nog niet bereikbaar
#12
Viviane, ik ben het helemaal met je eens dat het vervelend is. Natuurlijk voor beide partijen. Zo had ik ook begrip gehad voor een voucher of zelfs een deel van het geld kwijt. Beiden had ik voorgesteld aan hem. Booking.com kon daarbij geheel buiten schot blijven, want de eigenaar heeft de optie om, indien ik de aanvraag voor annulering doe, dit te accepteren of aan te geven wat, welk bedrag, hij terug wil geven. Daar kan ik dan weer akkoord mee gaan. Dus je kunt altijd een regeling treffen. Had hij het geld niet, waar ik ook nog begrip voor had, dan was er natuurlijk vast weer een mouw aan te passen. Bedoel, het is een onverwachte en zeer vervelende situatie voor allen en gezondheid staat op 1. En door deze crisis, komt het net aan op begrip voor elkaar hebben.
Inderdaad zal ik de volgende keer rechtstreeks bij de accommodatie boeken. Ik denk dat ik dan meer de verhuurder steun ipv booking.com. Uiteraard niet bij deze Wink
Jack

(26 May 2020, 20:00)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(26 May 2020, 19:50)jackyboy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zag nog boten vanuit Kimi/Volos, maar dat wilden wij niet. Er varen wel wekelijks boten tussen de eilanden? Het was allemaal niet zo goed te vinden op internet. Het viel op dat reizen tussen deze eilanden een stuk lastiger is dan bijvoorbeeld de Cycladen. Dat was een eitje ;-0

Sporaden is ook een eitje eigenlijk. Er zijn dagelijks meerdere ferry's vanuit Volos (Express Skiathos van Hellenic Seaways, Proteus van ANES ferry's en vanaf Pasen tot september nog 1 of 2 andere). Verder vanaf Evia en ook vanaf het vasteland (Agios Konstantinos).

Kijk even op 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(3de rubriek aan linkerzijde) en daar vind je links naar alle mogelijke websites aangaande ferry's en ferryverbindingen in Griekenland.
Ok, thanks, ik heb de site opgeslagen  Perfektbedankt
Quote


Berichten in deze discussie
nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 16:14
RE: nog niet bereikbaar - door elly veen - 26 May 2020, 16:25
RE: nog niet bereikbaar - door vlagreco - 26 May 2020, 16:33
RE: nog niet bereikbaar - door metaxa - 26 May 2020, 16:40
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 17:45
RE: nog niet bereikbaar - door vlagreco - 26 May 2020, 18:01
RE: nog niet bereikbaar - door Nanny - 26 May 2020, 19:00
RE: nog niet bereikbaar - door Patrick - 26 May 2020, 19:09
RE: nog niet bereikbaar - door Viviane - 26 May 2020, 19:40
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 19:50
RE: nog niet bereikbaar - door Patrick - 26 May 2020, 20:00
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 20:01
RE: nog niet bereikbaar - door vlagreco - 26 May 2020, 20:22
RE: nog niet bereikbaar - door Jan Platanias - 27 May 2020, 07:10
RE: nog niet bereikbaar - door vlagreco - 27 May 2020, 09:05
RE: nog niet bereikbaar - door cors - 26 May 2020, 21:11
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 26 May 2020, 21:34
RE: nog niet bereikbaar - door elly veen - 26 May 2020, 23:49
RE: nog niet bereikbaar - door jackyboy - 29 May 2020, 16:36

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)