het meer van KERKINI
#1
Mijn vakantie in mei naar Lesbos in  't water gevallen. Daarom, en omdat ik hevige zon moet mijden, misschien in september naar het meer van Kerkini.
Misschien is er al iemand geweest en kan ik hier vernemen op welke plaats ik best overnacht.
Belangrijk te weten is dat ik alles met openbaar vervoer (Ktel) zal doen tot Serres en van daar waarschijnlijk zal aangewezen zijn op een taxi.
Ik veronderstel dat landen op Kavala de beste keuze zal zijn. Of komt Thessaloniki me beter uit ?
Hoe meer info, hoe beter ! Ik kijk er naar uit !

Hilde
Quote
#2
Thessaloniki is volgens mij het beste. Je zal er ook de beste busverbindingen hebben. De luchthaven van Kavala ligt zo'n 30-35Km van het centrum en er zijn maar 2 bussen per dag van Kavala naar Serres. In Thessaloniki is er 2-3 maal per uur bus X1 van de luchthaven naar het centrum en naar het KTEL busstation. Van het KTEL busstation in Thessaloniki is er op weekdagen elke 30 minuten naar Serres. In het weekend om het uur.
Uurregeling bus X1: http://oasth.gr/#en/routeinfo/list/61/12/73/
Bus Thessaloniki -> Serres:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Dank u, Patrick. 
Was je er zelf al en welk dorp zou je me aanbevelen ? Ik zou in elk geval de activiteiten willen deelnemen die er zijn, zoals boottocht, jeeptocht, en wat nog ?
Quote
#4
Daar kan ik je helaas niet mee verder helpen. Ik ben zelf niet aan het meer van Kerkini geweest.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  zuid kreta, zie door de bomen het bos niet meer riskje 25 14.023 09 January 2016, 21:29
Laatste bericht: lucy

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)