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Inderdaad al van alles geprobeerd met deze verhuurder. Hij geeft aan "sorry, het is jouw probleem". Meerdere mails geprobeerd, van netjes vragen, suggestie voor een voucher tot uiteindelijk mijn ongenoegen uiten. Hij antwoord gewoon niet meer. Uiteindelijk heb ik inderdaad een mindere recensie op zijn FB gezet. Die heeft hij denk ik nog niet eens gezien Wink. En op tripadvisor. Maar dat is eigenlijk niet mijn manier van iets oplossen, ik hou het liever netjes.
Als hij of booking.com aangaven dat ze kosten hadden en weet ik het, 25,- of 50,- inhielden als kosten, zou ik er mee kunnen leven. Maar nee, niet eens een voucher.
Gewoon geld kwijt, geld in de zak steken voor iets wat ze feitelijk niet leveren.
Booking.com is een niet vergoedbare boeking. Ja stom van mij, maar wie zag dit aankomen begin februari? Bovendien nog nooit zoiets meegemaakt met een verhuurder, zo stug. Booking.com maakt zich er gemakkelijk vanaf. Ze geven aan dat ik bij hun het verblijf geboekt heb, dat is er nog en dus niet hun probleem. Ze geven aan dat ik bij verhuurder moet zijn. Lekker makkelijk dus. Vervolgens reageren ze niet meer. Bellen is helemaal hopeloos.
Athena studios en booking.com alles gestuurd, de annulering van de vlucht door Transavia, de boot die niet gaat, de overheidssite, noem maar op. Het is voor dovemansoren.
Zou ik in de toekomst naar Skiathos gaan, ga ik zeker even bij Athena Studios op visite om hem te bedanken voor zijn begrip!

Maar nu weer positieve energie steken in zoeken naar mooie nieuwe bestemmingen in Griekenland. Dit jaar gaan wij niet meer in een vliegtuig stappen, dus al voorzichtig zoeken voor volgens jaar mei. Wel weer voornemens om de Sporaden te bezoeken. Al is de bootverbinding tussen de eilanden en Thessaloniki lastig te vinden op internet. Er staan wel grote ferry's op internet, maar het is afwachten of die gaan. Wij wilden dit jaar, Thessaloniki, Skiatos, Skopelos en Alonissos doen. de verbindingen met deze eilanden waren/zijn lastig te vinden. Dus....ook al is het nog ff.....tips zijn welkom Wink
Jack
Quote


Berichten in deze discussie
nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 16:14
RE: nog niet bereikbaar - door elly veen - 26 May 2020, 16:25
RE: nog niet bereikbaar - door vlagreco - 26 May 2020, 16:33
RE: nog niet bereikbaar - door metaxa - 26 May 2020, 16:40
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 17:45
RE: nog niet bereikbaar - door vlagreco - 26 May 2020, 18:01
RE: nog niet bereikbaar - door Nanny - 26 May 2020, 19:00
RE: nog niet bereikbaar - door Patrick - 26 May 2020, 19:09
RE: nog niet bereikbaar - door Viviane - 26 May 2020, 19:40
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 19:50
RE: nog niet bereikbaar - door Patrick - 26 May 2020, 20:00
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 20:01
RE: nog niet bereikbaar - door vlagreco - 26 May 2020, 20:22
RE: nog niet bereikbaar - door Jan Platanias - 27 May 2020, 07:10
RE: nog niet bereikbaar - door vlagreco - 27 May 2020, 09:05
RE: nog niet bereikbaar - door cors - 26 May 2020, 21:11
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 21:34
RE: nog niet bereikbaar - door elly veen - 26 May 2020, 23:49
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 29 May 2020, 16:36

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)