nog niet bereikbaar
#8
(26 May 2020, 16:14)jackyboy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Helaas, wij zouden eind mei voor een maand de Sporaden bezoeken. Starten in Thessaloniki en dan met de boot naar Skiathos en zo verder. Gelukkig het appartement in Thessaloniki deed niet moeilijk en wij kregen direkt ons geld retour. Chapeau hiervoor.
Het appartement op Skiathos, Athena studios, is niet meewerkend. Ze geven aan dat ze in de winter niet werken en ze het geld moeten verdienen in de zomer. Hoe wij er kunnen komen is niet hun probleem, wij zijn welkom volgens Athena studio´s. Kortom, voor geen rede vatbaar en ons geld kwijt. 
Bijzonder, zo zijn wij de relaxte Griekse medemens absoluut niet gewend. 
Awel, de tip voor iedereen, kijk uit als je via booking.com boekt. Ze geven niet thuis. Ze geven aan dat er geen restrictie is voor Griekenland. 
Volgende jaar dan maar de Sporaden bezoeken. Wij hadden ons er op verheugd, maar he, gezondheid gaat voor alles. 
Dan voor ons geen booking.com en geen Athena studios. Nog nooit zo´n kort door de bocht reactie van een Griek ontvangen. Naja, uitzonderingen zijn er overal.
Tips voor Sporaden, altijd welkom.
Gr, Jack

Van Thessaloniki de ferry naar Skiathos? Er zijn geen ferry's van Thessaloniki naar Skiathos dit jaar. Die waren er de voorgaande jaren wel (Eerst Hellenic Seaways een aantal jaren en daarna Seajets vorig jaar) maar de route bleek niet rendabel. Zelfs toen de route dit jaar als gesubsidieerd bestempeld werd bleek er geen enkele rederij kandidaat te zijn.

Booking.com kan toch niks doen aan de reactie van Athene Studios. Het blijkt gewoon dat de eigenaar van Athena Studios niet meegaande is. Zelf ging ik in mei ook naar de Sporaden. Heb in Skiathos en Allonissos kunnen annuleren zonder kosten. In Skopelos had ik rechtstreeks geboekt en had 30 Euro moeten vooraf betalen. Toen ik annuleerde en liet weten dat we dan volgend jaar in september zouden gaan werd mij gemeld dat, als ik daarmee akkoord was, zij die 30 Euro niet zouden terugstorten maar als aanbetaling gebruiken voor volgend jaar. Ik hoef in de toekomst alleen de datum te laten weten samen met hun mailtje met het voorstel. En daar heb ik geen probleem mee.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 16:14
RE: nog niet bereikbaar - door elly veen - 26 May 2020, 16:25
RE: nog niet bereikbaar - door vlagreco - 26 May 2020, 16:33
RE: nog niet bereikbaar - door metaxa - 26 May 2020, 16:40
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 17:45
RE: nog niet bereikbaar - door vlagreco - 26 May 2020, 18:01
RE: nog niet bereikbaar - door Nanny - 26 May 2020, 19:00
RE: nog niet bereikbaar - door Patrick - 26 May 2020, 19:09
RE: nog niet bereikbaar - door Viviane - 26 May 2020, 19:40
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 19:50
RE: nog niet bereikbaar - door Patrick - 26 May 2020, 20:00
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 20:01
RE: nog niet bereikbaar - door vlagreco - 26 May 2020, 20:22
RE: nog niet bereikbaar - door Jan Platanias - 27 May 2020, 07:10
RE: nog niet bereikbaar - door vlagreco - 27 May 2020, 09:05
RE: nog niet bereikbaar - door cors - 26 May 2020, 21:11
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 21:34
RE: nog niet bereikbaar - door elly veen - 26 May 2020, 23:49
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 29 May 2020, 16:36

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)